Przetargi.pl
PROJEKT I WYKONANIE WYPOSAŻENIA DWÓCH MAGAZYNÓW OBRAZÓW W GALERII W SUKIENNICACH ORAZ PRACOWNI IKONOGRAFII KRAKOWA

Muzeum Narodowe w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-062 Kraków, Al. 3-go Maja 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2955621 , fax. 012 2955555
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Krakowie
    Al. 3-go Maja 1 1
    30-062 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 2955621, fax. 012 2955555
    REGON: 00027596100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PROJEKT I WYKONANIE WYPOSAŻENIA DWÓCH MAGAZYNÓW OBRAZÓW W GALERII W SUKIENNICACH ORAZ PRACOWNI IKONOGRAFII KRAKOWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu zagospodarowania przestrzeni dwóch magazynów do przechowywania obrazów i jego realizację - zadanie 1. Wykonanie regałów do Pracowni Ikonografii Krakowa - zadanie 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391311000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu tj.: a/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z należytą starannością, co najmniej jedną dostawę polegająca na wykonaniu regałów stanowiących wyposażenie archiwów (dla instytucji publicznych takich jak galerie, archiwa, muzea itp.) o wartości minimalnej dla zadania 1: 150.000,- dla zadania 2: 50.000,-zł. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia. W przypadku dokumentów określonych w punkcie a. Wykonawca może przedstawić kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. a. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające iż: - nie otwarto jego likwidacji i upadłości; W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - dokumenty wymienione w punktach b. Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. -pozostałe dokumenty każdy z Wykonawców składa oddzielnie. Wykonawca składający ofertę na dwa zadania (1 i 2) dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu o którym mowa w b. składa dokument potwierdzający wykonanie jednej dostawy regałów o wartości łącznej jak dla zadania 1 i 2 tj: 200.000,-zł. lub dwóch dostaw o łącznej wartości: 200.000,-zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.2. Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące dokumenty i oświadczenia: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z należytą starannością dostaw - minimum jednej- regałów stanowiących wyposażenie archiwów (dla instytucji publicznych takich jak galerie, archiwa, muzea itp.) o wartości minimalnej dla zadania 1:150.000,-zł, dla zadania 2: 50.000,-zł. Wykaz - załącznik nr 4 specyfikacji ma zawierać dane na temat przedmiotu zamówienia, wartości, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. c/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania według wzoru - załącznik nr 3 specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach