Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, ul. Dworcowa 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7411800; 75 7467761
  • Data zamieszczenia: 2012-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Dworcowa 33 33
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7411800; 75 7467761
    REGON: 00327187000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopslubawka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce, polegających w szczególności na : 1. pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb, tj. a) utrzymanie czystości w pomieszczeniach podopiecznego (m. in. mycie podłóg, odkurzanie, mycie sanitariatów, mycie okien, mycie naczyń), b) przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem wymaganej diety, c) zakupy artykułów przemysłowych, spożywczych i innych, potrzebnych w gospodarstwie domowym, d) pomocy przy spożywaniu posiłków, podawanie leków, e) zgłaszanie wizyt lekarskich, uczestniczenie w wizytach lekarskich, zakup leków, f) obecność przy załatwianiu lub załatwianie spraw urzędowych i osobistych podopiecznego (m. in. wypełnianie druków urzędowych, opłacanie rachunków), g) palenie w piecu w sezonie grzewczym (m. in. zakup opalu, przynoszenie opału i palenie w piecu) 2. opiece higienicznej: a) utrzymanie w czystości odzieży oraz bielizny pościelowej i osobistej podopiecznego (m. in. zmiana odzieży oraz bielizny osobistej i pościelowej, pranie, suszenie), b) utrzymanie higieny osobistej podopiecznego (m. in. pomoc w wykonywaniu czynności codziennej toalety, mycie, kąpiel w wannie lub kabinie prysznicowej przy udziale opiekuna), c) pomocy przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmiana pampersów, d) przesłanie łóżka, układanie podopiecznego w łóżku, e) zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń, 3. pielęgnacji zalecanej przez lekarza, 4. pomocy w podtrzymywaniu psychofizycznej kondycji podopiecznego: a) podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, b) organizowanie i podtrzymywanie kontaktów rodzinnych i sąsiedzkich, c) organizowanie spacerów. Zamówienie będzie realizowane przy uwzględnianiu następujących założeń: 1. Podstawę do świadczenia przez Wykonawcę usług opiekuńczych stanowi decyzja administracyjna, wydana przez Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubawce lub osobę przez niego upoważnioną, określająca wymiar godzinowy świadczenia usług ustalony indywidualnie dla każdego podopiecznego przy uwzględnieniu takich czynników jak: sytuacja zdrowotna, rodzinna, warunki mieszkaniowe, itp. 2. Usługi opiekuńcze będą świadczone w domu podopiecznego. 3. Wykonawca będzie świadczył usługi od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i świąt, jeżeli będą wypadać w dniach, w których Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania usług. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w ostatnim dniu, w którym świadczy usługi, aby codzienne potrzeby oraz opieka higieniczna podopiecznego były maksymalnie zaspokojone. 4. Zamawiający przewiduje, iż w ciągu roku zamówienie będzie obejmowało około 7560 godzin. 5. Miejsce realizacji zamówienia: obszar Gminy Miejskiej Lubawka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach