Przetargi.pl
„Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku baletu „Opery Krakowskiej” przy ul. św. Tomasza 37 w Krakowie.”

"Opera Krakowska" w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-512 Kraków, ul. Lubicz
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202 , fax. 12 29 66 103
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Opera Krakowska" w Krakowie
    ul. Lubicz 48
    31-512 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 29 66 101, 12 29 66 202, fax. 12 29 66 103
    REGON: 27880185935000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa artystyczna instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku baletu „Opery Krakowskiej” przy ul. św. Tomasza 37 w Krakowie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Ochrona osób i mienia oraz usługi portierskie w budynku baletu „Opery Krakowskiej” przy ul. Św. Tomasza 37 w Krakowie – realizowana w systemie obejmującym kompleksowo bezpośrednią ochronę fizyczną przez pracowników wpisanych na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony w formie jednego ruchomego jednoosobowego posterunku w budynku pod wskazanym adresem. Usługa będzie realizowana w każdym dniu tygodnia w następującym wymiarze godzin: a)Sobota i Niedziela oraz w dni świąteczne – całodobowo tj. 24godz/dobę, b)Poniedziałek – Piątek – w wymiarze 16 godzin na dobę, od godziny 17.00 do godziny 09.00. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rozkładu godzin oraz zwiększenia ilości godzin w okresie realizacji umowy (łącznie: maksymalna ilość godzin świadczenia usługi nie przekroczy 7 250 godzin). Zamawiający o zmianie godzin pracy pracownika na tym stanowisku powiadomi Wykonawcę z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. 2.Pracownicy ochrony pełniący dyżur będą odpowiedzialni w szczególności za: a) wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem portierni oraz świadczeniem usług ochrony osób i mienia: kontrolę ruchu osobowego i materiałowego,obchody obiektu, obsługę centrali systemu ppoż., prowadzenie dziennika dyżurów, wydawanie i odbieranie kluczy do codziennego użytku, obsługę oświetlenia w budynku,udzielanie informacji osobom z zewnątrz korzystającym ze strefy multimedialnej w obiekcie,obserwację na monitorach obrazu przekazywanego z zainstalowanych kamer przemysłowych łącznie z reagowaniem i podejmowaniem niezbędnych środków zaradczych w przypadku zaistnienia zagrożeń dla chronionych osób lub dla chronionego mienia. b) dodatkowo pracownik ochrony odpowiedzialny będzie za zewnętrzne prace obejmujące utrzymanie czystości na chodniku przed budynkiem (dł. ok. 15 mb): zmywanie wodą, zimą usuwanie śniegu i pryzmowanie, posypywanie solą i piaskiem. W razie stwierdzenia przez pracowników ochrony pełniących dyżur nieprawidłowości w dozorowanych pomieszczeniach, pracownicy ochrony zobowiązani będą do podjęcia stosownych działań zabezpieczających oraz zapobiegających powstawaniu dalszych szkód lub zwiększeniu rozmiarów szkody, a następnie, w razie konieczności i w zależności od charakteru stwierdzonej nieprawidłowości do powiadomienia przedstawiciela zamawiającego oraz odpowiednich służb. Pracownicy ochrony pełniący dyżur w razie ujawnienia obecności na dozorowanym terenie osób nieuprawnionych lub podejrzewanych o wyrządzenie szkód lub spowodowanie usterek, zobowiązani są do podjęcia interwencji obejmującej w szczególności powiadomienie przedstawiciela zamawiającego i odpowiednich służb, a w razie ujawnienia sprawcy przestępstwa na gorącym uczynku lub podjęcia pościgu za sprawcą bezpośrednio po popełnieniu przestępstwa – do ujęcia sprawcy, jeżeli zachodzi obawa ukrycia się tej osoby lub nie można ustalić jej tożsamości. W takim przypadku osobę ujętą należy niezwłocznie oddać w ręce Policji, zawiadamiając jednocześnie o zdarzeniu przedstawiciela zamawiającego. Pracownicy ochrony pełniący dyżur winni być wyposażeni w jednolite umundurowanie wraz z identyfikatorami firmowymi, narzędzia ochrony osobistej np. gaz, pałka teleskopowa oraz telefon komórkowy zapewnione przez Wykonawcę, były komunikatywne i wykazywać się wysoka kulturą osobistą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie aktualnej koncesji (wraz ze wszystkimi zmianami) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 2142) realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6a) lub 6b) do SIWZ, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. Wykonawca może, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. V.1. SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych Wykonawców dokumentów wskazanych w pkt VI.2. SIWZ. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonych w ust. 2 d-f składają dokumenty zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. (Dz.U. z 2016r., poz. 1126), tj. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w punkcie 6 a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 6 b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis podpunktu 6 stosuje się odpowiednio. Oświadczenia składane są w oryginale, a pozostałe dokumenty w oryginale lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem poprzez umieszczenie napisu „za zgodność z oryginałem” i opatrzenie podpisem osoby reprezentującej podmiot dokonujący poświadczenia – za wyjątkiem pełnomocnictwa, które należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach