Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
REGON: 00051595100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług nadzoru technicznego nad realizacją projektu: Utworzenie Mapy Akustycznej Miasta Zabrze wraz z systemem do jej aktualizacji, zarządzania i udostępniania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pełnienia obowiązków Inżyniera Projektu dla Beneficjenta - Miasta Zabrze przy realizacji Projektu Utworzenie Mapy Akustycznej Miasta Zabrze wraz z systemem do jej aktualizacji, zarządzania i udostępniania zgodnie z zapisami Studium Wykonalności Projektu (projektem generalnym) stanowiącym załącznik Nr1 do niniejszej SIWZ, oraz Umową o dofinansowanie projektu Utworzenie Mapy Akustycznej Miasta Zabrze wraz z systemem do jej aktualizacji, zarządzania i udostępniania nr UDA-RPSL.05.04.00-00-006/09-00 stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Wykonawca będzie świadczył kompleksowe usługi Inżyniera Projektu we wszystkich fazach realizacji Projektu Utworzenie Mapy Akustycznej Miasta Zabrze wraz z systemem do jej aktualizacji, zarządzania i udostępniania, począwszy od analizy dostarczonych materiałów źródłowych i przygotowania SIWZ na wykonanie: -pomiarów hałasu komunikacyjnego oraz towarzyszących pomiarów natężenia ruchu -wykonanie pozostałych pomiarów wielkości akustycznych i nieakustycznych oraz opracowanie mapy akustycznej Zabrza przez wsparcie podczas postępowania zmierzającego do wyłonienia Wykonawcy oraz później, po zawarciu umowy o udzielenie zamówienia, podczas kontroli procesów projektowania i realizacji rozwiązań Projektu Utworzenie Mapy Akustycznej Miasta Zabrze wraz z systemem do jej aktualizacji, zarządzania i udostępniania, aż do odbioru końcowego Projektu Utworzenie Mapy Akustycznej Miasta Zabrze wraz z systemem do jej aktualizacji, zarządzania i udostępniania. Sposób wykonania niniejszego zamówienia musi zapewnić Zamawiającemu kompleksowe wsparcie w zakresie wdrażanych rozwiązań systemowych, które doprowadzi do stworzenia środowiska systemowego, zgodnie z przyjętym zakresem Projektu Utworzenie Mapy Akustycznej Miasta Zabrze wraz z systemem do jej aktualizacji, zarządzania i udostępniania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika -do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo - reprezentowania w postępowaniu - w tym złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w imieniu i na rzecz Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie, Zamawiający oceniając spełnienie wymagań uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz personel i sytuację ekonomiczno - finansową wszystkich wykonawców łącznie tzn. wystarczy, aby jeden z wykonawców spełniał warunek lub aby wykonawcy łącznie spełniali warunek. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem : spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków : W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dostarczyć: - wykaz wykonanych prac w zakresie: pełnienia co najmniej 2 razy funkcji inżyniera projektu w ramach projektów społeczeństwa informacyjnego, a także uczestniczył w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, jako podmiot zarządzający, nadzorujący lub kontrolujący w zakresie co najmniej dwóch projektów na łączną kwotę dotacji nie mniejszą niż 1 mln zł (dotyczy rozliczeń finansowych) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; - wykaz osób i podmiotów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby co najmniej dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały wiedzę i doświadczenie w zakresie: - Kierowania wdrożeniem/wdrożeniami systemów typu GIS w urzędach administracji publicznej funkcjonującego w oparciu o udostępnianie danych za pomocą dedykowanych portali, - Kierowania wdrożeniem/wdrożeniami systemów typu GIS w urzędach administracji publicznej operujących danymi i funkcjami, co najmniej dwóch dziedzin z zakresu: internetowej mapy miasta, wsparcia procesów inwestowania, infrastruktury technicznej, infrastruktury bezpieczeństwa, zdalnej edukacji, meta danych, - Kierowania procesami odbioru technicznego i zasilania baz danych w inwentaryzacji i digitalizacji zasobów na potrzeby systemów informacji przestrzennej, przetwarzania i postępowania z informacjami niejawnymi. - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: - Oświadczenie, o posiadaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie wymienionym w pkt B), przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 2006r. Nr 87 poz. 605).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu pn.: Stworzenie Systemu Informacji Przestrzennej dla Powiatu Myszkowskiego
Dodano: 2013-10-10 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 39/PN/13 NA ŚWIADCZENIE USŁUG INŻYNIERA PROJEKTU DLA ZADANIA PN.: WPROWADZENIE E-USŁUG W SZPITALU MIEJSKIM W ZABRZU SP. Z O.O.
Dodano: 2013-09-25 - Prowadzenie nadzoru nad realizacją projektu pn.: Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzia wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego
Dodano: 2013-08-29 - Świadczenie usługi związanej z zarządzaniem projektem: Ocena stanu populacji oraz ochrona ex situ wybranych dziko rosnących gatunków roślin rzadkich i zagrożonych na terenie Polski - pełnienie funkcji koordynatora finansowo-technicznego projektu
Dodano: 2013-05-17 - MONITORING PROJEKTU CZAS NA WŁASNĄ FIRMĘ
Dodano: 2012-09-25 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-05-23 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-04-27 - Opiekun Naukowy Projektu
Dodano: 2012-04-03 - Świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu pod nazwą: Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec
Dodano: 2011-10-04 - Świadczenie usług Inżyniera Projektu wykonującego nadzór techniczny nad realizacją i wdrożeniem projektu p.n.: Tworzenie map akustycznych dla obszaru Powiatu Będzińskiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Dodano: 2011-10-03