Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług ochrony osób i mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów na terenie Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy. 1. Zakres przedmiotu zamówienia: świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego na terenie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na który składają się: a) budynki i jego pomieszczenia oraz rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach należące do Zamawiającego lub do osób trzecich b) teren określony granicami działek 21, 38/1, 38/2,15 o powierzchni 4,9226 ha zabudowanych budynkami w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej oraz usług monitoringu z wykorzystaniem zainstalowanych na terenie Zamawiającego urządzeń alarmowych i przeciwpożarowych. 2. Ilość posterunków i ilość osób do realizacji usługi: a) ul. C.K. Norwida 31 (portiernia wjazdowa z bramą i szlabanem) - usługa wykonywana przez 1 pracownika ochrony w dni robocze 16 godzin (od 15:15 do 7:15 rano dnia następnego), soboty, niedziele i święta 24 godziny na dobę, b) ul. Mikulicza Radeckiego 6 (brama wjazdowa ze szlabanem) - usługa wykonywana przez 1 pracownika ochrony w dni robocze 16 godzin (od 15:00 do 7:00 rano dnia następnego), soboty, niedziele i święta 24 godziny na dobę, c) teren rejonu Norwida i rejonu Klinik określone ulicami M. Curie-Skłodowskiej, C.K. Norwida, J. Mikulicza-Radeckiego, Pl. Grunwaldzki: - usługa wykonywana przez patrol ruchomy 2 pracowników w dni robocze 14 godzin (od 17:00 do 7:00 rano dnia następnego) soboty, niedziele i święta 24 godziny na dobę, d) ul. C.K. Norwida 25 ochrona kasy i konwój pieniędzy z ul. Norwida 25 do oddziałów PKO BP S.A. i placówek Poczty Polskiej S.A. oraz z oddziałów PKO BP S.A. i placówek Poczty Polskiej S.A na ul. Norwida 25, a także pomiędzy budynkami UPWr - usługa wykonywana przez 1 pracownika ochrony osób i środków pieniężnych: w dni robocze (poniedziałek, środa, czwartek) 5 godzin (od 8:30 do 13:30); wtorek i piątek 6 godzin (od 8:30 do 14:30). 3. Zakres zadań: a) Działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób w strefie podlegającej ochronie, b) Działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, c) Niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego, d) Prowadzenie obserwacji osób wchodzących na teren objęty dozorem i opuszczających go oraz podejmowanie stosownych interwencji w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, e) Ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, f) Kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowania sprayem, aktów samowoli, sabotażu, dewastacji mienia, g) Wzywanie patrolu interwencyjnego, h) Obchód terenu określonego granicami działek 21, 38/1, 38/2,15 o powierzchni 4,9226 ha zabudowanych budynkami, i) Inne czynności uzgodnione z Zamawiającym.y Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 5 do SIWZ wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. ważną koncesję wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2020 r. poz. 838 ze zm.),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 1a do SIWZ, Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: c) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ) oraz 7.3. d) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale - (wzór stanowi załącznik 3a do SIWZ), e) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. o kwocie jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmy oraz adresów wykonawców którzy złożyli oferty w terminie, cenie, terminie wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach