Centrum Informatyki Statystycznej ogłasza przetarg
- Adres: 00-925 Warszawa, Al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 608 31 44 , fax. 22 825 15 22
- Data zamieszczenia: 2019-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Informatyki Statystycznej
Al. Niepodległości 208
00-925 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 608 31 44, fax. 22 825 15 22
REGON: 14239685800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://cis.stat.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej podporządkowana centralnej jednostce administracji rządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług napraw sprzętu komputerowego w Centrum Informatyki Statystycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług napraw sprzętu komputerowego w Centrum Informatyki Statystycznej Przedmiot zamówienia obejmuje: 2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie na podstawie zgłoszeń Zamawiającego: 1) napraw sprzętu komputerowego - usługa naprawy polega na dostawie i wymianie elementów (dysków, modułów I/O i baterii cache) w podanych typach macierzy i serwerów, Wykaz sprzętu, który będzie objęty usługą napraw znajduje się w Załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz w Formularzu cenowym, 2) usług doradztwa technicznego, w łącznej puli maksymalnie do 100 roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy. 3 Określone w Formularzu cenowym, liczby poszczególnych elementów i godzin doradztwa, są danymi szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania usług doradztwa technicznego oraz napraw w ilościach wynikających z faktycznych potrzeb. 4 Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecania również usług naprawy podzespołów innych niż określone w ust. 2 (pamięci, płyty główne, zasilacze itp.), a także naprawy podzespołów w serwerach i macierzach niewymienionych w OPZ. W takich przypadkach cena i termin wykonania usługi zostaną każdorazowo odrębnie ustalone. 5 Wszystkie czynności związane z realizacją przedmiotu umowy wykonywane będą przez Wykonawcę na miejscu w siedzibie Centrum Informatyki Statystycznej, Warszawa al. Niepodległości 208. 6 Szczegółowe wymagania i warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 7 Klauzula środowiskowa W celu zminimalizowania negatywnego wpływu realizacji przedmiotu zamówienia na środowisko naturalne, Zamawiający wymaga aby wykonywanie wymiany uszkodzonych elementów obejmowało ich utylizację, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odbierze od Zamawiającego i przekaże do punktu skupu surowców wtórnych bądź do utylizacji w celu recyclingu przez wyspecjalizowane ośrodki przetwarzającego odpady: uszkodzone baterie podtrzymujące cache i opakowania w których zostały dostarczone elementy związane ze świadczeniem usługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załączniki nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawy oraz przeglądy okresowe urządzeń peryferyjnych sprzętu informatyki ( drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, skanery, zasilacze UPS, projektory multimedialne, monitory, komputery).
Dodano: 2024-03-19 - Świadczenie usług serwisu technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu ODA (Oracle Database Appliance) wraz ze świadczeniem/zapewnieniem specjalistycznych usług kompleksowego wsparcia
Dodano: 2024-02-21 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego posiadanych przez Zamawiającego serwerów oraz macierzy Fujitsu
Dodano: 2021-03-09 - Serwis Macierzy HP dla platformy UNIX
Dodano: 2021-03-04 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego posiadanych przez Zamawiającego serwerów oraz macierzy Fujitsu
Dodano: 2020-12-31 - Serwis Macierzy HP dla platformy UNIX
Dodano: 2020-12-28 - Serwis sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-10-16 - Serwis urządzeń infrastruktury sieci komputerowej w budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Dodano: 2020-10-14 - Serwis urządzeń i oprogramowania IBM
Dodano: 2020-09-04 - Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2020-07-23