Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU WRAZ Z TRANSPORTEM I PRZEKAZANIEM DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW O KODZIE 10 01 01 (ŻUŻLE, POPIOŁY PALENISKOWE I PYŁY Z KOTŁÓW) Z TERENU JW. 3444 GŁOGÓW I JW. 4161 KŁODZKO.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 765 68 42 , fax. 071 765 68 44, 765-68-02
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 765 68 42, fax. 071 765 68 44, 765-68-02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU WRAZ Z TRANSPORTEM I PRZEKAZANIEM DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW O KODZIE 10 01 01 (ŻUŻLE, POPIOŁY PALENISKOWE I PYŁY Z KOTŁÓW) Z TERENU JW. 3444 GŁOGÓW I JW. 4161 KŁODZKO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dla części I 1)Dostarczanie pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów o kodzie 10 01 01 w następujących ilościach pod adres: m. Głogów, ul. Wojska Polskiego 58. W sezonie grzewczym, od października do kwietnia: 3 kontenery 8m3. 2) Opróżnianie pojemników na telefoniczne zgłoszenie Wojskowej Administracji Koszar /Sekcji Obsługi Infrastruktury, w terminie nie przekraczającym 72 godzin od zgłoszenia. 3) Załadunek kontenerów i transport odpadów silami i sprzętem Wykonawcy odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwienia, na koszt Wykonawcy, na podstawie aktualnych dokumentów prawnych Wykonawcy, lub umów zawartych przez Wykonawcę z podmiotem prowadzącym odzysku lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie 10 01 01. 4) Wymiana pojemników, kontenerów do gromadzenia odpadów o kodzie 10 01 01 na koszt Wykonawcy, gdy zużycie ich następuje w wyniku naturalnej eksploatacji lub z winy Wykonawcy najpóźniej w terminie 7 dni od zgłoszenia. 5) Uprzątnięcie odpadów luzem, pozostałych podczas ładowania, bądź powstałych w wyniku opóźnionego wywozu. 6) Odstawienie opróżnionych pojemników w miejscu lokalizacji. 7) Utrzymywanie pojemników i kontenerów w należytym stanie technicznym 8) Przekazywanie przedstawicielowi Zleceniodawcy - Kierownikowi WAK/ Kierownika SOI (osobom przez nich wskazanym) karty przekazania odpadów (zgodne z wzorem dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 08.12.2010r., Dz.U. Nr 249 poz.1673) w cyklach miesięcznych, oraz uzyskiwać potwierdzenia odbioru odpadów przez osoby wskazane przez Kierownika WAK/ Kierownika SOI przy każdorazowym wywozie, co stanowi podstawę wystawienia faktury dla części II 1) Załadunek kontenerów i transport odpadów silami i sprzętem Wykonawcy odpadów do miejsca, gdzie będą one przekazywane celem odzysku lub unieszkodliwiania, na koszt Wykonawcy, na podstawie aktualnych dokumentów prawnych Wykonawcy, lub umów zawartych przez Wykonawcę z podmiotem prowadzącym odzysku lub unieszkodliwianie odpadów o kodzie 10 01 01, w terminie nie przekraczającym 72 godzin od zgłoszenia. 2) Przekazywanie przedstawicielowi Zleceniodawcy - Kierownikowi WAK/ Kierownikowi SOI (osobom przez nich wskazanym) karty przekazania odpadów (zgodne z wzorem dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, określonym w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 08.12.2010r., Dz.U. Nr 249 poz.1673) w cyklach miesięcznych, oraz uzyskiwać potwierdzenia odbioru odpadów przez osoby wskazane przez Kierownika WAK/ Kierownika SOI przy każdorazowym wywozie, co stanowi podstawę wystawienia faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga vadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach