Przetargi.pl
Świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemu Medicus On-Line oraz dla oprogramowania „części szarej” (system Finus) na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.

Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-739 Warszawa, ul. Stępińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 318 60 00 , fax. 22 318 63 41
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
    ul. Stępińska 19/25
    00-739 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 318 60 00, fax. 22 318 63 41
    REGON: 11026815000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalczerniakowski.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz serwisu dla systemu Medicus On-Line oraz dla oprogramowania „części szarej” (system Finus) na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług nadzoru oraz serwisu dla systemu Medicus On-Line i oprogramowania „części szarej” (system Finus) stanowiącego własność Zamawiającego, a także prace powdrożeniowe w zakresie modyfikacji i dostosowania oprogramowania Medicus On-Line i oprogramowania „części szarej” (system Finus) do indywidualnych potrzeb Zamawiającego. 2)W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do: a)informowania Zamawiającego o nowych uaktualnieniach (tzw. update) i wersjach oprogramowania Medicus On-Line, oraz oprogramowania „części szarej” (system Finus); b)dostarczania nowych uaktualnień i wersji oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania „części szarej” (system Finus) wraz z aktualną dokumentacją użytkową (tzw. update); c)uwzględniania zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawnych ( tzw. upgrade), w tym także wytycznych NFZ oraz Ministerstwa Finansów, niosących konieczność modyfikacji programów użytkowych i wykonania niezbędnych, związanych z tym czynności systemowych mających na celu dostosowanie oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania „części szarej” (system Finus) do zmienionych powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, w terminie nie dłuższym niż 21 dni kalendarzowych, licząc od terminu otrzymania informacji niezbędnych do realizacji zmian programu; d)zapewnienia dostępu do modułu E-Wuś automatycznego sprawdzania ubezpieczeń pacjentów; e)zapewnienia dostępu do modułu komunikacji wewnętrznej; f)zapewnienia dostępu do modułu komunikacji zawartego w oprogramowaniu Medicus On-Line oraz w oprogramowaniu „części szarej” (system Finus); g)bieżącego dostosowywania programu i dokumentacji do zmian w przepisach prawa, w tym także do wytycznych NFZ i Ministerstwa Finansów. 3)W ramach usługi serwisu oprogramowania Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do: a)usuwania nieprawidłowości w działaniu oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania „części szarej” (system Finus); b)usuwania niespójności oprogramowania bazo-danowego, będących wynikiem nieprawidłowego działania oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania „części szarej” (system Finus), z wyłączeniem sytuacji, gdy powyższa nieprawidłowość nastąpiła wskutek niewłaściwego (niezgodnego z przekazaną dokumentacją) użytkowania w/w oprogramowania, c)wskazywania rozwiązań zastępczych w użytkowaniu oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania „części szarej” (system Finus), na czas usuwania nieprawidłowości zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4)Wykonawca będzie również świadczył na rzecz Zamawiającego prace powdrożeniowe w zakresie modyfikacji i dostosowania oprogramowania Medicus On-Line i oprogramowania „części szarej” (system Finus) do indywidualnych potrzeb Zamawiającego w maksymalnym wymiarze 120 roboczogodzin (w skali roku), przy czym za godzinę Strony rozumieją godzinę zegarową tj. 60 minut. 5)Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru autorskiego i usługi serwisu oprogramowania Medicus On-Line oraz oprogramowania „części szarej” (system Finus) lub innego występującego u Zamawiającego, do którego Wykonawca posiada prawa autorskie w zakresie funkcjonalności oraz modułów zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 6)Szczegółowy opis warunków zdalnego dostępu Wykonawcy do zasobów Zamawiającego znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ. 7)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości modułów i licencji objętych przedmiotem zamówienia i wyszczególnionych w Załączniku nr 3 do SIWZ w zakresie łącznej wartości przedmiotu zamówienia/ całkowitej wartości umowy brutto – zmianę tę Zamawiający pozostawia wyłącznie do swojej decyzji, a Wykonawca oświadcza, iż powyższą okoliczność akceptuje. Zmiany te nie mogą powodować zwiększenia łącznej wartości umowy brutto, na jaką została zawarta. 8)Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 1.3.Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1) Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę min. 1 osobę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp., skierowaną do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie pełnienia nadzoru autorskiego dla systemów Medicus i Finus, na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2) Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę, oświadczenie własne Wykonawcy itp.): a) Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). b) Oświadczenie własne Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących powyższe czynności powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 3) Zamawiający zastrzega sobie, iż w przypadku powzięcia wątpliwości lub wiedzy o niewykonaniu przez Wykonawcę obowiązku, o których mowa w pkt 1) może podjąć decyzję o przeprowadzeniu kontroli poprzez poinformowanie Państwowej Inspekcji Pracy. Wykonawca ma obowiązek, na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawienia dowodów, o których mowa w pkt 2), potwierdzających spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1). Przedstawienie dowodów, o których mowa w pkt 2) nastąpi w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze. 4) Wykonawca będzie składał u Zamawiającego przez cały okres obowiązywania Umowy, jako załącznik do faktury, sprawozdanie (oświadczenie własne Wykonawcy) dotyczące czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę i potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w pkt 1). 5) W przypadku, gdy wynik kontroli PIP wykaże nieprawidłowości w zakresie niedopełnienia warunku o którym mowa w pkt 1), bądź Wykonawca nie przedstawi dokumentów o których mowa w pkt 2) lub przedłożone dokumenty nie potwierdzają postawionego warunku o którym mowa w pkt 1) Zamawiający naliczy kary umowne, których wysokość została określona w „Projekcie umowy”. 6) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do podwykonawców. 7) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, i/lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w ust. 1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: 1)pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 8.Dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 8 stosuje się. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach