Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-016 Katowice, ul. Myśliwska 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2586281 , fax. 032 2598710
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
ul. Myśliwska 5 5
40-016 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2586281, fax. 032 2598710
REGON: 01751157500050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Częstochow - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty w asortymencie wymienionym w kosztorysie ofertowym tj.:Roboty przygotowawcze, Roboty rozbiórkowe, Remonty cząstkowe, Odwodnienie korpusu drogowego,Budowa i remont chodników, podbudowy, Utrzymanie czystości, zieleń, Elementy bezpieczeństwa ruchu, Zimowe utrzymanie dróg, Utrzymanie obiektów mostowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331309
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 190 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. 2. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: przychód za ostatni rok obrotowy tj. za 2008 rok (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów) w wysokości nie mniejszej niż 10,0 mln zł. Dysponowanie własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu ) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln zł. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.2. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować środkami transportu oraz sprzętem wymienionym w poniżej:Samochody samowyładowcze -10 szt, Tablice zamykające zamocowane na pojeździe (przyczepka) - 3 szt, Układarka mas bitumicznych - 2 szt,Walce stalowe - 4 szt, Walce ogumione - 2 szt, Zagęszczarki - 2 szt, Piła do cięcia nawierzchni - 2 szt, Frezarki do nawierzchni 0,5 m - 1 szt, Frezarka do nawierzchni 2,0 m - 2 szt, Młoty spalinowe - 2 szt, Remonter drogowy dwufrakcyjny - 1 szt, Urządzenie do recyklingu - 2 szt, Skrapiarki do nawierzchni - 2 szt, Szczotka mech. do nawierzchni - 2 szt, Równiarki - 2 szt, Ścinarka do poboczy - 1 szt, Koparko-ładowarka - 2 szt, Piły do drzewa - 3 szt, Ręczna kosiarka spalinowa do koszenia traw - 4 szt, Agregat prądotwórczy - 2 szt, Wiertnica do otworów - 2 szt, Kafar do ustawiania barier energochłonnych - 2 szt, Betoniarka poj. 150- 2 szt, Fala świetlna - 4 szt, Przenośna sygnalizacja świetlna - 2 szt. Wykonawca winien posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych oraz zapewnić obsługę laboratoryjną. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 2.3. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) prace polegające na utrzymaniu dróg i obiektów mostowych. W szczególności Wykonawca powinien wykazać że w w/w okresie wykonał: remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej w ilości 30 000 m2, inne roboty utrzymaniowe na wartość 3 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 2.4.Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na funkcję wskazaną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - minimalny staż 3 lata na stanowisku kierownika budowy - minimalna liczba osób:2. 2)osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót Drogowych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie dróg lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - minimalny staż 3 lata na stanowisku kierownika robót drogowych, - minimalna liczba osób:2. 3) osoba proponowana do pełnienia funkcji: Kierownik Robót Mostowych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie mostów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa - minimalny staż 3 lata na stanowisku kierownika robót mostowych, - minimalna liczba osób:2. Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 brygadami, które wraz z zestawem sprzętu do robót remontowych-bitumicznych przystąpią do podjęcia zadania w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków udziału w postępowaniu oparta będzie na ocenie: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres, jak w zdaniu poprzednim - potwierdzające spełnienie warunku Potencjał ekonomiczno - finansowy. 7. Informację banku lub Spółdzielczej kasy Oszczędnościowo Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, ze posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w SIWZ. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Wykaz środków transportowych i sprzętu którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa SIWZ. 10. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) zgodną z treścią Formularza zamieszczonego w SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku Doświadczenie. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 11.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza zamieszczonego w SIWZ (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku Potencjał kadrowy. Do wykazu winny być dołączone wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną