Przetargi.pl
„Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka"”

KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    REGON: 000041683
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka"”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. 1.1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do odbioru od Zamawiającego segregowanych oraz niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, zwanych dalej łącznie „odpadami”, oraz ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz ofertą złożoną w ramach postępowania przetargowego, a Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia. 1.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów segregowanych w sposób określony poniżej, w ilości maksymalnej: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, pozostałe po segregacji – 110 Mg, 2) papieru i tektury oraz opakowań z papieru i tektury – 5 Mg, 3) tworzywa sztuczne i opakowania z niego wykonane, opakowania wielomateriałowe oraz metale i opakowania metalowe – 10 Mg, 4) szkło i opakowania ze szkła – 4 Mg, 5) odpady ulegające biodegradacji – 120 Mg. 1.3. Ilość odebranych przez Wykonawcę odpadów będzie zależeć od ilości wytworzonych odpadów przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia odbioru odpadów o wartości nie mniejszej niż 50% maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w ofercie (prawo opcji). 2. Częstotliwość oraz zasady odbioru odpadów. 2.1. Odbiór odpadów będzie się odbywał na zlecenia Zamawiającego lub zgodnie z harmonogramem określonym w załączniku nr 3 do specyfikacji. Zlecenie odbioru odpadów nastąpi co najmniej na 2 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem odbioru odpadów. 2.2. Zlecenie odbioru odpadów następować za pośrednictwem poczty elektronicznej. Do zlecania odbioru odpadów komunalnych w imieniu Zamawiającego upoważnione są jednoosobowo osoby wskazane w § 19 ust. 1 wzoru umowy lub inne osoby posiadające pisemne upoważnienie Zamawiającego. 2.3. Zlecenie, o którym mowa w pkt 2.1. i 2.2. może obejmować odbiór jednego rodzaju odpadów, z kilku różnych lokalizacji, spośród wskazanych w załączniku nr 2 do specyfikacji. 2.4. Odbiór odpadów nastąpi w ramach nie więcej niż 250 zleceń w trakcie obowiązywania umowy. Zamawiający szacuje, że realizacja przedmiotu umowy odbędzie się w ramach nie mniej niż 100 zleceń. 2.5. Waga odebranych odpadów będzie każdorazowo kontrolowana z wykorzystaniem stanowiącej własność Zamawiającego wagi zlokalizowanej przy szybie Kościuszko w Wieliczce. Wykonawca jest zobowiązany do zważenia samochodu wraz z kontenerem przed zapełnieniem kontenera i po jego zapełnieniu, oraz do podania Zamawiającemu obu wartości. 3. Baza kontenerowa. 3.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania we własnym zakresie bazy kontenerowej w miejscach gromadzenia odpadów komunalnych. Szczegółowy skład bazy kontenerowej w poszczególnych lokalizacjach określa załącznik nr 2 do specyfikacji. W przypadku korzystania z kontenerów nieopróżnianych na miejscu, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia kontenera na wymianę najpóźniej z chwilą odbioru zapełnionego kontenera. 3.2. Lokalizacja kontenerów wchodzących w skład bazy kontenerowej może ulegać zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Ewentualne zmiany w lokalizacji bazy kontenerowej dokonywane będą w granicach administracyjnych miasta Wieliczki. 3.3. Wykonawca jest zobowiązany do podstawienia kontenerów we wskazanych lokalizacjach w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zawarcia umowy. 3.4. Zamawiający wymaga, aby kontener na odpady biodegradowalne miał charakter kontenera otwartego, bez klap, z możliwością wyładowania odpadów zielonych bezpośrednio z kosza traktorka kosiarki z hydraulicznym podnośnikiem kosza. 3.5. Wykonawca ma obowiązek dbać o estetyczny wygląd kontenerów, przeprowadzać ich dezynfekcję oraz utrzymywać w należytej sprawności technicznej. W przypadku uszkodzenia kontenera, Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany na wolny od wad. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania zanieczyszczeń powstałych w miejscu odbioru odpadów (rozlokowania kontenerów). 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia kontenera na odpady zielone przed wysypywaniem się odpadów zielonych w czasie transportu. 4. Zgodność z prawem. 4.1. Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności: 1) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 2) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, 3) rozporządzenia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, 4) uchwały nr XXV/334/2020 Rady Miejskiej w Wieliczce z dnia 14 grudnia 2020 roku w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Wieliczka. 4.2. Przez okres obowiązywania umowy Wykonawca jest zobowiązany do:1) posiadania zezwolenia na zbieranie odpadów, o którym mowa w rozdziale 1 działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach obejmującego odpady komunalne, 2) posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 ust. 1 w zw. z art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 3) posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w gminie Wieliczka, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia oraz zasady jego realizacji zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji. Wszystkie dokumenty dotyczące przedmiotowego zamówienia zostały udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach