Przetargi.pl
Świadczenie usług ochrony budynków Urzędu Miasta Tarnowa oraz Gminy Miasta Tarnowa, a także odbiór i dostarczanie pakietów gotówkowych do banku w 2010 roku

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6882400 , fax. 014 6215308
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Obsługi Urzędu
    ul. Mickiewicza 2 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 014 6882400, fax. 014 6215308
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochrony budynków Urzędu Miasta Tarnowa oraz Gminy Miasta Tarnowa, a także odbiór i dostarczanie pakietów gotówkowych do banku w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Pełnienie ochrony stacjonarnej budynków administracyjnych Gminy Miasta Tarnowa położonych przy ul. Nowa 3, Nowa 4, Goldhammera 3, Mickiewicza 2 , Gumniskiej 30 - USC, obiektów przy ul. Pszennej 5 przed włamaniem, kradzieżą dewastacją oraz innymi podobnymi działaniami lub zdarzeniami mogącymi spowodować szkodę. 2. Ochrona przy pomocy monitoringu budynków Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. Gumniska 30 i Brama Pilzneńska 4 przed włamaniem, kradzieżą dewastacją oraz innymi podobnymi działaniami lub zdarzeniami mogącymi spowodować szkodę. 3. Przewiduje się średnio w miesiącu 3 234 roboczo godzin pełnienia służby łącznie na wszystkich budynkach (bez nieprzewidzianych zastępstw). 4. Odbiór utargów gotówkowych w formie zamkniętej z punktów wskazanych przez Zleceniodawcę i umieszczanie odebranych pakietów z gotówką w Banku Gospodarstwa Krajowego 33-100 Tarnów ul. Mickiewicza 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 2.000,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie Filia w Tarnowie nr rachunku 63 1130 1150 0012 1084 7320 0003, 2. poręczeniach bankowych, 3. gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym dokonana zostanie na postawie oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy mają załączyć do oferty. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności wymagane jest aby Wykonawca posiadał koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony. (Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia i dokumentów pkt XII. 1,2,6), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wymagane jest: 2.1. wykonanie przez wykonawcę z należytą starannością , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług polegających na ochronie stacjonarnej obiektów użyteczności publicznej, supermarketów, hoteli itp, domów wypoczynkowych lub studenckich, internatów, domów dziecka, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonawca może wykazać usługi wykonywane, z zastrzeżeniem, iż wykonana część zamówienia obejmuje minimum 1 rok.. Każda z przedstawionych w wykazie usług musi opiewać na kwotę min. 100 tys. zł. 2.2. aby wykonawca dysponował min. 15 pracownikami posiadającymi licencję ochrony I lub II stopnia. (Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia i dokumentów pkt XII 3,4,5,6), 3. znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wymagane jest od wykonawcy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 200 tys. zł. (Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia i dokumentu pkt XII .6,7). 4. nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia i dokumentów pkt XII.1-8). Ocena spełnienia warunków odbędzie się według formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, 3. Wykaz osób, które będą pełnić ochronę w budynkach (o których mowa w pkt XI.3.2.2), wraz z danymi na temat ich kwalifikacji wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował załącza pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie licencji pracownika ochrony I lub II stopnia przez pracowników, którzy będą pełnić służbę w budynkach administracyjnych Gminy Miasta Tarnowa, 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat usług (o których mowa w pkt X.3.2.1), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i nazwy i adresu zamawiającego (zał. nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonano należycie (np. opinie, referencje, protokoły odbioru itp.). 6. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych wg zał. Nr 3. do SIWZ, 7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności, 8. Dowód wpłaty lub wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach