Przetargi.pl
Świadczenie usług obsługi prawnej na rzecz Gminy Miejskiej Ciechanów

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6749200 , fax. 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6 6
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 23 6749200, fax. 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług obsługi prawnej na rzecz Gminy Miejskiej Ciechanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej w następującym zakresie: 1) opiniowanie pod względem prawnym umów cywilnoprawnych, porozumień administracyjnych, ugód administracyjnych i sądowoadministracyjnych, a także decyzji i postanowień (tylko w przypadku zgłoszenia takiego wymogu) zawieranych przez Prezydenta Miasta/Gminę Miejską Ciechanów: a. natychmiast po otrzymaniu takiego wniosku, b. w terminie 3 dni po otrzymaniu takiego wniosku, c. w terminie max. 7 dni, gdy wniosek nie zawiera terminu sporządzenia opinii, d. w terminie do 21 dni w przypadku wystąpienia przez Wykonawcę ze stosownym wnioskiem do Zamawiającego o przedłużenie terminów o których mowa w ppkt a-c, w sytuacji gdy przedmiot opinii dotyczy kwestii o znacznym stopniu skomplikowania i obszerności, 2) sporządzanie opinii, udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa: a) Prezydentowi Miasta i jego Zastępcom, b) Skarbnikowi, c) Sekretarzowi Miasta, d) następującym komórkom organizacyjnym Urzędu Miasta: Kancelarii Prezydenta Miasta, Wydziałowi Inwestycji, Referatowi Teleinformatyki, Biurze Obsługi Interesanta, Wydziałowi Finansowo-Budżetowemu-Referatowi Podatków, e) jednostkom organizacyjnym Miasta - na zasadach i w terminach określonych w pkt. 1) a, b, c, f) innym komórkom organizacyjnym niż te wymienione w pkt d) w przypadku zgłoszenia takiej potrzeby przez Kierownika Kancelarii Prezydenta, 3) wykonywanie zastępstwa procesowego w zakresie udzielonych pełnomocnictw oraz przedstawianie Prezydentowi Miasta wniosków co do zabezpieczenia roszczeń i celowości wszczęcia właściwych czynności sądowych i egzekucyjnych, 4) udzielanie pomocy i instruktażu pracownikom Urzędu w zakresie interpretacji przepisów prawnych i ich praktycznego zastosowania, 5) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawach dotyczących egzekucji należności Miasta, 6) prowadzenie rejestru spraw sądowych, 7) informowanie Prezydenta i jego Zastępców o uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 8) uczestniczenie w rokowaniach, których celem jest zawarcie ugody w sprawach majątkowych, 9) zapewnienie w każdy dzień pracy Urzędu Miasta min 2- godzinnych dyżurów rozpoczynających się od godziny 8.00 w siedzibie Zamawiającego przez radcę prawnego lub adwokata albo prawnika zagranicznego w celu bieżącej obsługi komórek organizacyjnych Urzędu, o których mowa w § 1 pkt 2 ppkt d i f.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach