Gmina Milicz ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3840004 w. 314 , fax. 071 3841119
- Data zamieszczenia: 2011-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
ul. Trzebnicka 2 2
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 071 3840004 w. 314, fax. 071 3841119
REGON: 00052861700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania p. n.: Budowa krytego basenu przy Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Muzycznej I Stopnia w Miliczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Budowa krytego basenu przy Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Muzycznej I Stopnia w Miliczu. 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1.Kierowanie, nadzorowanie i administrowanie umową na roboty budowlane. 1.2.Obsługę inwestorską procesu inwestycyjnego, który obejmuje: 1.2.1. fazę realizacji zadania inwestycyjnego - kontrolę robót w zakresie merytorycznym i finansowym, 1.2.2. bieżącą i końcową kontrolę kosztów inwestycji, 1.2.3. monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym, 1.2.4. merytoryczną ocenę roszczeń, 1.2.5. usługi w trakcie okresu rękojmi i gwarancji udzielonej na roboty budowlane. 1.3. Ścisła współpraca z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami, przedmiotem zamówienia i obowiązującymi przepisami. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.1.Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania obejmującego budowę: Budowa krytego basenu przy Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Muzycznej I Stopnia w Miliczu Szczegółowy opis inwestycji zawiera dokumentacja projektowa, będąca Załącznikiem do Przedmiotu zamówienia (części IV S. I. W. Z), którą zamieszczono na stronie internetowej zamawiającego: www.bip.milicz.pl . 2.2. Kontrola robót - faza realizacji zadania inwestycyjnego obejmuje: 2.2.1. wykonywanie wszystkich obowiązków wynikających z zawartej umowy; 2.2.2. wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego i koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego. Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących na obiekcie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego; 2.2.3. przekazanie protokolarnie Wykonawcy Inwestycji terenu budowy, przy udziale Zamawiającego; 2.2.4. utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, łącznie z Zamawiającym i instytucjami finansującymi oraz przygotowywanie bieżącej korespondencji dotyczącej realizowanego zadania; 2.2.5. monitorowanie i kontrola kontraktu na roboty pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym; 2.2.6. wyegzekwowanie od Wykonawcy Inwestycji jego obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym i kontrola ich przestrzegania; 2.2.7. kontrolowanie w sposób ciągły jakości robót oraz dostaw zgodnie z wymogami specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów itp.; 2.2.8. bieżąca kontrola Wykonawcy Inwestycji odnośnie jakości wykonywanych prac, dostaw sprzętu, wbudowanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 2.2.9. egzekwowanie od Wykonawcy Inwestycji i sprawdzanie aprobat technicznych, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności, wyników prób badań itp. (zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881 z późn. zmianami) i aktualnie obowiązującymi rozporządzeniami) przed wbudowaniem materiału i zamontowaniem urządzenia, 2.2.10.stałe monitorowanie i kontrola postępu robót poprzez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym harmonogramem robót, wydawanie poleceń przyspieszenia lub opóźnienia prac oraz składanie sprawozdań z ich przebiegu; 2.2.11.informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych, razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; 2.2.12.informowanie Zamawiającego, z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów; 2.2.13.współpraca z Zamawiającym w administrowaniu i finansowym zarządzaniu Inwestycją ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWĘ KRYTEJ PŁYWALNI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W MILICZU dzień po dniu, włączając w to przygotowanie wskaźników postępu rzeczowego i finansowego; 2.2.14.bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową w zakresie wszystkich branż, pozwoleniami, przepisami prawa, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej a w przypadku wystąpienia niezgodności - uzgodnienie z autorem dokumentacji projektowej, Zamawiającym zmian projektu; 2.2.15.wydawanie Kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrywek oraz poświadczenie usunięcia wad; 2.2.16.wstrzymanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 2.2.17.obsługa dokumentacyjna budowy, prowadzenie dokumentacji fotograficznej /cyfrowej/ budowy, w tym wszystkich odbiorów budowlanych, przeglądu sprzętów w poszczególnych etapach, z pisemnym komentarzem dla Zamawiającego; 2.2.18. opracowywanie protokołów konieczności wykonania tych robót z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego; 2.2.19.przeprowadzanie odbiorów robót zanikających (ulegających zakryciu) i odbiorów robót częściowych (etapowych), uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji zadania oraz ich dokumentowanie; 2.2.20.organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań koordynacyjnych (przynajmniej jeden raz na dwa tygodnie) z Wykonawcą Inwestycji, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji, przy współudziale przedstawiciela Zamawiającego, w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa, orzeczeń i uzgodnień właściwych organów; 2.2.21.w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych bezzwłoczne, pisemne wystąpienie w tej sprawie do Zamawiającego przy zachowaniu następujących zasad: a)Wykonawca przygotowuje dla Zamawiającego protokół konieczności zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej oraz opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, b)Wykonawca przedstawia Zamawiającemu kalkulację kosztów na wykonanie robót budowlanych dodatkowych. Wartość i zakres robót dodatkowych wymaga każdorazowej weryfikacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego, c)Wykonawca przygotowuje protokół z negocjacji zawierający uzgodnione z Wykonawcą Inwestycji i Zamawiającym ceny lub stawki dla robót dodatkowych w oparciu o zapisy umowy na roboty budowlane i przedkłada go Zamawiającemu, wraz z własnym uzasadnieniem faktycznym i prawnym, dowodzącym bezspornie, że zachodzą przesłanki do udzielenia zamówienia dodatkowego zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych, 2.2.22.uczestnictwo przy rozruchu poszczególnych systemów instalacyjnych w celu sprawdzenia zgodności ich wykonania z dokumentacją techniczną i sprawdzenie ich wzajemnego współdziałania; 2.2.23.organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót i dostaw przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, przygotowanie dokumentacji odbiorczej oraz list wad i usterek z terminem ich usunięcia, w tym: a)potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości obiektu do odbioru końcowego, b)wystąpienie do Zamawiającego z wnioskiem o powołanie komisji odbioru końcowego, następnie powiadomienie o odbiorze wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego i przeprowadzenie procesu odbioru końcowego wraz ze sporządzeniem protokołu, 2.2.24.przekazanie Zamawiającemu zweryfikowanej dokumentacji i dokumentacji powykonawczej (operat kolaudacyjny) 2.2.25. wszystkie inne czynności i zadania niewymienione w niniejszym zakresie zadań, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane (zgodnie z wymaganiami Zamawiającego) oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 2.3. Kontrola kosztów inwestycji obejmuje: 2.3.3. analizę harmonogramów płatności Wykonawców robót i przedkładanie jej wyników przedstawicielowi Zamawiającego 2.3.4. sprawdzanie kalkulacji robót; 2.3.5. naliczanie kar umownych oraz określenie wysokości szkody i ewentualnie odszkodowania, w przypadkach gdy wysokość szkody przewyższa wysokość określonych przez strony kar umownych, a ponadto przekazywanie tych danych Zamawiającemu w celu ich egzekwowania; 2.3.6. ustalenie podstaw i wysokości odszkodowania należnego Zamawiającemu, w przypadku nienależytego bądź wadliwego wykonania robót. 2.4. Merytoryczna ocena roszczeń: 2.4.1. ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, jeżeli są możliwe do uniknięcia, w szczególności wynikającym z przejścia trasy budowy przez posesje prywatne; Zamawiający nie przewiduje wypłacania odszkodowań i rekompensat. 2.4.2. Wykonawca przygotowuje opinie, uwagi do skarg, interwencji, pozwów skierowanych przeciwko Zamawiającemu w związku z realizacją Inwestycji 2.4.3. Pomoc merytoryczna Zamawiającemu w występowaniu przed sądami powszechnymi w sprawach dotyczących zobowiązań umownych uczestników procesu inwestycyjnego, 2.4.4. opiniowanie projektów aneksów do umowy z Wykonawcą Inwestycji; 2.5. Usługi w trakcie okresu rękojmi i gwarancji udzielonej na roboty budowlane: 2.5.1. zorganizowanie minimum 3 przeglądów gwarancyjnych, z tym że pierwszy przegląd musi być przewidziany nie wcześniej jak po 6 miesiącach użytkowania zrealizowanego obiektu - przedmiotu Inwestycji, chyba że zaistnieje okoliczność związana z nieprawidłowym funkcjonowaniem obiektu, a ostatnio nie później niż 3 miesiące przed upływem terminu gwarancji, oraz nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie rękojmi i/lub gwarancji poprzez: a)udział w pracach komisji przeglądów, b)realizację ustaleń protokołów usterkowych, c)odbiór robót poprawkowych, 2.5.2. w przypadku sporu co do przyczyny ujawnionych wad ocena czym są one spowodowane (wada dokumentacji projektowej, wada wykonawcza, inna); 2.5.3. zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń i kwoty zatrzymanej po terminie zgłaszania wad - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium: 6.000,00 zł, słownie: sześć tysięcy 00/100
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28