Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY ORZESZE

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-180 Orzesze, Rynek 2 A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 22 15 520 , fax. 0-32 32 60 736
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    Rynek 2 A 2 A
    43-180 Orzesze, woj. śląskie
    tel. 0-32 22 15 520, fax. 0-32 32 60 736
    REGON: 00345723700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH I SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY ORZESZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Świadczenie usług opiekuńczych obejmujących w zależności od potrzeb pomoc w podstawowych czynnościach dnia codziennego. Szacunkowa ilość godzin wykonywanych usług w okresie trwania umowy max. 12612. 2.Świadczenie usług opiekuńczych specjalistycznych dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności w zakresie uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia: pielęgnacja, rehabilitacja i pomoc mieszkaniowa. Szacunkowa ilość godzin wykonywanych usług w okresie trwania umowy max. 2553. Szczegółowy zakres wymienionych usług stanowi załącznik Nr 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości godzin zgodnie z występującym zapotrzebowaniem określonym w pozycji 1 i 2, tak by wartość umowy nie przekroczyła wartości oferty. Wykonywanie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych będzie się odbywało na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego zgodnie z ilością godzin i zakresem ustalonym w decyzji administracyjnej przyznającej świadczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto: 5) zrealizował minimum 3 usługi zgodnie z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający uzna usługi polegające na zabezpieczeniu całodziennym lub całodobowym z zakresu usług opiekuńczych dla co najmniej 18 podopiecznych w usługach opiekuńczych i minimum 2 podopiecznych w usługach specjalistycznych. 6) dysponuje lub będzie dysponował minimum 18 osobami, które będą zdolne do wykonania zamówienia - usługi opiekuńcze - wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia. Preferowane wykształcenie średnie pielęgniarskie jednak Zamawiający nie wyklucza, aby oferent dysponował również osobami, które ukończyły kurs opiekunki jak też osobami bez przygotowania zawodowego, które legitymują się co najmniej rocznym stażem w świadczeniu usług opiekuńczych; 7) dysponuje lub będzie dysponował minimum 3 osobami, które będą zdolne do wykonania zamówienia - realizacja specjalistycznych usług opiekuńczych. Preferowane kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty. Spełnienie przedmiotowych warunków oceniane będzie na podstawie złożonej oferty oraz wymaganych dokumentów wg formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne w celu spełnienia ww. warunków musi założyć wraz z ofertą niżej wymagane dokumenty: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik Nr 2 SIWZ, B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności o ile wykonawca w powyższym wykazie wykaże osoby, którymi będzie dysponował należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- Załącznik Nr 3 SIWZ D) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadająca swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącą przedmiot  niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/mops/2siwz2009.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach