Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z transportem wartości pieniężnych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA-ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu

Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-304 Wałbrzych, ul. Ratuszowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 848 84 94, , fax. 74 848 84 94
  • Data zamieszczenia: 2020-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o.
    ul. Ratuszowa 6
    58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 74 848 84 94, , fax. 74 848 84 94
    REGON: 20698864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia wraz z transportem wartości pieniężnych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA-ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z transportem wartości pieniężnych dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA-ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. składa się z Hali Widowiskowo – Sportowej, Krytej Pływalni oraz Hotelu. 3. Charakterystyka obiektów, wchodzących w skład Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego AQUA – ZZDRÓJ”: 1) Hala Widowiskowo – Sportowa o pow. użytkowej 4 194 m2 i usługowej 377m2 na około 2000 osób, 2) Kryta Pływalnia o powierzchni użytkowej 3972 m2 i usługowej 1018m2, 3) Hotel o powierzchni użytkowej 3138 m2 (120 miejsc noclegowych) 4. Zamówienie dotyczy również patrolowania (ochrony) boisk i stadionu przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu przy Wałbrzyskim Centrum Sportowo – Rekreacyjnym „AQUA – ZDRÓJ” oraz ochrony – monitoringu mechanicznego n/w obiektów: 1) Lekkoatletyczna hala sportowa ul. Chopina 1a, 2) Hala widowiskowo - sportowa ul. Wysockiego 11a, 3) Skatepark ul. Topolowa 17k, 4) Stadion ul. Kusocińskiego 21, 5) Stadion ul. Dąbrowskiego 25, 5. Zamówienie obejmuje usługi w zakresie: 5.1. Fizycznej bezpośredniej i stałej, całodobowej ochrony we wszystkie dni tygodnia, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy, nieruchomości, mienia i osób Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia: - od poniedziałku do piątku na jednej zmianie minimum 1 pracownika ochrony ( wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej), - w sobotę i niedzielę Zamawiający wymaga 2 pracowników ochrony (min. 1 pracownik wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej), - w przypadku organizowania przez Zamawiającego imprez masowych oraz imprez niemasowych, wymagających dodatkowego zabezpieczenia Wykonawca zapewni Zamawiającemu odpowiednią ilość pracowników ochrony zgodną z przepisami ustawy z dnia 20.03.2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2171); - planowana ilość imprez masowych do około 2 tysięcy osób w okresie realizacji zamówienia: do 200 godzin imprez masowych w okresie realizacji zamówienia; - planowana ilość imprez niemasowych wymagających dodatkowego zabezpieczenia w okresie realizacji zamówienia: do 200 godzin imprez niemasowych wymagających dodatkowego zabezpieczenia w okresie realizacji zamówienia (średnio 16 godzin) imprez niemasowych w miesiącu, także na innych obiektach np. imprezy plenerowe). 5.2. Monitoring (ochrona interwencyjna) - grupa interwencyjna składająca się z minimum 2 osób. Grupa dojeżdża do Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA-ZDRÓJ” w celu interwencji w czasie nie dłuższym niż …………. minut od momentu włączenia systemu antynapadowego lub powiadomienia przez osobę upoważnioną w imieniu Zamawiającego. Członkowie grupy powinni być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego. System antynapadowy zostanie założony przez Wykonawcę na jego koszt na czas trwania umowy, powinien obejmować swoim zasięgiem teren całego Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ”. 5.3. Ochronę i transport wartości pieniężnych nie częściej niż 1 raz w tygodniu (Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości transportu wartości pieniężnych do 2 razy w tygodniu w przypadku większego utargu) na wezwanie Zamawiającego zgłoszone z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem, na trasie Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” – Bank Zamawiającego (położony na terenie miasta Wałbrzycha), przy poniższych wymogach: a) użycie własnych, odpowiednich środków transportu Wykonawcy, b) konwój przez minimum 2 osoby, c) konwój dotyczy wartości pieniężnych w kwocie nieprzekraczającej 0,2 jednostki obliczeniowej, o której mowa w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 07 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości konwojów wartości pieniężnych ponad ilość wskazaną w SIWZ (52). W takim przypadku rozliczenie za dodatkowe konwoje nastąpi według ceny jednostkowej z oferty Wykonawcy. 5.4. ochronę doraźną – mechaniczną dotyczącą obiektów Wałbrzyskiego Centrum Sportowo – Rekreacyjnego „AQUA-ZDRÓJ” na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego wg wykazu (urządzenia do przesyłania sygnałów z lokalnych systemów sygnalizacji włamania stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca udostępnia te urządzenia Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia. Montażu urządzeń dokonuje Wykonawca na koszt własny) 5.5. ochronę doraźną – mechaniczną dotyczącą obiektów określonych w rozdziale III ust. 4 pkt 1-5, na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego wg wykazu (urządzenia do przesyłania sygnałów z lokalnych systemów sygnalizacji włamania stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca udostępnia te urządzenia Zamawiającemu na czas realizacji zamówienia. Montażu urządzeń dokonuje Wykonawca na koszt własny. 5.6. Dodatkowo, w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi odbiór paczek adresowanych do Zamawiającego i dostarczanych do jego siedziby przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu przez firmy kurierskie, z zastrzeżeniem, że bezpośredni odbiór dostarczonych paczek z pomieszczenia ochrony będzie dokonywany przez Zamawiającego. 6. Zakres obowiązków w kompleksowej usłudze ochrony: 6.1. Ochrona fizyczna obiektów: a) prowadzenie zeszytu służby – 100 kartkowy zeszyt w kratkę dla rejestrowania zdarzeń, z ponumerowanymi stronami, pieczęć firmowa na każdej stronie, każda strona to jeden dzień miesiąca, na zakończenie każdego miesiąca na jednej stronie podsumowanie pokazujące ile godzin przepracowano w każdym dniu miesiąca i ile jest godzin łącznie, potwierdzone przez Koordynatora; personel Wykonawcy wpisywać będzie: datę, imię i nazwisko pełniącego dyżur, wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony obiektów i mienia Zamawiającego; raz na tydzień kontrola przez Koordynatora z wpisem o tym do zeszytu; po wypełnieniu całego zeszytu służby należy go przekazać Zamawiającemu i założyć kolejny zeszyt służby jak wyżej, b) znajomość regulaminów obiektu i regulaminów korzystania z urządzeń znajdujących się na terenie obiektu oraz instrukcji pożarowych, c) codziennie - stały dyżur pracownika ochrony ( wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) w Hotelu (przy ul. Ratuszowej 6) w pomieszczeniu z monitoringiem (kamery), monitorowanie otoczenia, zawiadomienie przełożonego, Policji, osoby upoważnionej po stronie Zamawiającego w przypadku zauważenia włamania, kradzieży, bójki itp., stałe monitorowanie systemu przeciwpożarowego i w przypadku jego uruchomienia postępowanie zgodnie z instrukcją przeciwpożarową obowiązującą na terenie Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego „AQUA-ZDRÓJ”. d) w soboty i niedziele - dyżur jednego z pracowników ochrony, polegający na patrolowaniu obiektu (przy ul. Ratuszowej) w godz. od 6.00 rano w sobotę do 6.00 rano w niedzielę i od 6.00 rano w niedzielę do 6.00 rano w poniedziałek. Prowadzenie stałej i wnikliwej obserwacji obiektów w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym, (na zewnątrz i w środku), ze szczególnym uwzględnieniem hotelu i parkingu przed hotelem, patrolowanie terenów chronionych (w tym również boisk i stadionu przy ul. Ratuszowej) co godzinę w ciągu dyżuru (Wykonawca zapewni elektroniczny rejestr potwierdzający obchody pracowników ochrony – 3 punkty w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego). Monitoring otoczenia, zawiadomienie Policji, osoby upoważnionej po stronie Zamawiającego w przypadku zauważenia włamania, kradzieży, bójki itp. Reagowanie na sytuacje zagrażające bezpieczeństwu. e) wyprowadzanie z terenu obiektu osób w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających oraz posiadających przedmioty niebezpieczne i zabronione, f) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych szkód lub nieprawidłowości zagrażających życiu lub zdrowiu w miejscu pracy, g) natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż., h) w razie pożaru lub innego miejscowego zagrożenia natychmiastowe wyprowadzenie osób znajdujących się w strefach ich zasięgu, wezwanie Straży Pożarnej, i) podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, j) z chwilą zaistnienia przestępstwa, naruszenia nietykalności bądź uzyskania informacji o podłożeniu ładunku wybuchowego – zachowanie maksymalnej ostrożności, zapewnienie sobie pomocy innych pracowników, ustalenie świadków, zabezpieczenie śladów i dowodów przestępstwa, niezwłocznie powiadomienie przełożonych oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, k) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości obsady stanowiska pracownika ochrony od poniedziałku do piątku przez 24 godziny na dobę; w soboty i niedziele – 2 pracowników przez 24 godziny na dobę (dotyczy obiektów przy ul. Ratuszowej 6), l) ochrona imprez masowych i niemasowych wymagających dodatkowego zabezpieczenia – zgodnie z treścią ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych 6.2. Monitoring (ochrona interwencyjna) polegający na: a) przysyłaniu grupy interwencyjnej (minimum 2 osoby) po włączeniu systemu antynapadowego, obejmującego swoim zasięgiem teren całego Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” założonego na koszt Wykonawcy na czas trwania umowy lub na wezwanie telefoniczne przez przedstawicieli Zamawiającego. Wykonawca zapewni elektroniczny rejestr pracy pracowników grupy interwencyjnej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. b) 1 x w ciągu nocy, od poniedziałku do piątku, w godzinach między 23.00 a 5.00 patrolowanie boisk bocznych oraz płyty głównej stadionu przy ul. Ratuszowej 6 z potwierdzeniem obecności w ustalony z Zamawiającym sposób. Ilość patroli – 275. c) czas reakcji pomiędzy uruchomieniem systemu antynapadowego lub wezwaniem telefonicznym, a przyjazdem grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż …………….. minut, d) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych szkód lub nieprawidłowości zagrażających życiu lub zdrowiu w miejscu pracy, e) natychmiastowe interweniowanie w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów porządkowych oraz przepisów ochrony ppoż., f) podejmowanie interwencji w przypadku zaistnienia zagrożenia bezpieczeństwa, naruszenia porządku lub ujawnienia przestępstwa, g) odnotowanie zdarzeń interwencyjnych w zeszycie służby (ochrony), 6.3. Ochrona i transport wartości pieniężnych przez konwój: a) transport i ochrona wartości pieniężnych przy użyciu wymaganych środków i sprzętu, b) transport wartości pieniężnych będzie się odbywał po telefonicznym uzgodnieniu Zamawiającego z Wykonawcą, c) usługa polega na pobraniu przez pracownika ochrony od Kasjera wartości pieniężnych w bezpiecznych kopertach, pracownik ochrony potwierdza własnoręcznym podpisem Kasjerowi odbiór kopert i wysokość kwot w niej zawartych, d) ochrona wartości pieniężnych przez pracownika ochrony w czasie transportu, e) pracownik ochrony umieszcza bezpieczną kopertę we wrzutni w banku wskazanym przez Zamawiającego lub dokonuje wpłaty w kasie banku oraz dostarcza wskazanemu Pracownikowi Zamawiającego potwierdzenie wrzutu lub wpłat, f) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia częstotliwości transportu wartości pieniężnych, w poszczególnych tygodniach obowiązywania umowy do nie więcej niż dwóch transportów, spowodowanych większym utargiem, g) Wykonawca będzie podstawiał pojazd przeznaczony do transportu wartości pieniężnych w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, h) Wykonawca zobowiązany będzie do składania Zamawiającemu informacji wraz z danymi pojazdów przeznaczonych do transportu wartości pieniężnych: marka samochodu, kolor i numery rejestracyjne oraz dane personelu pracowników ochrony odbierających bezpośrednio koperty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6000,00 ( słownie: sześć tysiący złotych 00/00) zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Spółka Wałbrzyskie Centrum Sportowo – Rekreacyjne „AQUA – ZDRÓJ” Spółka z o.o., nr 72 1020 5095 0000 5502 0104 9899, PKO BP SA O/Wałbrzych z adnotacją „Wpłata wadium – nr sprawy: 1/2020
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają kompetencje i uprawnienia wymagane przepisami prawa, tj. którzy posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia i dokumenty dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów do oferty dołącza Zobowiązanie o udostępnieniu zasobów 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia i dokumenty składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 6. Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo. 7. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana. 8. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę usługi, której świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując jej wartość bez kwoty podatku. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 9. W przypadku wskazania pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej Zamawiający wymaga załączenia odpowiedniego zaświadczenia Komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie do rejestru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach