Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
- Data zamieszczenia: 2018-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
ul. C.K. Norwida 25
50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
REGON: 186700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem, rabunkiem i dewastacją obiektów na terenie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres przedmiotu zamówienia: świadczenie na rzecz Zamawiającego stałej usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia należącego do Zamawiającego na terenie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na który składają się: a) budynki i jego pomieszczenia oraz rzeczy znajdujące się w tych pomieszczeniach należące do Zamawiającego lub do osób trzecich b) teren określony granicami działek 21, 38/1, 38/2,15 o powierzchni 4,9226 ha zabudowanych budynkami w formie stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej oraz usług monitoringu z wykorzystaniem zainstalowanych na terenie Zamawiającego urządzeń alarmowych i przeciwpożarowych. 2. Ilość posterunków i ilość osób do realizacji usługi: a) ul. C.K. Norwida 31 (portiernia wjazdowa z bramą i szlabanem) - usługa wykonywana przez 1 pracownika ochrony w dni robocze 16 godzin (od 15:00 do 7:00 rano dnia następnego), soboty, niedziele i święta 24 godziny na dobę,. b) ul. Mikulicza Radeckiego 6 (brama wjazdowa ze szlabanem) - usługa wykonywana przez 1 pracownika ochrony w dni robocze 16 godzin (od 15:00 do 7:00 rano dnia następnego), soboty, niedziele i święta 24 godziny na dobę, c) teren rejonu Norwida i rejonu Klinik określone ulicami M. Curie-Skłodowskiej, C.K. Norwida, J. Mikulicza-Radeckiego, Pl. Grunwaldzki: - usługa wykonywana przez patrol ruchomy 2 pracowników w dni robocze 14 godzin (od 17:00 do 7:00 rano dnia następnego) soboty, niedziele i święta 24 godziny na dobę. d) ul. C.K. Norwida 25 ochrona kasy i konwój pieniędzy z ul. Norwida 25 do oddziałów PKO BP S.A. oraz z oddziałów PKO BP S.A. na ul. Norwida 25 - usługa wykonywana przez 1 pracownika ochrony osób i środków pieniężnych: w dni robocze (poniedziałek, wtorek, środa) 5 godzin(od 8:30 do 13:30); w dni robocze (czwartek, piątek) 4,5 godziny (od 9:00-13:30). Ochrona kasy i konwój pieniędzy poza godzinami wyszczególnionymi powyżej (24 godziny tygodniowo) będzie realizowana zgodnie z potrzebami Kierownika Działu Księgowości Finansowej. Rozliczenie nastąpi po pisemnym potwierdzeniu przez Kierownika Działu Księgowości Finansowej. 3. Zakres zadań: a) Działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników Zamawiającego i innych osób znajdujących się na terenie obiektu, b) Działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, w szczególności kradzieżom, włamaniom i innym formom wyprowadzenia mienia poza strefę kontrolowaną, przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń, c) Niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren siedziby Zamawiającego, d) Prowadzenie obserwacji osób wchodzących na teren objęty dozorem i opuszczających go oraz podejmowanie stosownych interwencji w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, e) Ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, f) Kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód tj. malowania sprayem, aktów samowoli, sabotażu, dewastacji mienia, g) Wzywanie patrolu interwencyjnego, h) Inne czynności uzgodnione z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. ważną koncesję wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2016.1432 z późn. zm. ),
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, c) oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1, 7.2., d) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, e) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, f) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, g) arkusz kalkulacyjny wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
Dodano: 2024-05-21 - „Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9”
Dodano: 2024-05-10 - Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia w obiekcie Zespołu Pałacowego oraz budynków Zespołu Pałacowo – Parkowego w Kamieńcu Ząbkowickim, ul. Zamkowa. CPV 79710000-4
Dodano: 2024-03-19 - Usługa ochrony fizycznej obiektu (osób i mienia) mieszczącego się we Wrocławiu przy pl. Dominikańskim 6
Dodano: 2024-02-12 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Liceum Ogólnokształcącego nr II im. Piastów Śląskich z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego we Wrocławiu w okresie od dnia 01.02.2024 r. (...)
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia obiektu wielofunkcyjnego w Ślęzie.
Dodano: 2024-02-06 - Świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektu przy ul. Armii Krajowej 2 w Oleśnicy.
Dodano: 2024-01-26 - Ochrona lubińskiego ogrodu zoologicznego - na 2024 rok.
Dodano: 2024-01-17