Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach

Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27552 Baćkowice, Baćkowice
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 605 533 283
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
    Baćkowice 86
    27552 Baćkowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 605 533 283
    REGON: 26069816300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www: bip.mzgok.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: a) świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice, b) kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych o powierzchni użytkowej 996,3 m2 oraz pranie i suszenie odzieży roboczej pracowników. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych i sanitarnych do świadczenia usług minimum 5 razy w tygodniu (w dni pracujące dla Zamawiającego) w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice. Przed sporządzeniem oferty konieczne są oględziny pomieszczeń objętych przedmiotem zamówienia. 4.2. Świadczona usługa ochrony będzie wykonywana w całości przez pracowników wykonawcy, którzy winni być wyposażeni w jednolitą odzież roboczą oraz odpowiedni sprzęt niezbędny do wykonania czynności wchodzący w zakres usług. 4.3. Zapewnić ochronę całości obiektu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach: a) w dni pracujące od 1400 – 700 (od poniedziałku do piątku), b) w soboty – całodobowo, c) w niedziele i święta – całodobowo. 4.4. Zapewnić możliwość wsparcia pracowników Z.U.O.K. działaniami patrolu zmotoryzowanego, który podejmować będzie interwencje na wezwanie upoważnionych pracowników. 4.5 Spełnić wymagania zawarte w ustawie o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 2018 poz. 2142 ) szczególnie związane z organizacją pracy, wyposażeniem, umundurowaniem i oznakowaniem pracowników. 4.6. Usługa polegać będzie na ochronie osób i mienia przed: a) kradzieżą i włamaniem, b) napadem rabunkowym, c) sabotażem, d) aktami wandalizmu, 4.7. Służba ochrony zobligowana jest do: a) prowadzenia interwencji w przypadku niewłaściwego zachowania osób przebywających w obiekcie, w tym również na prośbę personelu, b) utrzymania porządku na drogach wewnętrznych i ciągach komunikacyjnych Z. U. O. K. w Janczycach w zakresie organizacji ruchu, c) udzielania informacji z zakresu organizacji ruchu. d) obsługi systemu sygnalizacji przeciwpożarowej – potwierdzanie i kasowanie alarmów 4.8. Zleceniodawca udostępni Wykonawcy miejsca, w których zlokalizowany zostanie posterunek w Z.U.O.K. Janczyce, celem umożliwienia wykonywania przedmiotowej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji lub uprawnień w szczególności koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, tj.: koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowaną w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 siernia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2018 poz. 2142).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 14.16 Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach