Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalski w 2017 roku.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 97300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6494101 do 03 , fax. 446 478 919
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Słowackiego 5
    97300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6494101 do 03, fax. 446 478 919
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalski w 2017 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: 1. Ochronie osób i mienia na terenie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim, w okresie od 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2017 roku w następującym zakresie: a) od ul. Słowackiego 5, przy posterunku nr 2: • przez 3 pracowników ochrony, wpisanych na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej. Godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy pracowników ochrony, wpisanych na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej będą kształtowały zgodnie z następującym harmonogramem: - w poniedziałki w godz.07:00 do 15:00 przez 1 pracownika ochrony, godz.07:30 do 15:30 przez 1 pracownika ochrony godz.10:00 do 18:00 przez 1 pracownika ochrony, - od wtorku do piątku w godz. 07:00 do 15:00 przez 1 pracownika ochrony, w godz.07:30 do 15:30 przez 1 pracownika ochrony w godz. 08:00 do 16:00 przez 1 pracownika ochrony - liczba godzin do przepracowania przez jednego pracownika wpisanego na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej na posterunku nr 2 w roku: Styczeń 2017 r. -168 godz. Luty 2017 r . - 160 godz. Marzec 2017 r. -184 godz. Kwiecień 2017 r. -152 godz. Maj 2017 r. -168 godz. Czerwiec 2017 r. -168 godz. Lipiec 2017 r. - 168 godz. Sierpień 2017 r. -176 godz. Wrzesień 2017 r. -168 godz. Październik 2017 r- 176 godz. Listopad 2017 r. -160 godz. Grudzień 2017 r. -152 godz. Razem 2000 godz. • przez 1 pracownika nie wpisanego na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony pełniącego rolę portiera – pracownika gospodarczego, zgodnie z następującym harmonogramem: - od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 do 15:00 - liczba godzin do przepracowania przez jednego pracownika nie wpisanego na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej na posterunku nr 2 w roku: Styczeń 2017 r. -168 godz. Luty 2017 r. - 160 godz. Marzec 2017 r. -184 godz. Kwiecień 2017 r. -152 godz. Maj 2017 r. -168 godz. Czerwiec 2017 r. -168 godz. Lipiec 2017 r. -168 godz. Sierpień 2017 r. -176 godz. Wrzesień 2017 r. -168 godz. Październik 2017 r. -176 godz. Listopad 2017 r. -160 godz. Grudzień 2017 r. -152 godz. Razem 2000 godz. UWAGA – Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin pracy na system zmianowy 12/24 pracownikowi nie wpisanemu na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony pełniącego rolę portiera – pracownika gospodarczego, przy zachowaniu wskazanej powyżej liczby godzin do przepracowania. Zmiana ta nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą. b) od ul. Toruńskiej 4, przy posterunku nr 1: • przez co najmniej 2 pracowników nie wpisanych na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej (1 pracownik ochrony na jednej zmianie), wg harmonogramu opracowanego i przesłanego Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie do 25-go każdego miesiąca, poprzedzającego miesiąc wykonania usługi, - wykonywanie usługi ochrony od ul. Toruńskiej 4 odbywać się będzie w systemie dwuzmianowym tj. 12/24 - liczba godzin do przepracowania przez jednego pracownika nie wpisanego na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony na posterunku nr 1 w roku: Styczeń 2017 r. -168 godz. Luty 2017 r. - -160 godz. Marzec 2017 r. -184 godz. Kwiecień 2017 r. -152 godz. Maj 2017 r. -168 godz. Czerwiec 2017 r. -168 godz. Lipiec 2017 r. -168 godz. Sierpień 2017 r. -176 godz. Wrzesień 2017 r. -168 godz. Październik 2017 r. -176 godz. Listopad 2017 r. -160 godz. Grudzień 2017 r. -152 godz. Razem 2000 godz. 2. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązuje się świadczyć usługi ochrony osób i mienia w Obiekcie Sądu Okręgowego i Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim od 1 stycznia 2017 do 31 grudnia 2017 przez pracowników ochrony , wpisanych na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej, oraz zgodnie z uregulowaniami SIWZ przez pracowników ochrony, nie wpisanych na listę Kwalifikowanych Pracowników Ochrony Fizycznej którzy są sprawni fizycznie, oraz posiadają aktualne orzeczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonania pracy w charakterze pracownika ochrony wydane przez lekarza wpisanego do rejestru lekarzy przeprowadzających badania profilaktyczne, prowadzonego przez wojewódzki ośrodek medycyny pracy. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu informacji o kwocie obniżenia na PFRON, niezwłocznie po terminowym uregulowaniu należności przez Zamawiającego, jednak nie później niż do ostatniego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym przypadł termin płatności za zakup. 4. Zamawiający wymaga aby pracownicy o których mowa w pkt. III.1 SIWZ byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę (czynności wykonywane w ramach niniejszego zamówienia wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ). Zamawiający zastrzega, że powyższy wymóg weryfikować będzie poprzez przedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia zawierającego imienny wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w celu realizacji niniejszego zamówienia. Oświadczenie o którym mowa w zadaniu pierwszym, należy przedłożyć każdorazowo wraz z faktura za dany miesiąc. Wymagane jest aby ww. oświadczenie wskazywało osoby zatrudnione w danym miesiącu którego dotyczy okres rozliczeniowy. Złożenie oświadczenia wraz z fakturą stanowi warunek zapłaty faktury. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Wykonawca którego oferta uznana będzie za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu: - imienny wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z podaniem informacji na temat posiadanych kwalifikacji, zgodnych z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SIWZ, - kserokopię o wpisie na listę Kwalifikowanych Pracowników ochrony Fizycznej, poświadczone „ za zgodność z oryginałem”, - aktualne zaświadczenie o niekaralności. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wskazanych w imiennym wykazie osób, w trakcie realizacji zamówienia jeżeli z ważnych względów np. zaniedbanie lub nienależyte wykonanie obowiązków wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, długotrwała choroba, nie będzie możliwe wykonanie zamówienia przez osoby wskazane. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym uzasadnieniem oraz przedłożyć wszystkie niezbędne dokumenty potwierdzające kwalifikację nowej osoby ( zgodne z wymaganiami SIWZ). Zmiana osób może nastąpić tylko za zgoda Zamawiającego. 7. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę odbywała się będzie z należytą starannością z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej przez Wykonawcę działalności gospodarczej w sposób odpowiadającym zasadom wynikającym z : - uzgodnień dokonanych z administratorem obiektu ( Zamawiającym), - ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 ( tj. Dz.U z 2016 r., poz,1432 z późn. zm.) - ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 05.08.2010 r. ( Dz.U. z 2016 r. poz. 1167 z późn. zm. ), - planu ochrony i instrukcji wewnętrznych obowiązujących w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim, 8. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania w trakcie trwania niniejszej umowy aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach