Przetargi.pl
Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych uczelni w Koszalinie przy ulicach: Racławicka 15-17, budynek A i D, Kwiatkowskiego 6e, budynek A; Śniadeckich 2, budynek B

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2016-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2
    75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 170300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych uczelni w Koszalinie przy ulicach: Racławicka 15-17, budynek A i D, Kwiatkowskiego 6e, budynek A; Śniadeckich 2, budynek B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Świadczenie usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych uczelni w Koszalinie przy ulicach: Racławicka 15-17, budynek A i D, Kwiatkowskiego 6e, budynek A; Śniadeckich 2, budynek B w zakresie określonym w SIWZ. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 98300000-6 Zamówienie obejmuje: Obsługę szatni w obiektach dydaktycznych uczelni w Koszalinie przy ulicach: - Racławicka 15-17, budynek A i D – 2 szatnie - Kwiatkowskiego 6e, budynek A - 1 szatnia - Śniadeckich 2, budynek B - 1 szatnia. 2.Obsługa szatni (po jednym pracowniku w każdej szatni) w godzinach od 700 do 2100 w dni robocze oraz w soboty i niedziele w dni zjazdów studentów niestacjonarnych wg harmonogramu zjazdów. 3.Godziny otwarcia i zamknięcia szatni oraz ilość szatni mogą ulec zmianie w uzasadnionych sytuacjach zgodnie z uzgodnieniami z koordynatorem Zamawiającego. 4.Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przyjmowanie i wydawanie garderoby studentów, pracowników oraz osób przybyłych do uczelni służbowo, b) troska o powierzony depozyt, c) przyjmowanie i wydawanie depozytu odbywa się przy pomocy numerowanych żetonów, d) wydanie żetonu powoduje, że wydający jest odpowiedzialny za powierzony depozyt, e) informowanie i umieszczenie informacji w widocznym miejscu, w szatni, że nie odpowiada za przedmioty pozostawione w kieszeniach oddanej garderoby np. telefony komórkowe, portfele, klucze, itp. f) bieżące uzupełnianie brakujących żetonów /w jakie jest wyposażona szatnia/ w przypadku wydania depozytu bez żetonu, g) utrzymanie czystości i estetyki w pomieszczeniach szatni oraz przestrzeganie zakazu palenia w pomieszczeniach szatni, h) kontrola i nadzór nad osobami pracującymi i przebywającymi w pomieszczeniach szatni /zakaz przebywania w szatni osób trzecich, nietrzeźwych lub wskazujących na spożycie alkoholu/, i) wyposażenie pomieszczeń dla pracowników zatrudnionych w szatni /oprócz wieszaków i numerowanych żetonów/, j) codzienne pobieranie i zdawanie kluczy od pomieszczeń szatni z portierni. Obowiązkowo wpis do książki wydawania i zdawania kluczy, która znajduje się na portierni danego budynku. Ilość godzin i ilość szatni może ulec zmianie zgodnie z § 2 ust. 2 wzoru umowy oraz w przypadku zwiększenia obsady szatni np. na żądanie Zamawiającego (powiadomienie Wykonawcy z jednodniowym wyprzedzeniem). Wykonawca zwiększy obsadę szatni o dodatkowe osoby w przypadku imprez okolicznościowych organizowanych przez Uczelnię. Informacja na temat szacunkowej ilości roboczogodzin (rbg) w szatniach na poszczególnych obiektach: LP Obiekt dydaktyczny przy ulicy Ilość szatni na poszczególnych obiektach Min. szacowana ilość rbg w okresie trwania umowy Max. szacowana ilość rbg w okresie trwania umowy 1 2 3 4 5 1 Racławickiej 15-17 2 szatnie (bl. A i D) 11 000 rbg 11 700 rbg 2 Kwiatkowskiego 6e 1 szatnia (bl.A) 6 300 rbg 11 600 rbg 3 Śniadeckich 2 1 szatnia (bl. B) 6 300 rbg 6 724 rbg RAZEM: 4 szatni 23 600 rbg 30 024 rbg 5. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a Pzp wymaga, by w celu zapewnienia należytej realizacji zamówienia Wykonawca, z którym Zamawiający podpisze umowę skierował do realizacji umowy osoby zatrudnione na umowę o pracę. Wymóg ten dotyczy osób wykonujących czynności niezbędne do realizacji zamówienia polegające na świadczeniu usług obsługi szatni w obiektach dydaktycznych uczelni w terminie określonym w rozdziale IV pkt. 1 SIWZ. Jest to uzasadnione przedmiotem zamówienia oraz charakterem czynności wykonywanych przez te osoby. Obowiązki wykonawcy zostały określone w pkt.3 niniejszego rozdziału. Usługi są wykonywane w określonym miejscu, a szczegółowy zakres wykonywanych czynności jest określony w opisie przedmiotu zamówienia. Osoby realizujące przedmiot zamówienia, będą m.in. odpowiadały za organizacje pracy, przestrzeganie zasad i przepisów BHP oraz obowiązki zawarte w umowie. Osoby te będą umocowane przez Wykonawcę do kontaktów z koordynatorami na poszczególnych obiektach w zakresie realizacji umowy. Osoby te (w odróżnieniu od osób zatrudnionych np. na umowę zlecenie), wykonując swoje obowiązki służbowe, będą podporządkowane poleceniom swoich przełożonych i przed nimi odpowiedzialne, będą miały obowiązek wykonywać prace wyłącznie osobiście, w miejscu i czasie wyznaczonym przez Wykonawcę. Według zamawiającego daje to pewność należytego wykonania całości zamówienia. Wskazany wyżej rodzaj pracy w wymagany sposób i okoliczności świadczenia pracy przez osoby występujące z ramienia wykonawcy dowodzą istnienia stosunku pracy, w rozumieniu przepisu art.22 § 1 Kodeksu pracy. Zgodnie z art.36 ust.2 pkt.8a lit.a) ustawy pzp Zamawiający na etapie realizacji umowy będzie żądał od wybranego Wykonawcy przedstawienia, w stosunku do tych osób kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi lub oświadczenia w przypadku braku zgody przez pracownika na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych pod rygorem kary umownej określonej we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach