Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru przesyłek z Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 37 Biur Powiatowych w województwie mazowieckim na 2024r.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-175 Warszawa, Al. Jana Pawła II 70
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    Al. Jana Pawła II 70
    00-175 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 010613083
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru przesyłek z Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 37 Biur Powiatowych w województwie mazowieckim na 2024r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług pocztowych dotyczących listów w obrocie krajowym i zagranicznym polegających na płatnym odbiorze wcześniej przygotowanych przesyłek i nadania tego samego dnia w placówce operatora wyznaczonego, z miejsca i w czasie wskazanym przez Zamawiającego, to jest z Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz z 37 Biur Powiatowych obsługujących poszczególne jednostki Zamawiającego do wskazanych placówek pocztowych.2.2. Usługa obejmuje wszystkie rodzaje przesyłek listowych, zarówno w obrocie krajowym jak i zagranicznym.2.3. Waga, wymiary, zawartość, opakowanie i sposób adresowania przesyłek, powinny spełniać warunki określone w przepisach obowiązujących w czasie ich nadawania.2.4. Wydanie przesyłek z Mazowieckiego Oddziału Regionalnego lub Biur Powiatowych może nastąpić tylko po okazaniu upoważnienia wraz z dokumentem tożsamości przez przedstawiciela firmy świadczącej usługipocztowe dotyczące listów, odbierającego i nadającego przesyłki.2.5. Data i godzina pokwitowania na formularzu odbioru przesyłek z miejsca wskazanego przez Zamawiającego nie jest datą i godziną nadania przesyłek, jednakże nadanie przesyłek musi nastąpić w dniu ich odebrania.2.6. Odbiór przesyłek pocztowych z jednostek Zamawiającego dokonywany będzie pięć razy w tygodniu, to jest w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i piątek z wyjątkiem świąt, raz dziennie w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od 7:30 do 15:30, w przedziałach godzinowych wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do umowy Wykaz jednostek Zamawiającego, przy czym Zamawiający przygotuje przesyłki na określony czas, jakim jest początkowa godzina przedziału czasowego odbioru przesyłek danej jednostki ARiMR.2.7. Jeżeli w trakcie realizacji usługi Wykonawca stwierdzi konieczność zmiany przedziału godzinowego odbioru przesyłek określonego w Załączniku nr 1 do umowy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu drogą elektroniczną wniosek o zmianę przedziału godzinowego odbioru przesyłek, celem akceptacji przez Zamawiającego. Wykonawca nie może zmienić przedziału godzinowego odbioru przesyłek bez pisemnej akceptacji Zamawiającego. Zmiana godzin odbioru przesyłek nie wymaga sporządzania aneksu do niniejszej umowy.2.8. Łączna maksymalna masa przesyłek przekazywanych podczas jednego odbioru nie przekroczy masy 50 kg.2.9. W przypadku stwierdzenia zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek, Wykonawca wyjaśnia je z jednostką Zamawiającego w sposób telefoniczny 2.10. Wykonawca zobowiązany będzie do: 2.10.1. odbioru i nadania przesyłek w uzgodnionym terminie (dzień tygodnia oraz godzina), 2.10.2. sprawdzania czy przesyłki są prawidłowo przygotowane do odbioru i nadania (czy sporządzono lub wypełniono oraz dołączono do przesyłek odpowiednie zestawienia i dokumenty), 2.10.3. porównania stanu faktycznego odbieranych przesyłek z wpisami zawartymi w zestawieniach - na podstawie zestawień przekazanych przez Zamawiającego, 2.10.4. pokwitowania odebranych przesyłek na zestawieniu zawierającym ilość przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz datę i godzinę ich odbioru, 2.10.5. dostarczenia odebranych przesyłek do właściwej placówki poczty, wraz z załączoną dokumentacją nadawczą oraz jednym egzemplarzem zestawienia, 2.10.6. przekazania do jednostek Zamawiającego odebranych poprzednio, pokwitowanych przez właściwą placówkę poczty, arkuszy nadawczych lub pocztowej książki nadawczej przesyłek rejestrowanych. 2.11. Urzędem pocztowym przyjmującym przesyłki jest placówka pocztowa, wskazana w Załączniku nr 2 do umowy Wykaz jednostek Zamawiającego wraz wykazem placówek pocztowych obsługujących ARiMR.2.12. Odbierający nie uczestniczy w wypełnianiu dokumentów nadawczych i przygotowywaniu przesyłek odbieranych do przewozu w ramach realizacji usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64112000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O niniejsze zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1.1. Zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału we wskazanym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na płatnym odbiorze przesyłek z miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz nadaniu ich w wyznaczonej placówce pocztowej w dniu ich odbioru, w których usługa świadczona była nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy, a zrealizowana wartość zamówienia (umowy) w okresie tych 12 miesięcy wynosi minimum 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł, 00/100) brutto oraz załączy dowody, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie;W przypadku, gdy Wykonawca aktualnie wykonuje usługi Zamawiający uzna, że warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli od rozpoczęcia realizacji usługi do dnia wystawienia dowodu określającego czy ta usługa jest wykonywana należycie upłynęło 12 miesięcy i wartość tej usługi w tym okresie odpowiada wartości wyżej określonej.UWAGA 1Warunek doświadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, że albo Wykonawca składający ofertę wykaże się realizacją określonej liczby usług, albo jeden z wykonawców występujących wspólnie wykaże się realizacją tych usług (warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy występujący wspólnie w sumie wykażą się zrealizowaniem wymaganych usług, ale żaden z nich nie posiada tego doświadczenia samodzielnie), albo w sytuacji gdy Wykonawca, który nie ma wymaganego doświadczenia (nie ma wymaganej dla danego zadania liczby wykonanych usług), polega na zasobach innego podmiotu – podmiot ten musi wykazać samodzielnie zrealizowanie odpowiedniej liczby usług.UWAGA 2Jeżeli wartość usługi wskazanej w wykazie jest podana w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest, na potrzeby niniejszego postępowania, dokonać przeliczenia jej wartości na PLN wg średniego kursu NBP (www.nbp.pl tabela A – tabela kursów średnich walut obcych) z dnia zakończenia usługi o zakresie jak wyżej wraz z podaniem kursu oraz daty jego obowiązywania (zgodnie z tabelą A – tabela kursów średnich walut obcych) wg których dokonano przeliczenia; w przypadku usług nadal realizowanych - wg tabeli kursów średnich walut obcych z dnia rozpoczęcia realizacji danej usługi.UWAGA 3W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy/członkowie konsorcjum. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach