Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów na terenie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ul. Pawłowicka 87-89, 101

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów na terenie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ul. Pawłowicka 87-89, 101
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Świadczenie usług ochrony osób i mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów na terenie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu ul. Pawłowicka 87-89, 101 przez okres 367 dni. 1. Zakres przedmiotu zamówienia: świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego na terenie obiektu Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu przy ul. Pawłowickiej 87-89 oraz ul. Pawłowicka 101, na który składają się: a) budynki i jego pomieszczenia o pow. 9 265,08 m² oraz rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach należących do Zamawiającego lub osób trzecich, b) teren wraz z budynkami o pow. ok. 10,5 ha w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej oraz usług monitoringu z wykorzystaniem zainstalowanych na terenie Zamawiającego urządzeń alarmowych i przeciwpożarowych. 2. Ilość osób do realizacji usługi: a) 1 posterunek jednoosobowy (ul. Pawłowicka 101) obsługiwany przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony we wszystkie dni miesiąca przez 24 godziny na dobę tj. 8808 roboczogodzin b) dwuosobowy patrol interwencyjny (w tym co najmniej jedna osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony) objazd terenu dwa razy w ciągu doby, c) dwuosobowy patrol interwencyjny (w tym co najmniej jedna osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony) na wezwanie pracownika ochrony lub administratora obiektu. 3. Obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca winien posiadać koncesję na wykonywanie usług ochrony określającą zakres i formy prowadzenia tych usług w rozumieniu przepisów Ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zmianami. b) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, Wykonawca przed zawarciem umowy winien złożyć kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje osób wyznaczonych do wykonywania usługi (zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony). c) Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do wykonywania usługi nie mogą figurować w kartotece Krajowego Rejestru Karnego, d) Pracownicy ochrony winni być przeszkoleni w zakresie higieny pracy, aktualnych przepisów bhp i ppoż., udzielania pierwszej pomocy, e) Wykonawca wyposaży pracowników ochrony na czas pełnienia służby w jednolite ubrania służbowe - umundurowanie z widocznym logo Wykonawcy oraz identyfikatory ze zdjęciem, nazwiskiem i funkcją a podczas specjalnych uroczystości wskazanych przez Zamawiającego pracownicy ochrony służby dziennej będą ubrani w ubiory wyjściowe - marynarka, koszula, krawat, f) Wykonawca dokona, na każde żądanie Zamawiającego, zmian w obsadzie personalnej pracowników ochrony, jeśli sposób pełnienia służby przez wskazanego pracownika ochrony nie będzie spełniał oczekiwań Zamawiającego lub będzie naruszał instrukcję służby, g) Wykonawca zapewni stałą możliwość kontaktu pomiędzy pracownikami ochrony, h) Wykonawca winien posiadać patrol interwencyjny i winien wykonać usługę interwencji dwoma osobami (w tym co najmniej 1 osoba wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony), i) Wykonawca powinien posiadać aktualną polisę od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN i przedstawić ją przed zawarciem umowy. Jeżeli ważność polisy upływa w trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nową polisę w okresie do 10 dni przed upływem ważności aktualnej polisy pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy, j) W terminie 5 dni od podpisania umowy Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym, oznakuje obiekt informacją o wykonywanej przez siebie usłudze Ochrony. k) Wykonawca zobowiązany jest do nie ujawniania osobom prawnym i fizycznym żadnych informacji dotyczących formy i stanu zabezpieczeń ochranianych obiektów, l) Wykonawca zobowiązany będzie co miesiąc dostarczać wraz z fakturą wydruk z systemu elektronicznej kontroli obchodów, 4. Zakres zadań pracownika ochrony na posterunku całodobowym w obiekcie chronionym: a) zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu, b) zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzania mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, c) ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku. d) niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego, e) ochrona i obsługa parkingu oraz bram wjazdowych (ochrona poprzez m.in. przez monitoring, obsługa bram i szlabanów wjazdowych). f) prowadzenie obserwacji osób wchodzących na teren objęty dozorem i opuszczających go oraz podejmowanie stosownych interwencji w przypadku zaistnienia takiej potrzeby. g) ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, h) kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód, tj. malowania sprayem, aktów samowoli, sabotażu, i) wzywanie grupy interwencyjnej, j) obsługa szatni w czasie konferencji, wydawanie kluczy do sal konferencyjnych i pokoi hotelowych, otwieranie i zamykanie sal. k) stałe dozorowanie i obsługa, zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego, systemów monitoringu, l) Zamawiający przewiduje możliwość dodatkowego zlecenia dyżurów 24-godzinnych w przypadku wprowadzenia dni dodatkowo wolnych od pracy. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia dla niniejszego przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. ważną koncesję wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2016.1432 z późn. zm. )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Arkusz kalkulacyjny - załącznik nr 1a do SIWZ, Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: c) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ) oraz 7.3. d) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale - (wzór stanowi załącznik 3a do SIWZ), e) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach