Zespół Szkolno-Przedszkolny w Tyńcu Małym ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, Tyniec Mały, ul. Szkolna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 311 80 24, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Tyńcu Małym
Tyniec Mały, ul. Szkolna 2
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 71 311 80 24, , fax. -
REGON: 22444582000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolatyniecmaly.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia znajdującego się na terenie obiektu chronionego: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia znajdującego się na terenie obiektu chronionego: Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym z siedzibą ulica Szkolna 2, 55-040 Tyniec Mały, gmina Kobierzyce 2. Ochrona i monitoring będą realizowane poprzez podejmowanie przez Wykonawcę działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu Gminy Kobierzyce, powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń, a także zapobiegających wstępowi osób nieuprawnionych na teren objęty ochroną. 3. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 3.1. Dozoru i ochrony stałej obiektu, we wszystkie dni tygodnia w okresie trwania umowy, w systemie: poniedziałek – piątek w godzinach od 15:00 do 07:00 oraz w sobotę, niedzielę i święta całodobowo. 3.2. W przypadku zagrożenia na życiu i mieniu wprowadzenie grupy interwencyjnej w celu zabezpieczenia miejsca zdarzenia. Max czas dojazdu 40 minut w dzień oraz 30 minut w nocy. 3.3. Obsługi central systemów alarmowych znajdujących się w szkole, tj. ppoż., włamania oraz innych urządzeń zainstalowanych na terenie szkoły. 3.4. Otwierania i zamykania drzwi wejściowych do budynku 3.5. Bieżącego obserwowania i monitorowania obiektu, z wykorzystaniem istniejącego systemu telewizyjnego. 3.6. Ścisłego przestrzegania wewnętrznych procedur zamawiającego dotyczących zasad porządkowych, w tym zasad dotyczących ewakuacji budynku w sytuacjach zagrożeń. 3.7. Nadzoru nad pracą systemu wentylacji, klimatyzacji, ppoż. Monitoring oraz systemu antywłamaniowego, w razie potrzeby niezwłocznego zgłaszania zamawiającemu nieprawidłowości w działaniu. 3.8. Wykonywania wszelkich poleceń zamawiającego, mającym na celu zapewnienie bezpieczeństwa w dozorowanym i chronionym obiekcie. 3.9. Prowadzenia zeszytu usterek, służącego do zapisywania zauważonych nieprawidłowości, bądź zgłoszonych usterek ( np. dotyczących oświetlenia, niesprawnej instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej, wodnej itp.) 3.10. W przypadku jakiejkolwiek awarii, wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca awarii, wykonania dokumentacji fotograficznej oraz zgłoszenia awarii odpowiednim służbom. 3.11. Prowadzenie systematycznych obchodów dozorowanego i chronionego terenu, tj. wykonywania obchodów całego budynku i terenu przyległego w porach uzgodnionych z Zamawiającym, ze zwróceniem uwagi na prawidłowe zabezpieczenie pomieszczeń oraz instalacji w budynku. Obchody winny odbywać się co godzinę. 3.12. Sprawdzania korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych pod kątem pozostawionych przedmiotów budzących podejrzenie spowodowania wybuchu lub wywołania pożaru etc. 3.13. W godzinach nocnych tj. godz. 22:00-6:00 Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących w obiekcie zasad dotyczących przebywania osób na terenie budynku. W uzasadnionych przypadkach prawo wejścia na teren obiektów mają funkcjonariusze Policji. W sytuacjach wyjątkowych mają prawo wejść na teren obiekty służby Straży Pożarnej, Pogotowia ratunkowego, energetycznego i gazowego. Niezwłocznie o tym fakcie należy poinformować przedstawiciela Zamawiającego. 3.14. Wydawania, przyjmowania i przechowania kluczy w tym do obiektu sportowego, przy czym klucze mogą zostać wydane wyłącznie osobom do tego upoważnionym wraz z dokonywaniem wpisów do Książki wydania-przyjęcia kluczy. 3.15. Właściwego zabezpieczenia kluczy wejściowych przed kradzieżą, zagubieniem lub kopiowaniem. 3.16. Niezwłocznego informowania odpowiednich służb oraz przedstawiciela Zamawiającego, w sytuacji zagrożenia lub stwierdzenia popełnienia przestępstwa. 3.17. Zabezpieczenia budynku w przypadkach awarii oraz natychmiastowego powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego. 3.18. Zachowania w tajemnicy wszystkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan bezpieczeństwa w wyżej wymienionym obiekcie. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powierzone mienie jeżeli z przyczyn leżących po jego stronie powstanie szkoda lub naruszone zostanie inne dobro Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie, niezależnie od zgłoszenia sprawy organom porządkowym np. Policji, oraz prowadzi postępowanie wyjaśniające w oparciu o procedury wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: a) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę w zakresie ochrony obiektu i mienia na rzecz Zamawiającego. Kontroli Zamawiającego podlegać będą umowy pracowników pełniących bezpośrednio obowiązki na terenie obiektu. Kopie tych umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2019.1781 ze zm.) i rozporządzenia RODO (Dz. U .2019.922) (tj. bez adresów zamieszkania, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę powinny być możliwe do zidentyfikowania. b) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. c) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 100 zł, każdorazowo za nieprzedłożenie kopii umowy pracownika na wezwanie Zamawiającego, za każdy dzień następujący po wyznaczonym terminie na udokumentowanie zatrudnienia pracownika. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni wymogi jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną Wykonawcy przez MSWiA w zakresie usług ochrony mienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty - oświadczenie wstępne zawierające potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOZÓR MIENIA, UTRZYMANIE CZYSTOŚCI, OCHRONA FIZYCZNA OBIEKTÓW I MIENIA NADLEŚNICTWA WAŁBRZYCH ORAZ INNE PRACE GOSPODARCZE
Dodano: 2024-07-23 - Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
Dodano: 2024-07-05 - Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych na potrzeby LPGK Sp. z o. o.
Dodano: 2024-06-19 - Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica
Dodano: 2024-06-12 - Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Dodano: 2024-05-27 - Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Ośrodka Szkolenia PIP
Dodano: 2024-05-21 - „Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9”
Dodano: 2024-05-10 - Dozór i ochrona mienia w Osiedlowym Domu Kultury w Jeleniej Górze przy Al. Jana Pawła II 18
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
Dodano: 2024-03-28