Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji PWSZ w Tarnowie.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6316601, 6316612 , fax. 146 316 600
  • Data zamieszczenia: 2020-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
    ul. Mickiewicza 8
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6316601, 6316612, fax. 146 316 600
    REGON: 85163430300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pwsztar.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji PWSZ w Tarnowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z posesji PWSZ w Tarnowie usytuowanych w następujących lokalizacjach Tarnowa: a) Budynek A, B, CD, EFG – ul. Mickiewicza 8, b) Budynek Domu Studenta – ul. Słowackiego 7. B. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zamówienia zagospodarowanie: a) zmieszanych odpadów komunalnych, b) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: − papier - w tym odpady z papieru, tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, − metale i tworzywa sztuczne - w tym odpady metali, odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, − szkło - w tym odpady ze szkła i odpady opakowaniowe ze szkła. c) bioodpady, w szczególności: trawa, liście, gałęzie. d) odpady poremontowe zawierające np. tynki, kafle, gipsy, cegły, gruz albo zdarte podłogi, wyprodukowane z najróżniejszych rodzajów materiałów (deski, panele, linoleum, wykładziny). C. Realizacja przedmiotu zamówienia: 1. Usługa obejmuje: a) zapewnienie ciągłości świadczenia usługi systematycznego wywożenia odpadów, nie powodując ich zalegania, b) utrzymanie będących własnością wykonawcy pojemników/kontenerów/zbiorników oraz innych urządzeń służących do składowania odpadów komunalnych zmieszanych, papieru, metali i tworzyw sztucznych, szkła we właściwym stanie higienicznym (mycie i dezynfekcja) i technicznym, c) ponownego ustawienia pojemników/kontenerów/zbiorników po dokonaniu wywozu odpadów na właściwe miejsce lokalizacji, d) usuwanie odpadów wokół pojemników/kontenerów/zbiorników w przypadku nieterminowego wykonania usługi lub w przypadku wydostania się odpadów z pojemników w trakcie ich przeładunku, e) utylizację odpadów (zrzut na składowisko odpadów). 2. Przewidywana ilość pojemników w okresie trwania umowy oraz częstotliwość odbioru odpadów: a) Odpady niesegregowane (zmieszane): − ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik stacjonarny KP-7 przeznaczony do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 20 03 01) – wywóz 2 x w tygodniu (104 razy w roku), − ul. Słowackiego 7 - 3 pojemniki czterokołowe o pojemności 1,1 m3 przeznaczone do gromadzenia niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (kod: 20 03 01) – wywóz 2 x w tygodniu (104 razy w roku), b) Odpady segregowane papier: − ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod: 20 01 01) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku), − ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia papieru i tektury (kod: 20 01 01) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku), c) Odpady segregowane metale i tworzywa sztuczne: − ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 1,1 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych (kod: 20 01 39) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku), − ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia metali i tworzyw sztucznych (kod: 20 01 39) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku), d) Odpady segregowane szkło: − ul. Mickiewicza 8 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod: 20 01 02) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku), − ul. Słowackiego 7 - 1 pojemnik o pojemności 0,24 m3 na odpady segregowane przeznaczony do gromadzenia szkła (kod: 20 01 02) – wywóz 2 x w miesiącu (24 razy w roku), e) Bioodpady: − ul. Mickiewicza 8 - bioodpady w ilości 60 m3 rocznie – wywóz w terminie do 7 dni od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. f) Odpady poremontowe: − ul. Mickiewicza 8, – 1 kontener o pojemności 6 m3 (9000 kg) przeznaczony do gromadzenia odpadów poremontowych – wywóz w terminie do 7 dni od telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. 3. Obowiązki wykonawcy: a) Wykonawca w okresach miesięcznych zobowiązany będzie sporządzać zbiorcze zestawienie ilości wykonanych usług – wzór zestawienia Wykonawca jest zobowiązany przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu najpóźniej do 5 dni od dnia podpisania umowy. Zestawienie winno zawierać min. datę wykonania każdej usługi, rodzaj odpadu, pojemność pojemników odebranych w ramach realizacji zamówienia oraz wskazanie instalacji, do której zostały przekazane odpady, a także będzie podlegało zatwierdzeniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. b) opracowania harmonogramu odbioru odpadów i przedstawienia do zatwierdzenia Zamawiającemu, najpóźniej do 5 dni od dnia podpisania umowy. W trakcie realizacji zamówienia harmonogram może ulec zmianie w zakresie częstotliwości wywozu odpadów w zależności od potrzeb Zamawiającego. Harmonogram z uwagi na bieżącą sytuację Zamawiającego związaną z ograniczeniami funkcjonowania Uczelni z uwagi na stan epidemii może ulec zmianie w zakresie częstotliwości wywozu odpadów opisanej w rozdz. III. ust. C pkt 2 siwz. Zmiana harmonogramu będzie następowała poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o zmianie harmonogramu przez Zamawiającego, co nie wymaga akceptacji Wykonawcy. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu do umowy. c) W przypadku awarii samochodu i braku możliwości odebrania odpadów w terminie, należy niezwłocznie poinformować Kierownika Działu Gospodarczego PWSZ w Tarnowie o zaistniałej sytuacji oraz ustalić nowy termin odbioru. d) Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy ma obowiązek posiadać pojazdy oraz potencjał osobowy gwarantujący stałe, ciągłe i bezawaryjne świadczenie usług odbioru, wywozu i utylizacji odpadów. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany częstotliwości wywozu odpadów (zmniejszenie lub zwiększenie). D. Wymagania wobec podmiotu realizującego przedmiot zamówienia: 1. Usługę należy realizować zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 13 września 1966 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2020 r., poz. 1439 z późn. zm.). c) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.). E. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Usługi wywozu odpadów 90511000-2. Usługi zbierania śmieci 90511300-5. F. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługę w zakresie odbioru i wywozu odpadów komunalnych:. Przepis art. 29 ust. 3a ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.). – zostały określone w §10 projektu umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: − Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez wójta burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych – Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1439 z późn. zm.). − Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach