Przetargi.pl
„ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. JANA PAWŁA II W NASIELSKU”

Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Nasielsku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 6931956, 6930264 , fax. 0-23 6930600
  • Data zamieszczenia: 2019-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Nasielsku
    ul. Kościuszki 25
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 6931956, 6930264, fax. 0-23 6930600
    REGON: 14017881500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnasielsk.pl , e-mail : dps@dpsnasielsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. JANA PAWŁA II W NASIELSKU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia Domu Pomocy Społecznej im.Jana Pawła II zlokalizowanego w województwie mazowieckim, powiecie nowodworskim, w miejscowości Nasielsk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania niniejszego zamówienia to taki, który posiada aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie usług ochroniarskich zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których tu mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, 2.wzór umowy – załącznik Nr 5 do SIWZ 3.Wykaz wykonanych usług --załącznik nr 4 do SIWZ 4. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia – załącznik Nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach