Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości obiektu typu „Orlik 2012” zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie.

MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015259640
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości obiektu typu „Orlik 2012” zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości obiektu typu „Orlik 2012”, zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie.Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ. Usługi winny być zrealizowane należycie z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa oraz standardów realizacji usług, w oparciu o dokumenty zamówienia.Łączna liczba roboczogodzin wynosi 5 678 godzin ochrony stacjonarnej. Szczegółowy planowany grafik pracy stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.W stawce brutto za 1 roboczogodzinę ochrony stacjonarnej, Wykonawca musi uwzględnić marżę Wykonawcy, VAT oraz wszelkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty ogólne zarządu, koszty: ochrony osób i mienia (w tym ochrony stacjonarnej w godzinach 7:00-24:00 oraz ochrony zdalnej w godzinach 24:00-7:00) w tym koszty zastępstw pracowników, dozoru i kontroli, dojazdu i pracy grupy interwencyjnej, sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, terenów zewnętrznych, odśnieżania oraz pielęgnacji zieleni, z uwzględnieniem warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy. Stawkę jednostkową roboczogodziny należy ustalić jako wartość ryczałtową wykonania całego zakresu zamówienia, tj. wartość 1 roboczogodziny ochrony stacjonarnej należy ustalić z góry – bez możliwości rozliczania kosztów poszczególnych usług (między innymi ochrony stacjonarnej w godz. 7:00-24:00 oraz ochrony zdalnej w godz. 24:00-7:00, sprzątania, pielęgnacji zieleni itd.) wchodzących w zakres przedmiotowego zamówienia. Tak ustalona ryczałtowa stawka za 1 roboczogodzinę ochrony stacjonarnej stanowi podstawę rozliczenia kosztorysowego przedmiotowego zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie 1 roboczogodziny ochrony stacjonarnej ryzyko zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. (ryzyko należy oszacować przyjmując założenie rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia o godz. 12:00 dnia 31.08.2022 r., a wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokość minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. należy przyjąć zgodnie z projektem rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. z dnia 27 lipca 2022 r. - https://www.legislacja.gov.pl/projekt/12362401/katalog/12898045#12898045).Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i sprawowania ochrony osób i mienia oraz do wykonywania czynności polegających na sprzątaniu kompleksu boisk sportowych „Orlik 2012” przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie w godzinach zgodnych z planowanym grafikiem, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, zwanym dalej „Obiektem”, a w szczególności:1) zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w Obiekcie,2) ochrony wyżej wymienionego Obiektu i jego pomieszczeń przed dostępem do nich osób nieuprawnionych,3) ochrony mienia znajdującego się w Obiekcie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,4) zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie Obiektu oraz powiadamiania Wydziału Kultury i Sportu dla Dzielnicy Wilanów o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku,5) niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępnych zaistniałych na terenie Obiektu i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania,6) prowadzenia - przewidzianej w załączniku nr 3 zwanym Tabela Służby Ochronnej -dokumentacji, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej i czasie wykonywania przez pracowników ochrony zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu służby i przekazania służby ochronnej.7) zapewnienia ochrony stacjonarnej w godzinach 7.00-24.00 i ochrony zdalnej, przy użyciu systemu monitoringu w godzinach 24.00- 7.00 8) zapewnienia przyjazdu grup interwencyjnych do obiektu chronionych na każdy sygnał alarmowy wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu (również pracujących zdalnie), w czasie nie dłuższym niż 10 minut9) wykonania czynności polegających na sprzątaniu oraz odśnieżaniu:• pomieszczenia biurowego, pomieszczeń sanitarnych przy wykorzystaniu środków czystości dostarczonych przez Zamawiającego oraz uzupełnianiu środków czystości w obiekcie,• terenów zewnętrznych i pielęgnacji zieleni,• terenu przed wejściem do obiektu,• przy czym czynności wykonywane będą na bieżąco – zgodnie z potrzebami.Zamawiający zastrzega, że może zawiesić wykonywanie umowy w przypadku podjęcia prac remontowo- budowlanych na Obiekcie w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie zamknięcia Obiektu i zawieszenia wykonywania zamówienia najpóźniej na 14 dni przed planowanym zamknięciem Obiektu.Zamawiającym poinformuję Wykonawcę o terminie ponownego rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, najpóźniej na 14 dni przed planowanym zakończeniem prac i otwarciem Obiektu. W okresie zawieszenia wykonania umowy Wykonawca nie będzie świadczył żadnych czynności określonych w § 1 wzoru umowy, oraz nie będzie otrzymywał wynagrodzenia za ten czas. W związku z możliwością zawieszenia realizacji przedmiotu zamówienia (§2 ust. 2-5 wzoru umowy) z uwagi na prace remontowo-budowlane na Obiekcie, co wiąże się z ograniczeniem zakresu zamówienia (liczbą roboczogodzin), Zamawiający informuje, że zrealizuje co najmniej 55% zakresu zamówienia.Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawca wykaże, że posiada:2.1 uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:a. aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 838).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach