Przetargi.pl
Usługi polegające na kompleksowym wykonaniu usług pralniczych wraz z usługą transportową dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3406542 , fax. 94 3423339
  • Data zamieszczenia: 2019-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
    ul. Niepodległości 44-48
    75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3406542, fax. 94 3423339
    REGON: 00029075900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi polegające na kompleksowym wykonaniu usług pralniczych wraz z usługą transportową dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługi polegające na kompleksowym wykonaniu usług pralniczych na potrzeby Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych w zakładzie posiadającym pełną barierę higieniczną na rzecz Zamawiającego, zgodnie z wymogami sanitarno – epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej z zastosowaniem technologii likwidującej wszelkie skażenia. I. Kompleksowa usługa obejmuje: 1. dezynfekcję chemiczno-termiczną oraz pranie rozumiane jako kompletny proces technologiczny związany z przygotowaniem, praniem właściwym, suszeniem i obróbką po praniu oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem oraz drobne naprawy krawieckie: a) bielizny szpitalnej zwykłej (poszwy, poszewki, jaski, prześcieradła, podkłady); b) piżam, koszul, szlafroków itp. c) ścierek, ręczników, mopów; d) firan, obrusów, worków itp. e) wyposażenia łóżek (materacy, koców, poduszek); f) dezynfekcje komorową materacy, poduszek, kołder oraz kocy; g) odzieży roboczej, ochronnej i środków ochrony indywidualnej itp. Zwanej dalej „bielizną”. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpowiedniej liczby worków na brudną bieliznę, dostarczanych 1 raz w tygodniu (worki w kolorze czerwonym i niebieskim). 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpowiedniej liczby worków termo rozpuszczalnych na skażoną bieliznę, dostarczanych 1 raz w tygodniu. 4. Wyprana bielizna winna być: sucha, wyprasowana, czysta, nie może posiadać zacieków, plam, nie może pylić. II. Warunki związane z jakością usług: 1. Zastosowana technologia prania będzie zgodna z wymaganiami jakościowymi i sanitarnymi, jak dla bielizny szpitalnej z uwzględnieniem obowiązujących norm higieniczno –sanitarnych, 2. Fartuchy i ubrania lekarskie będą prasowane na prasowalnicach dociskowych lub żelazkiem; 3. Usługa musi być wykonana w preparatach piorących i piorąco-dezynfekcyjnych jak dla prania bielizny i odzieży szpitalnej - oferent dołączy wymagane atesty i opinie, 4. Wymagane jest potwierdzenie Wykonawcy, że pralnia jest pod stałym nadzorem producenta środków piorących i dezynfekcyjnych. Dokument potwierdzający nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Pralnia, w której będą wykonywane usługi musi posiadać pozytywną opinię właściwego inspektora sanitarnego, dopuszczającą wskazany obiekt pralni do świadczenia usług pralniczych w zakładach opieki zdrowotnej. Do oferty załączyć opinię. 6. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru brudnej i dostawy czystej bielizny własnym transportem 5 razy w tygodniu w godz. od 6.30 do 14.30 do siedziby Zamawiającego. Dopuszcza się, aby dostawa bielizny czystej odbywał się w następujących terminach: - poniedziałek w godzinach 6.30 – 7.30; - środa w godzinach 6.30 – 7.30; - piątek w godzinach 6.30 – 7.30. Odbiór bielizny brudnej odbywał się w następujących terminach: - poniedziałek w godzinach 12.00 – 14.30; - środa w godzinach 12.00 – 14.30; - piątek w godzinach 12.00 – 14.30. Czas realizacji usługi dla bielizny szpitalnej odbieranej do prania nie może przekroczyć 24 godzin. 7. Dostawa bielizny czystej do siedziby zamawiającego i odbiór bielizny brudnej z jego siedziby odbywać się będzie transportem Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać środki transportu brudnej i czystej bielizny, które muszą posiadać szczelną komorę i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizna brudną. 8. Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. Dezynfekcja wózków leży po stronie Wykonawcy. 9. Wymagane jest, aby środki transportu posiadały pozytywną opinię właściwego Inspektora Sanitarnego potwierdzająca spełnienie warunków sanitarnych i dopuszczenie ich do transportu bielizny szpitalnej - do oferty należy załączyć pozytywną opinię sanitarną, 10. Przedłożenie badań mikrobiologicznych z 2018 roku dokumentujących skuteczność dezynfekcji środków transportu tj. komory załadunkowej czystej- minimum dwa badania. 11. Zamawiający na bieżąco będzie przeprowadzał kontrole jakości prania polegające na ocenie wizualnej i testach mikrobiologicznych. W przypadku uzyskania wyników nieprawidłowych zostaną nałożone stosowne kary w wysokości określonej w umowie. 12. Osoby upoważnione do przeprowadzania w/w kontroli usługi prania: naczelna pielęgniarka, pielęgniarka epidemiologiczna, kierownik sekcji administracyjno technicznej. Z planowanych i doraźnych kontroli sporządzane będą „Protokoły kontroli wykonania usługi prania”. Wykonawca i Zamawiający potwierdzą przeprowadzoną kontrolę na protokołach wg. wzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98300000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 4.500,00 zł. (słownie: cztery tysiące pięćset złotych ) Forma wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. f) W przypadku wniesienia wadium w formie z pkt. b-e – do oferty należy dołączyć oryginał tego dokumentu. Poręczenia, gwarancje, o których mowa wyżej muszą być ważne przez okres związania z ofertą tzn. co najmniej przez okres 30 dni od daty otwarcia ofert. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto: Bank PEK0 S.A. II Oddział Koszalin 51124036531111000041881738 - na przelewie należy umieścić informację "wadium – PN 7 /2019 r. „ Wadium na usługę kompleksowego wykonania usług pralniczych dla potrzeb Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie „ g) Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty przetargowej. Należy zaznaczyć nr przetargu oraz numery pakietów których dotyczy wpłacone / wnoszone wadium. Oferty bez dowodu wniesienia wadium nie będą rozpatrywane. Za datę wpłacenia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Zamawiającego. Zamawiający podaje, iż kwota wadium wpłacona w pieniądzu zdeponowana będzie na oprocentowanym rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży koncesję, zezwolenie lub opinię właściwego organu epidemiologicznego potwierdzającą, że Wykonawca dysponuje pralnią posiadającą pełną barierę higieniczną oraz automatyczny system dozowania środków piorących i dezynfekcyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz asortymentowo cenowy - zał. nr 2 do SIWZ. 3) Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa oświadczenie jak w pkt. 1.4) 4) Upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). 5)Zobowiązanie innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach