Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościerzynie w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Brzechwy 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6864823 , fax. 058 6866066
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Brzechwy 5 5
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6864823, fax. 058 6866066
    REGON: 19023436000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościerzynie w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie przez wykonawcę usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościerzynie, świadczonych w domach, w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. Wielkość zamówienia wyniesie szacunkowo w roku 2010 ok. 38.400 godzin, świadczonych dla ok. 57 osób miesięcznie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówiena na podstawie przepisów art. 24 ustawy; 5) za spełnienie warunków posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednego zamówienia w zakresie świadczenia usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70% ceny brutto zadeklarowanej w ofercie przez wykonawcę; 6) za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna wykazanie sie przez wykonawcę dysponowaniem co najmniej 20 osobami. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych dokumentów. Zamawiający oceni spełnienie warunków w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wg. formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta wraz z załącznikami; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy; 3) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozlożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) wykazu wykonanych usług w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia odpowiadającym usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu; 6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 7) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8) zaakceptowany wzór umowy. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przygotowanie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach