Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości obiektu typu „Orlik 2012” zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie.

MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015259640
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z utrzymaniem czystości obiektu typu „Orlik 2012” zlokalizowanego przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia oraz wykonywanie czynności polegających na sprzątaniu w obiektach boisk sportowych „Orlik 2012” przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie.Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy.Usługi winny być zrealizowane należycie z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa oraz standardów realizacji usług, w oparciu o dokumenty zamówienia.Łączna liczba roboczogodzin wynosi 6 205 godzin ochrony stacjonarnej. Szczegółowy planowany grafik pracy stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy.W stawce brutto za 1 roboczogodzinę ochrony stacjonarnej, Wykonawca musi uwzględnić marżę Wykonawcy, VAT oraz wszelkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty ogólne zarządu, koszty: ochrony osób i mienia (w tym ochrony stacjonarnej w godzinach 7:00-24:00 oraz ochrony zdalnej w godzinach 24:00-7:00) w tym koszty zastępstw pracowników, dozoru i kontroli, dojazdu i pracy grupy interwencyjnej, sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych, terenów zewnętrznych, odśnieżania oraz pielęgnacji zieleni, z uwzględnieniem warunków określonych w opisie przedmiotu zamówienia i wzorze umowy. Stawkę jednostkową roboczogodziny należy ustalić jako wartość ryczałtową wykonania całego zakresu zamówienia, tj. wartość 1 roboczogodziny ochrony stacjonarnej należy ustalić z góry – bez możliwości rozliczania kosztów poszczególnych usług (między innymi ochrony stacjonarnej w godz. 7:00-24:00 oraz ochrony zdalnej w godz. 24:00-7:00, sprzątania, pielęgnacji zieleni itd.) wchodzących w zakres przedmiotowego zamówienia. Tak ustalona ryczałtowa stawka za 1 roboczogodzinę ochrony stacjonarnej stanowi podstawę rozliczenia kosztorysowego przedmiotowego zamówienia.UWAGAWykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kalkulacji kosztów realizacji zamówienia wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokość minimalnej stawki godzinowej obowiązujące w 2024 r., zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2023 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024 r. (Dz.U. 2023 poz. 1893). Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i sprawowania ochrony osób i mienia oraz do wykonywania czynności polegających na sprzątaniu kompleksu boisk sportowych „Orlik 2012” przy ul. Worobczuka 8 w Warszawie w godzinach zgodnych z planowanym grafikiem, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, zwanym dalej „Obiektem”, a w szczególności:1. zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach kompleksu boisk sportowych „Orlik 2012” przy ul. Worobczuka 8, zwanych dalej „obiektem chronionym”,2. ochrony obiektu chronionego i jego pomieszczeń użytkowych przed dostępem do niego osób nieuprawnionych,3. ochrony mienia obiektu chronionego przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem i dewastacją,4. zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie obiektu chronionego oraz niezwłocznego powiadamiania Wydziału Kultur i Sportu dla Dzielnicy Wilanów o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku,5. niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępnych zaistniałych na terenie obiektu chronionego i zabezpieczenia miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania,6. kontrola monitoringu wizyjnego z analizą obrazu w godzinach 00:00-07:00,7. prowadzenia przewidzianej w Tabeli służby ochronnej dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany i czasie wykonywania przez pracowników ochrony zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej,8. wykonywania stałego, terminowego, sumiennego i z należytą starannością prac będących przedmiotem umowy,9. zapewnienia przyjazdu grup interwencyjnych do obiektów chronionych na każdy sygnał alarmowy, wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu, w czasie nie dłuższym niż 10 minut,10. zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w obiekcie chronionym tak, by nieprzerwanie byli w stanie udzielić pracownikom Urzędu Dzielnicy Wilanów odpowiedzialnym za administrowanie chronionym obiektem informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektu,11. posiadania przez cały okres realizacji umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej do sumy ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł. Z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia,12. sprzątania pomieszczeń biurowych, pomieszczeń sanitarnych przy wykorzystaniu środków czystości dostarczonych przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Umowy,13. sprzątania terenów zewnętrznych i pielęgnacji zieleni zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Umowy - boisko do piłki nożnej (sztuczna trawa), boisko do koszykówki (nawierzchnia poliuretanowa), powierzchnia terenów zielonych, ciągi komunikacyjne,14. sprzątanie terenu przed wejściem do kompleksu boisk sportowych „ORLIK” zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Umowy.Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Zamawiający zastrzega, że może zawiesić wykonywanie umowy w przypadku podjęcia prac remontowo- budowlanych na Obiekcie w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie zamknięcia Obiektu i zawieszenia wykonywania zamówienia najpóźniej na 14 dni przed planowanym zamknięciem Obiektu.Zamawiającym poinformuję Wykonawcę o terminie ponownego rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, najpóźniej na 14 dni przed planowanym zakończeniem prac i otwarciem Obiektu. W okresie zawieszenia wykonania umowy Wykonawca nie będzie świadczył żadnych czynności określonych w § 1 wzoru umowy, oraz nie będzie otrzymywał wynagrodzenia za ten czas. W związku z możliwością zawieszenia realizacji przedmiotu zamówienia (§2 ust. 2-5 wzoru umowy) z uwagi na prace remontowo-budowlane na Obiekcie, co wiąże się z ograniczeniem zakresu zamówienia (liczbą roboczogodzin), Zamawiający informuje, że zrealizuje co najmniej 55% zakresu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach