Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie

Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-124 Warszawa, ul. Grójecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 589 82 80 , fax. 022 589 81 71
  • Data zamieszczenia: 2020-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych
    ul. Grójecka 127
    02-124 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 589 82 80, fax. 022 589 81 71
    REGON: 11577200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bezpośredniej, całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz stałego monitoringu sygnałów alarmowych. Usługami ochrony będą objęte nieruchomości zabudowane (zwane dalej „obiektem chronionym” lub „obiektem”): a) budynek biurowy sześciokondygnacyjny, o powierzchni całkowitej 8 752 m2, na działce o powierzchni 1 638 m2, mieszczący się pod adresem: Warszawa, ul. Grójecka 127; b) trzykondygnacyjny budynek garażowy, o powierzchni całkowitej 3 348 m2, na działce o powierzchni 919 m2, mieszczący się pod adresem: Warszawa, ul. Sierpińskiego 3A; c) dwupoziomowy garaż, o powierzchni całkowitej 1 550 m2, na działce o powierzchni 1 018 m2, mieszczący się pod adresem: Warszawa, ul. Sierpińskiego 1B. Usługi ochrony świadczone będą zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę planem ochrony: a) w sposób stały, bezpośrednio, całodobowo przez dwóch pracowników ochrony wraz ze wsparciem patrolu interwencyjnego reagującego na wezwanie pracowników ochrony oraz wsparciem centrum monitorowania, nadzorującym całodobowo pracę pracowników ochrony i monitorującym sygnały alarmowe; b) poprzez dodatkowe zabezpieczenie obiektu chronionego przez jednego pracownika ochrony, od poniedziałku do piątku, w godzinach 6-18, z wyłączeniem dni świątecznych i wolnych od pracy; c) poprzez doraźne zwiększenie liczby pracowników ochrony, w wymiarze nie większym niż 240 godzin w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób świadczących bezpośrednią ochronę fizyczną obiektu. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną obiektu. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogu. Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, zobowiązany jest przedłożyć dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną obiektu, to jest: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną obiektu. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem, odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną obiektu. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczna obiektu Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednią ochronę fizyczną obiektu. Powyższy opis przedmiotu zamówienia uzupełniają informacje zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień: 79710000-4 Usługi ochroniarskie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, koncesję składa każdy z Wykonawców)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 5 do SIWZ); b) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach