Przetargi.pl
Świadczenie usług ochroniarskich i portierskich na terenie Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, Rędzińskiej 66/68, Karmelkowej 25 oraz przy Kaletniczej 8 MCUS we Wrocławiu - II część.

Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 54-131 Wrocław, Mączna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
    Mączna 3
    54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 932684540
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ochroniarskich i portierskich na terenie Domów Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, Rędzińskiej 66/68, Karmelkowej 25 oraz przy Kaletniczej 8 MCUS we Wrocławiu - II część.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochroniarskich i portierskich na terenie Domów Pomocy Społecznejprzy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66-68, ul. Karmelkowej 25 oraz ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych weWrocławiu.2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV: 79710000-4 Usługi ochroniarskie; 98341120-2 Usługi portierskie.3. Liczba godzin usług objętych przedmiotem zamówienia świadczonych na terenie poszczególnych Domów PomocySpołecznej została określona w Kalkulacji cenowej, stanowiącej Załącznik nr 7 do SWZ.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.:1) obsługę portierni, ochronę osób i mienia w sposób ciągły (całodobowo), przez wszystkie dni robocze, niedziele i świętaoraz ustawowo wolne od pracy w czasie trwania umowy, przez jednego pracownika na zmianie, wg ustalonegoharmonogramu przez Wykonawcę;Ogłoszenie nr 2023/BZP 00164312/01 z dnia 2023-04-042023-04-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi2) stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemachalarmowych pozostających na wyposażeniu obiektów Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu;3) monitorowanie obiektów oraz terenu wokół obiektów za pomocą systemu dozoru telewizyjnego oraz obchodu terenu;4) kontrolę ruchu osobowego, prowadzenie ewidencji wydanych/odbieranych kluczy od pomieszczeń, prowadzenie rejestrucodziennych raportów, obsługę centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych oraz obsługę centrali ppoż (dotyczyDPS Mączna i DPS Karmelkowa), utrzymanie porządku i czystości wejścia do budynków;5) podejmowanie działań w razie wystąpienia sytuacji nadzwyczajnych (napad, włamanie, pożar, powódź i awarie);6) otwieranie i zamykanie bram wjazdowych oraz furtek wejściowych na pilota lub przez domofon (dotyczy DPS Mączna iDPS Karmelkowa) i ręcznie w przypadku awarii zasilania lub jego braku. Dodatkowo otwarcie furtki na pilota lub ręcznie lubprzy użyciu domofonu (dotyczy DPS Mączna i DPS Karmelkowa). Identyfikacja pojazdów i osób wchodzących.5. Szczegółowy opis zakresu czynności i odpowiedzialności w ramach usług ochroniarskich i portierskich na terenie DomuPomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25 oraz ul. Kaletniczej 8 zawierają Załącznikinr 8a, nr 8b, nr 8ci nr 8d do SWZ.6. Informacje dotyczące zatrudnienia:1) Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramachrealizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące czynności określone wZałączniku nr 8a, 8b, 8c i 8d do SWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony wart. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.2) Stosownie do treści art. 96 ust. 1 i ust. 2 pkt 2 lit. e ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lubPodwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał osoby niepełnosprawne w rozumieniu ustawy z dnia27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. Zamawiającyzastrzega, że liczba osób niepełnosprawnych zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia powinna wynosić co najmniej 4osoby (minimum jedna osoba niepełnosprawna na każdy Dom Pomocy Społecznej), a maksymalnie 8 osób.Liczba osób niepełnosprawnych skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które zostało szeroko opisane w Rozdziale XVIII ust. 2 pkt 2. Wskazana w ofercie przez wykonawcę liczba osób niepełnosprawnych skierowanych do realizacji zadania nie może ulec zmianie z zastrzeżeniem zmian, dla których określono inaczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 20 osobami (w tym od 4 do 8 osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, realizujących czynności z zakresu usług ochroniarskich i portierskich, posiadających co najmniej wykształcenie zasadnicze i min. roczne doświadczenie w świadczeniu usług portierskich i/lub ochroniarskich.UWAGA: Zgodnie z art. 118 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów na podstawie art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. – Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej na podstawie art. 15 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia.UWAGA: Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach