Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg
- Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
- Data zamieszczenia: 2013-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
Pl. Magistracki 1 1
58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
REGON: 00057959500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniu inwestycyjnym pn.: Modernizacja i renowacja placów w obrębie Śródmieścia w Wałbrzychu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług obejmujących pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego na Zadaniu inwestycyjnym pn.: Modernizacja i renowacja placów w obrębie Śródmieścia w Wałbrzychu. 1.1. Zakres robót do wykonania: 1.1.1. Etap I - w zakresie zagospodarowania terenu zlokalizowanego przy ul. Rycerskiej w Wałbrzychu: a) przebudowę drogi dojazdowej oraz dojść do budynków mieszkalnych i biurowych przy ul. Rycerskiej w Wałbrzychu, b) utworzenie miejsc postojowych, c) przebudowę gazociągu, d) modernizację kanalizacji deszczowej, e) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. 1.1.2. Etap II - w zakresie zagospodarowania terenu Placu Magistrackiego: a) rozbiórkę nawierzchni i małej architektury, murków oporowych, schodów terenowych, infrastruktury technicznej, b) przebudowę infrastruktury technicznej, c) wykonanie profilowania terenu, d) przebudowę nawierzchni jezdnych, e) wykonanie odwodnienia terenu, f) budowę schodów terenowych, g) remont schodów terenowych, h) przebudowę oświetlenia i wykonanie iluminacji budynku Ratusza i Prokuratury, i) wykonanie nowej fontanny w centralnej części placu, j) wykonanie stacji meteorologicznej, k) wycinkę drzew i krzewów, l) przesadzenie drzew i krzewów, m) wykonanie nowych nasadzeń drzew i krzewów, n) wykonanie ogrodzenia terenów z zakomponowaną roślinnością, o) wymianę ławek parkowych i koszy na śmieci, p) montaż sterowanych blokad słupkowych, q) uporządkowanie terenu, r) pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. 1.1.3. Szczegółowy opis robót budowlanych według dokumentacji projektowej opracowanej przez: a) Pracownia Projektowa Promocja Tomasz Gmerek, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, b) Grima Architektura i Krajobraz Sp. z o.o., ul. Ciołka 16 lok. 230, 01-443 Warszawa, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. 1.2. Zakres obowiązków i czynności Wykonawcy pełniącego funkcję Inwestora Zastępczego: 1.2.1. Administrowanie umowami zawartymi przez Zamawiającego z Wykonawcami Robot na Zadaniu. 1.2.2. Wypełnianie w zastępstwie Zamawiającego wszystkich obowiązków wynikających z realizacji Zadania, określonych w przepisach prawa polskiego, a w szczególności Prawa budowlanego z aktami wykonawczymi. 1.2.3. Reprezentowanie Zamawiającego w okresie realizacji Umowy wobec władz, urzędów, sądów, partnerów Zadania i innych instytucji, w tym dokonanie przewidzianych Prawem budowlanym czynności związanych z uzyskaniem wymaganych pozwoleń, decyzji, zgłoszeń, opinii i zatwierdzeń. 1.2.4. Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r Nr 243, poz. 1623): a) reprezentowanie Zamawiającego na terenie budowy przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych Robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór Robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach końcowego odbioru Robot i wykonanie wszystkich czynności związanych z przekazywaniem ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych Robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń finansowych Robót; e) wydawanie kierownikom budów i/lub kierownikom robót poleceń, potwierdzanych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia Robót lub elementów zakrytych oraz przedstawianie ekspertyz dotyczących prowadzonych Robót i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; f) żądanie od kierowników budów i/lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych Robót, a także żądanie wstrzymania dalszych Robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 1.2.5. Współpraca z Projektantami w ramach pełnionego przez nich nadzoru autorskiego. 1.2.6. Prowadzenie ewidencji nakładów oraz rozliczenie Zadania. 1.2.7. Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie poprzedzającym realizację budów, wyszczególnionych w § 4 umowy. 1.2.8. Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie realizacji budowy, wyszczególnionych w § 5 umowy. 1.2.9. Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego związanych z odbiorem Robót i przekazaniem do użytkowania, wyszczególnionych w § 6 umowy. 1.2.10. Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie rękojmi za wady wynikającej z umów zawartych przez Zamawiającego z Wykonawcami Robót, wyszczególnionych w § 7 umowy. 1.2.11. Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w zakresie obsługi finansowej Zadania wyszczególnionych w § 8 umowy. 1.2.12. Współdziałanie z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od uczestników biorących udział w realizacji Zadań, odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych oraz reprezentowanie Zamawiającego w ewentualnych sporach, celem obrony interesów Zamawiającego. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych i dokumentacją projektową oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy, zaleca się także, aby dokonał wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 2 500,00 zł. najpóźniej do 28.11.13 r. do godz. 10.00,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/izmagistracki.zip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28