Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru, transportu (wraz z załadunkiem) i unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z działalności służb medycznych i badań z nią związanych oraz dostawa i ustawienie kontenerów z agregatami chłodniczymi dla potrzeb Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w dwóch lokalizacjach w Gdyni

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru, transportu (wraz z załadunkiem) i unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z działalności służb medycznych i badań z nią związanych oraz dostawa i ustawienie kontenerów z agregatami chłodniczymi dla potrzeb Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w dwóch lokalizacjach w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi odbioru, transportu (wraz z załadunkiem) i unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz badań z nią związanych Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., zlokalizowanych przy ul. Powstania Styczniowego 1 (kod: 180102, 180103, 180106, 180107, 180108, 180109) i przy ul. Wójta Radkego 1 (kod: 180101, 180102, 180103, 180108, 180109) oraz dostawa i ustawienie kontenerów z agregatami chłodniczymi na terenie lokalizacji Zamawiającego tj. Szpital Morski im. PCK przy ul. Powstania Styczniowego 1, oraz Szpital Św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radkego 1. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) unieszkodliwianie odpadów medycznych o kodach: - 180101 - narzędzia chirurgiczne i zabiegowe oraz ich resztki (z wyłączeniem 180103) około 100 kg - 180102 – części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 180103) w ilości szacowanej na 8 800 kg; - 180103 – inne odpady, które zawierają drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przenoszenia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co, do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (np. zainfekowane pielucho majtki, podpaski, podkłady) z wyłączeniem 180180 (odpady zanieczyszczone krwią, wydzielina bądź wydalinami, zawierającymi czynniki chorobotwórcze lub zawierające krew w formie płynnej, np. zanieczyszczone naczynia, odpady z operacji/zabiegów (obłożenia, opatrunki, bandaże, gaziki), zużyte, niewypłukane, napełnione krwią komponenty dializowe (cewniki, worki na mocz), narzędzia chirurgiczne i zabiegowe, zanieczyszczone materiałem skażonym, strzykawki, szkło laboratoryjne, aparaty do kroplówek, szpatułki lekarskie) i 180182 (pozostałości z żywienia pacjentów oddziałów zakaźnych) w ilości szacowanej na 390 000 kg; - 180106 – chemikalia zawierające substancje niebezpieczne w ilości szacowanej na 100 kg; - 180107 – pozostałości po lekach recepturowych w ilości szacowanej na 100 kg; - 180108 – leki cytotoksyczne i cytostatyczne w ilości szacowanej na 10 000 kg; - 180109 – leki inne niż wymienione w 180108 w ilości szacowanej na 1 000 kg. 2) załadunek i transport odpadów o kodach podanych w pkt 1) powyżej wymienionych w ilości szacunkowej 410 100 kg, czyli około 34 ton w skali jednego miesiąca z częstotliwością odbioru: poniedziałek, środa, piątek (bez względu na święta i dni wolne od pracy) w godz. 18.00- 20.00 z punktów usytuowanych na terenie Zamawiającego tj. Szpital Morski im. PCK przy ul. Powstania Styczniowego 1, oraz Szpital Św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1. Zamawiający wymaga w razie konieczności dodatkowego odbioru odpadów na wezwanie telefoniczne w czasie do maksymalnie 24 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90524000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium. Wartość wadium wynosi 15 255,72 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek: Szpitale Pomorskie Sp. z o. o., 81-519 Gdynia ul. Powstania Styczniowego 1 PKO BP SA 12 1440 1101 0000 0000 1722 8177 z dopiskiem „Wadium nr sprawy D25M/252/2-17rj/18” Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Szpitale Pomorskie Sp. z o. o. z siedzibą w Gdyni ul. Powstania Styczniowego 1. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 7 i 8 poniżej, oraz zawierać w swojej treści zobowiązanie do bezwarunkowej i nieodwołalnej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego warunku określonego w pkt 7 i 8 poniżej. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który posiada aktualną decyzję lub koncesję lub zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie określonym w SIWZ obejmującym wszystkie kody określone dla przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1 (załącznik nr 3 do SIWZ), ust. 3 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne pełnomocnictwa. 3. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu (wzór oświadczenia – załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. *Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach