Przetargi.pl
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi inwestycję - budowa budynku Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku-Białej przy ul. Piłsudskiego 39, (działka nr 910).

Archiwum Państwowe w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-145 Katowice, ul. Józefowska 104
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 208 78 01 , fax. 0-32 208 78 05
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Archiwum Państwowe w Katowicach
    ul. Józefowska 104 104
    40-145 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 208 78 01, fax. 0-32 208 78 05
    REGON: 00000106300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ap.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa skarbu państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi obejmującymi inwestycję - budowa budynku Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku-Białej przy ul. Piłsudskiego 39, (działka nr 910).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) nad wykonywaniem robót budowlanych realizowanych w ramach zadania: Roboty budowlane pn. Budowa budynku Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku-Białej przy ul. Piłsudskiego 39, Bielsko-Biała (działka nr 910), które stanowi przedsięwzięcie inwestycyjne polegające na budowie obiektu budowlanego w postaci budynku Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku Białej wraz z instalacjami i infrastrukturą techniczną niezbędną dla jego funkcjonowania. Zamawiający wskazuje w tym miejscu, że wartość łączna brutto części robót budowlanych wchodzących w skład inwestycji na lata 2014 - 2015, wynosi 6.833.368,00 zł. Wykonawca będzie odpowiedzialny za zapewnienie profesjonalnego nadzoru inwestorskiego, technicznego i kontroli z ramienia Zamawiającego nad realizacją obiektu oraz prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych robót z Projektem Wykonawczym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz kosztorysem ofertowym jak również wydanymi decyzjami administracyjnymi, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, w tym kontroli materiałów i urządzeń, które będą niezbędne do realizacji obiektu, za pomocą Zespołu Inspektorów Nadzoru Branżowego, z których jeden ustanowiony zostanie koordynatorem w rozumieniu przepisu art. 27 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z późn. zm.). Do celów poniższych Wykonawca robót budowlanych w zakresie inwestycji pn.: Roboty budowlane pn. Budowa budynku Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku-Białej przy ul. Piłsudskiego 39, Bielsko-Biała (działka nr 910) zwany będzie Wykonawcą Robót zaś Zamawiający zwany będzie również Inwestorem I. Obowiązki pełniącego kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami wykonawczymi związanych z budową: Zakres czynności wchodzący w zakres nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jednolity tekst z 2010 Dz. U. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.): 1. reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. Czynności przed rozpoczęciem realizacji budowy 1. sprawdzenie kosztorysów inwestorskich obejmujących wszystkie projekty branżowe (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych); 2. sprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami, w szczególności acz nie wyłącznie ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z późn. zm.), normami techniczno-budowlanymi i pod kątem kompletności z punktu widzenia celu któremu ma służyć; 3. ustalenie zasad kontroli robót i materiałów wbudowanych - uzgodnienie z Inwestorem i Generalnym Wykonawcą instrukcji planu zapewnienia jakości realizowanych robót; 4. stosowanie, w zakresie dokumentów niezbędnych dla dokonywania przeglądów technicznych, odbiorów częściowych i odbioru końcowego budowy, postanowień umowy z Wykonawcą Robót ; 5. opiniowanie harmonogramu realizacji budowy; Czynności w okresie realizacji budowy 1. Bieżący nadzór nad zgodnością wykonywania robót z harmonogramem realizacji budowy. 2. Przedstawianie Inwestorowi (Dyrektorowi Archiwum Państwowego w Katowicach oraz Głównemu Księgowemu Archiwum) ustnych relacji z postępu prac (3) trzy razy w tygodniu w siedzibie Archiwum Państwowego w Katowicach. 3. Przedstawianie w formie pisemnej miesięcznych raportów z zaawansowania całości robót w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót Wykonawcy Robót zatrudnionego przez Inwestora, wraz z przedstawianiem ewentualnych problemów i zagrożeń związanych z realizacją inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ustaleń z cotygodniowych spotkań koordynacyjnych z Wykonawcą Robót i Podwykonawcami, Projektantami i Inspektorami. 4. Bieżące informowanie Inwestora (oraz dokonywanie odpowiednich wpisów do Dziennika Budowy) o wszelkich zagrożeniach dla terminowej realizacji budowy i innych zdarzeniach mających wpływ na realizację budowy i mogących narazić Inwestora na straty finansowe lub rzeczowe. 5. Współpraca z Nadzorem Autorskim i egzekwowanie w imieniu Inwestora od Projektanta obowiązków wynikających z umowy zawartej z Projektantem, a w szczególności czynności nadzoru autorskiego nad wykonywaną przez niego dokumentacją projektową w zakresie: a. uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej zgłoszonych przez Inwestora, Wykonawcę lub Nadzór Inwestorski; b. uzupełnienia dokumentacji i wyjaśnienia wątpliwości zgodnie z potrzebami realizacji Projektu. 6. Sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami oraz warunkami pozwolenia na budowę, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa. 7. Bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej. 8. Sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności. 9. Udział w odbiorach technicznych robót, instalacji, urządzeń, elementów itd. należących do kompetencji urzędów lub instytucji państwowych - w zakresie inwestycji przekazywane na bieżąco. 10. Kontrola prawidłowej kompletacji przez Wykonawcę Robót dokumentacji budowy. 11. Uczestnictwo w naradach koordynacyjnych i spotkaniach roboczych na budowie w częstotliwości zgodnej z postanowieniami umowy z Wykonawcą Robót oraz udział w pracach komisji związanych z budową, sprawdzanie czy wykonywane są zalecenia z poprzednich narad. 12. Dokonywanie rzetelnej, zgodnej ze stanem faktycznym kontroli zaawansowania prac. 13. Weryfikacja przedstawionych przez Wykonawcę Robót ew. protokołów konieczności i ilości robót na prace zaniechane, zamienne i dodatkowe. 14. Opiniowanie wniosków na roboty dodatkowe i zamienne zgłaszane przez Inwestora lub Wykonawcę Robót. 15. Opiniowanie wniosków Wykonawcy Robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, maszyn i urządzeń. 16. Dokonywanie wpisów dokumentujących stan faktyczny realizacji budowy, egzekwowanie zaleceń dla Wykonawcę Robót. 17. Uczestnictwo w odbiorach częściowych bądź etapowych, budowy zgodnie z umową zawartą przez Inwestora z Wykonawcą Robót. 18. Przygotowanie listy wad i usterek oraz potwierdzenie ich usunięcia. 19. Prowadzenie nadzoru nad usuwaniem przez Wykonawcę Robót usterek i sporządzenie odpowiedniego protokołu. 20. Wyegzekwowanie od Wykonawcy Robót kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia Odbioru Końcowego. Współpraca przy ustaleniu wymagań dla dokumentacji powykonawczej opracowanej i kompletowanej przez Wykonawcę Robót - projekty powykonawcze, protokoły badań, sprawdzeń i pomiarów, certyfikaty i atesty, instrukcje obsługi, eksploatacji, dokumenty DTR itd. 21. Wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do Dziennika Budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także tych wymagających odkrycia robót lub elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego lub rozruchu. 22. Sprawdzenie przedłożonej do odbioru dokumentacji powykonawczej i jej potwierdzenie ze stanem faktycznym wykonanych robót. 23. Przestrzeganie i kontrola stosowania przez uczestników procesu budowy ustalonych procedur instrukcji i dokumentów oraz przepisów BHP w zakresie nadzorowanych robót. Czynności związane z odbiorem końcowym i przekazaniem obiektu do użytkowania 1. Przeprowadzanie inspekcji, dokonywanie protokolarnych odbiorów robót, zamontowanych urządzeń łącznie ze sprawdzeniem testów rozruchu, wskazaniem ewentualnych braków i usterek oraz ustaleniem zasad i terminów ich usunięcia i ponownego rozruchu. 2. Udział w próbach technicznych oraz odbiorach gotowego obiektu. 3. Opracowanie opinii dotyczących wad zrealizowanych robót uznanych za nie nadające się do usunięcia. 4. Potwierdzenie wniesionego do Dziennika Budowy wpisu o zakończeniu robót i stanie gotowości do Odbioru Końcowego obiektu. 5. Udział w czynnościach Odbioru Końcowego, a także w czynnościach koniecznych do uzyskania ostatecznej decyzji o przekazaniu obiektu do użytkowania. 6. Nadzór nad przygotowaniem dokumentów niezbędnych do złożenia przez Generalnego Wykonawcę wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wraz z wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami i oświadczeniami odpowiednich organów. 7. Nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w Protokole Odbioru Końcowego i komisyjne potwierdzenie ich usunięcia. 8. Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający. II. Obowiązki personelu Wykonawcy Nadzoru Inwestorskiego: 1. Wymagania ogólne 1. Wykonawca Nadzoru powoła Zespół Nadzoru, złożony z inspektorów zdolnych do prowadzenia powierzonych czynności i uprawnionych do pełnienia przewidzianej dla nich funkcji. 2. Zespołem Nadzoru będzie kierował Koordynator Zespołu, ustanowiony, zgodnie przepisem art. 27 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z późn. zm.), spośród członków Zespołu Nadzoru. 3. Zamawiający nie ogranicza liczby członków Zespołu Nadzoru. Jeżeli Wykonawca Nadzoru uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie Zamawiającemu dodatkowych osób, które mogą być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia winien to uczynić. 4. W celu wykonania obowiązków Wykonawca Nadzoru powinien zapewnić co najmniej następujący personel: - Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych - Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacji sanitarnych oraz przyłączy zewnętrznych - Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót elektroenergetycznych i teletechnicznych 5. Przedstawiony skład Zespołu może ulec zmianie po akceptacji ze strony Zamawiającego w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, powodów dyscyplinarnych, ewentualnych zmianach organizacyjnych lub innych zdarzeń nie dających się przewidzieć w chwili zawierania umowy - na warunkach wskazanych w SIWZ. 2. Zakres czynności Inspektora Nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych: Pierwszy etap obejmować będzie nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowane zgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą Robót oraz z polskim prawem budowlanym i przepisami z nim związanymi zasadami wiedzy technicznej: 1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę 2. Monitorowanie postęp prac włącznie ze składaniem z nich raportów 3. Uzgadniania, w trakcie realizacji robót, zmian w dokumentacji projektowej z Projektantami, Wykonawcą Robót i Zamawiającym. 4. Pełnienie nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych. 5. Uzgadnianie z Zamawiającym zasadniczych spraw mających wpływ na jakość, termin i koszty realizacji inwestycji. 6. Weryfikacja okresowych protokołów rzeczowo-finansowych robót przedstawianych przez Wykonawcę Robót 7. Uzgadnianie z Zamawiającym konieczność ewentualnego wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, 8. Sprawdzenie i zatwierdzania kalkulacji robót dodatkowych i zamiennych (gdy takie wystąpią) dostarczanych przez wykonawców 9. Sporządzanie i przedstawianie do zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne. 10. Przygotowania do odbiorów częściowych inwestycji obejmujących również roboty zanikowe. 11. Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umowy na roboty budowlane z Wykonawcą Robót ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawcy Robót mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy Robót, katastrof budowlanych itp. Drugi etap obejmować będzie czynności związane z odbiorem końcowym oraz rozliczeniem inwestycji w tym: 12. Zebranie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej przekazanej przez Wykonawcę Robót w tym oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robot budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami techniczno-budowlanymi 13. zebranie niezbędnych zaświadczeń odbiorów technicznych, prób oraz pomiarów instalacyjnych i funkcjonalnych. 14. wykonanie przeglądów przed odbiorczych. 15. uczestnictwa w komisji odbioru końcowego inwestycji. 16. rozliczenia końcowego inwestycji w zakresie wykonywanych robót konstrukcyjno - budowlanych 3. Zakres czynności Inspektora Nadzoru Robót elektroenergetycznych: Pierwszy etap obejmować będzie nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowane zgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą Robót oraz z polskim prawem budowlanym i przepisami z nim związanymi zasadami wiedzy technicznej: 1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę 2. Monitorowanie postępu prac włącznie ze składaniem z nich raportów 3. Uzgadniania, w trakcie realizacji robót, zmian w dokumentacji projektowej z projektantami, wykonawcami robót i Zamawiającym. 4. Pełnienie nadzoru w zakresie robót elektroenergetycznych. 5. Uzgadnianie z Zamawiającym zasadniczych spraw mających wpływ na jakość, termin i koszty realizacji inwestycji. 6. Weryfikacja okresowych protokołów rzeczowo-finansowych robót przedstawianych przez Wykonawcę Robót 7. Uzgadnianie Zamawiającym konieczność ewentualnego wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, 8. Sprawdzenie i zatwierdzania kalkulacji robót dodatkowych i zamiennych (gdy takie wystąpią) dostarczanych przez wykonawców 9. Sporządzanie i przedstawianie do zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne. 10. Przygotowania do odbiorów częściowych inwestycji obejmujących również roboty zanikowe 11. Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umowy na roboty budowlane z Wykonawcą Robót ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawcy Robót mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy Robót, katastrof budowlanych itp. Drugi etap obejmować będzie czynności związane z odbiorem końcowym oraz rozliczeniem inwestycji w tym: 12. Zebranie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej przekazanej przez Wykonawcę Robót w tym oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robot budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami techniczno-budowlanymi 13. zebranie niezbędnych zaświadczeń odbiorów technicznych, prób oraz pomiarów instalacyjnych i funkcjonalnych. 14. wykonanie przeglądów przedodbiorowych. 15. uczestnictwa w komisji odbioru końcowego inwestycji. 16. Rozliczenia końcowego inwestycji w zakresie wykonywanych robót elektrycznych. 4. Zakres czynności Inspektora Nadzoru robót instalacji sanitarnych oraz przyłączy zewnętrznych: Pierwszy etap obejmować będzie nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowane zgodnie z postanowieniami umowy z Wykonawcą Robót oraz z polskim prawem budowlanym i przepisami z nim związanymi zasadami wiedzy technicznej: 1. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę 2. Monitorowanie postęp prac włącznie ze składaniem z nich raportów 3. Uzgadniania, w trakcie realizacji robót, zmian w dokumentacji projektowej z projektantami, Wykonawcą Robót i Zamawiającym. 4. Pełnienie nadzoru w zakresie robót instalacji sanitarnych, wentylacji i klimatyzacji oraz przyłączy zewnętrznych. 5. Uzgadnianie z Zamawiającym zasadniczych spraw mających wpływ na jakość, termin i koszty realizacji inwestycji. 6. Weryfikacja okresowych protokołów rzeczowo-finansowych robót przedstawianych przez Wykonawcę Robót 7. Uzgadnianie z Zamawiającym konieczność ewentualnego wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, 8. Sprawdzenie i zatwierdzania kalkulacji robót dodatkowych i zamiennych (gdy takie wystąpią) dostarczanych przez Wykonawcę Robót 9. Sporządzanie i przedstawianie do zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne. 10. Przygotowania do odbiorów częściowych inwestycji obejmujących również roboty zanikowe. 11. Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umowy na roboty budowlane z Wykonawcą Robót ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawców mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy Robót, katastrof budowlanych itp. Drugi etap obejmować będzie czynności związane z odbiorem końcowym oraz rozliczeniem inwestycji w tym: 12. Zebranie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej przekazanej przez Wykonawcę Robót w tym oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robot budowlanych zgodnie z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami techniczno-budowlanymi 13. zebranie niezbędnych zaświadczeń odbiorów technicznych, prób oraz pomiarów instalacyjnych i funkcjonalnych. 14. wykonanie przeglądów przed odbiorczych. 15. uczestnictwa w komisji odbioru końcowego inwestycji. 16. Rozliczenia końcowego inwestycji w zakresie wykonywanych robót instalacji sanitarnych, wentylacji i klimatyzacji oraz przyłączy zewnętrznych. 5. zakres czynności Koordynatora Zespołu Nadzoru: 1. opiniowanie przedstawionego przez Wykonawcę Robót Harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz tabel elementów scalonych stanowiącego podstawę rozliczeń opisanych i uaktualnionych Harmonogramów w celu ich akceptacji przez Zamawiającego; 2. opiniowanie wniosków Wykonawcy Robót na wykonanie robot zamiennych. 3. organizowanie przez Koordynatora Zespołu prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robot przez Wykonawcę Robót; 4. kontrolowanie przez Koordynatora Zespołu realizacji Harmonogramu rzeczowo- finansowego; 5. kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad BHP, oraz planu BIOZ. 6. wstrzymanie przez Koordynatora Zespołu dalszych robot budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Projektem Wykonawczym , pozwoleniem na budowę , przepisami BHP lub planem BIOZ. 7. bieżące informowanie Zamawiającego o zaistniałych sporach lub problemach; 8. usuwanie w terminach określonych przez Zamawiającego stwierdzonych nieprawidłowości. 9. wnioskowanie do Zamawiającego o zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca Robot nie usunie ich w uzgodnionym terminie 10. całkowite rozliczenie zrealizowanych robot budowlanych w przypadku odstąpienia od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót 11. zlecanie przez Koordynatora Zespołu Wykonawcy Robót wykonanie prac niezbędnych ze względu na zagrożenie Życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 12. zlecanie, po aprobacie Zamawiającego niezalenych opinii i ekspertyz prawnych i technicznych dotyczących wykonywanych robot jeżeli uzna je za konieczne 13. składanie sprawozdań z realizacji robot budowlanych dla Zamawiającego na koniec każdego miesiąca. 14. stwierdzenie i poświadczenie zakończenia robot, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji odbiorczej i przedłożenie do akceptacji Zamawiającego w celu ustalenia terminu odbioru częściowego lub końcowego. 15. sprawdzenie ostatecznej kwoty należnej Wykonawcy Robót, ustalenia i wnioskowania zakresu koniecznych korekt wyliczeń i przedstawienia Zamawiającemu do podjęcia decyzji o ostatecznej wysokości tej kwoty. 16. dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę Robót terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót 17. podjęcie przez Koordynatora Zespołu niezbędnych działań celem ochrony Zamawiającego przed podwójną płatnością wynagrodzenia za roboty ewentualnych podwykonawców w sytuacji przewidzianej w przepisie art. 647 (1) ustawy Kodeks Cywilny 18. sporządzenie i przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, (pełnomocnikiem Zamawiającego jako wnioskodawcy będzie Wykonawca Robót). 19. ewentualne uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych 20. umożliwienie przez Koordynatora Zespołu przeprowadzenia kontroli i uczestniczenie we wszelkich kontrolach przeprowadzonych przez osoby prawem upoważnione, udzielanie potrzebnych wyjaśnień i przygotowanie wymaganych przez kontrolujących dokumentów 21. świadczenie doradztwa fachowego dla Zamawiającego przez cały okres wykonywania umowy z Wykonawcą Robót 22. obowiązek informowania Zamawiającego o zmianach w zakresie prawa budowanego, normach i innych pozafinansowych zmianach prawnych w zakresie dotyczącym realizacji nowego obiektu Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku - Białej, 23. dokumentowanie realizacji budowy i rozliczeń finansowych przez Koordynatora Zespołu, w tym m.in.: prowadzenie przez Koordynatora Zespołu dokumentacji budowy przewidzianej prawem i mające wpływ na przebieg i finansowanie realizacji budowy obiektu Archiwum Państwowego w Katowicach Oddział w Bielsku - Białej oraz przekazywanie jej Zamawiającemu 24. poczynając od daty zawarcia umowy z Zamawiającym o wykonanie zamówienia publicznego objętego niniejszą SIWZ Koordynator Zespołu Inspektorów Nadzoru w każdy kolejny następujący po sobie miesiąc kalendarzowy będzie składał do 10 dnia tego miesiąca raport miesięczny. Raport miesięczny musi zawierać: o analizę działań prowadzonych przez członków Zespołu Inspektorów Nadzoru w raportowanym okresie i narastająco od rozpoczęcia realizacji zdań, o informacje o postępie rzeczowym i finansowym robót (w okresie raportowanym i narastająco) jw. i o jego zgodności z pierwszym przyjętym Harmonogramem rzeczowo - finansowym, o opis robót i dostaw zrealizowanych przez Wykonawcę Robót w raportowanym okresie, o analizę (w tym informację procentową) wykonania rzeczowego za okres raportowany a także za okresy skumulowane do bieżącej daty, o faktury, oświadczenia i rozliczenia Wykonawcy Robót, o opis działań prewencyjnych i korekcyjnych (jeżeli takie wystąpią ) o wszelkie niezbędne załączniki (np. notatki ze spotkań, wykonane opinie). Zamawiający, w terminie 14 dni od daty otrzymania Raportu, powiadomi Koordynatora Zespołu o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Raportu z podaniem przyczyn odrzucenia. Powyższe wyliczenie ma charakter jedynie przykładowy, zaś Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego objętych niniejszym zamówieniem publicznym w zakresie i w sposób wymagany w szczególności acz nie wyłącznie, właściwymi przepisami prawa oraz postanowieniami umowy o wykonanie zamówienia publicznego zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ap.gov.pl/katowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach