Przetargi.pl
Świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania zieleni

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 00059530600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania zieleni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania terenów zieleni o łącznej powierzchni 69,4 ha z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr I o powierzchni 43,1 ha - objęte ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego: 1) Park Miejski przy ul. Akademickiej wraz z przyległymi terenami zieleni o pow. 14,7ha w granicach: ul. Akademicka - ul. Kr. Jadwigi - teren OSiR - ul. Studzienna, 2) Planty wraz z przyległymi zieleńcami o pow.15,8ha w granicach: ul. Piłsudskiego - ul. Peowiaków - ul. Partyzantów - ul. Okopowa, ul. Łukasińskiego, 3) zieleń w obrębie Zespołu Staromiejskiego o pow.12,6ha w granicach: ul. Okopowa, Droga Męczenników Rotundy - ul. Szczebrzeska - ul.Podgroble - ul. Kr. Jadwigi wraz z zieleńcami na Rynku Wodnym, Rynku Solnym, kwietnikiem na Rynku Wielkim, donicami i skrzyniami na Starówce, konstrukcjami kwietnikowymi. Zadanie nr II o ogólnej powierzchni 26,3 ha 1) teren wzdłuż rzeki Łabuńki na odcinku od ul. Okrzei - ul. Weteranów wraz z kompleksem boisk sportowych i placem zabaw przy ul.Grunwaldzkiej o pow. 18,3ha oraz trawniki wzdłuż rzeki Topornicy od ul. Promiennej do budynków TBS o pow. - 1,8ha 2) zieleń osiedlowa - zieleńce zlokalizowane w różnych rejonach miasta o pow.6,2 ha, Rodzaj robót: 1) pielęgnacja trawników - wiosenne i jesienne wygrabienie liści oraz zgarnięcie w pryzmy, załadunek i wywóz tego samego dnia po wykonanych czynnościach, koszenie trawników na terenie płaskim i skarpach kosiarkami mechanicznymi spalinowymi z taką częstotliwością, aby wysokość trawy nie przekraczała 10cm, niezwłoczne zebranie i usunięcie skoszonych traw, obcinanie brzegów trawnika ze zgrabieniem darni i wywóz tego samego dnia po wykonanej pracy, odtworzenie trawnika w miejscach zniszczonych, rozgarnięcie kretowisk na trawnikach, 2) cięcia sanitarne, prześwietlające oraz ciecia techniczne drzew - usunięcie gałęzi lub konarów (jednorazowo do 15% żywej masy), zabezpieczenie grubszych ran preparatem specjalistycznym, wywóz biomasy w dniu wykonania zabiegu, 3) wycinka drzew - usuwanie drzew i krzewów obumarłych, wywróconych, zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia wraz z frezowaniem pni na gł.15cm, wywozem biomasy oraz zasypaniem miejsca po frezowaniu ziemią urodzajną i wysiew trawy, pocięcie pnia i konarów na kloce opałowe, a następnie rozliczenie się z pozyskanego drewna, 4) formowanie żywopłotów - przycinanie i kształtowanie całej powierzchni zielonej, cięcia sanitarne (usunięcie pędów uszkodzonych, chorych, suchych), cięcia odmładzające krzewów (usuwanie starych, najgrubszych gałęzi, pędów krzyżujących się i nadmiernie zagęszczonych) oraz z usunięcie ściętych pędów, wygrabienie i wywóz liści, pielenie wraz z zabraniem chwastów, zabezpieczenie roślin wieloletnich przed okresem zimowym, 5) pielęgnacja roślin i utrzymanie donic i skrzyń, transport donic i skrzyń z magazynu na wskazane miejsca na starówce, wypełnienie donic ziemią urodzajną, nawożenie nawozem wieloskładnikowym (zakup roślin oraz sadzenie zapewnia Zamawiający), podlewanie wodą w sposób zapewniający przesiąkanie bryły korzeniowej przy użyciu węża gumowego lub konewką z beczkowozu, spulchnianie gleby, odchwaszczanie, przycięcie kwiatostanów, nawożenie nawozem wieloskładnikowym, usunięcie starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopanie i zagrabienie kwietnika oraz wywóz zebranej masy tego samego dnia, oczyszczanie bruku wokół donic wraz z wywozem zanieczyszczeń 6) sadzenie kwiatów sezonowych na rabatach, w donicach, skrzyniach, konstrukcjach kwietnikowych - przygotowanie gruntu, wyznaczenie miejsc sadzenia, doniesienie roślin (materiał wykonawcy) wybicie roślin z doniczek, nawożenie nawozem wieloskładnikowym, posadzenie, podlewanie wodą w sposób zapewniający przesiąkanie bryły korzeniowej przy użyciu węża gumowego lub konewką z beczkowozu, spulchnianie gleby, odchwaszczanie, przycięcie kwiatostanów, usunięcie starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopanie i zagrabienie kwietnika oraz wywóz zebranej masy tego samego dnia, 7) pielęgnacja kwietników bylinowych - przycięcie i usuwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnienie brakujących kwiatów z uzupełnieniem ziemi oraz odcięciem darni, wyrównanie brzegów rabaty, podlewanie roślin, odchwaszczanie wraz zabraniem i wywozem chwastów, zabezpieczenie na zimę gałązkami z igliwia, 8) utrzymanie właściwego stanu dróg, ścieżek, alejek, urządzeń parkowych, parkingu, schodów - zamiatanie całej powierzchni wraz z wywozem zanieczyszczeń tego samego dnia, likwidacja śliskości na nawierzchni alejek (posypywanie piaskiem), usuwanie śniegu, 9) powierzchniowe oczyszczanie terenu - oczyszczanie terenu z gruzu, kamieni, gałęzi, liści i innych odpadów, opróżnianie koszy parkowych wraz z wywozem odpadów na wysypisko, ustawianie koszy przewróconych bądź przestawionych, ustawianie koszy dodatkowych zakupionych przez Zamawiającego, 10) konserwacja elementów małej architektury: ogrodzenie, schody, mosty, urządzenia napuszczające wodę do stawu parkowego, ławki parkowe, koszy na odpady i odchody psie, pomniki, place zabaw, 11) utrzymanie stawu parkowego: wiosenne oczyszczanie z liści, z odpadów komunalnych, stawu i doprowadzalnika wody, wapnowanie dna i skarp stawu, konserwacja urządzeń napuszczających wodę, napuszczenie wody i regulacja poziomu wody, utrzymanie we właściwym stanie lustra wody, 12) interwencyjne, niezależnie od zakresu prac, wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni. Szczegółową ilość i rodzaj prac określa umowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zawarte w art.22 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania usług określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - usługi podobne do przedmiotu zamówienia min. jedno zadanie o wartości co najmniej 60 000 zł. Przez podobne rozumie się usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usług stanowiących przedmiot zamówienia . c) Wykonawc a musi dysponować lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - uprawnienia w zakresie pielęgnacji i konserwacji zieleni. d) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50.000 zł, e) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). f) Wykonawca powinien dysponować lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 7. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - min. jedno zadanie o wartości co najmniej 60 000 zł, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ, 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9. Polisę a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 50 000 zł, 10. Aktualną decyzję, wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów lub umowę o współpracy z podmiotem uprawnionym, 11. Osoby, które będą wykonywać zamówienie Zadanie nr 1 winne spełniać wymagania określone w § 8 ust. 4 i § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz. U. Nr 150, poz.1579), a w szczególności przedłożyć: -świadectwo ukończenia szkoły średniej w zakresie pielęgnacji zieleni, albo -dokumenty potwierdzające odbycie co najmniej 12 miesięcznej praktyki zawodowej przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków, albo -zaświadczenie o kwalifikacjach wynikające z § 18 i § 20 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 55 z późn. zm.) o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności. 12. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ W przypadku oferty Konsorcjum, każdy z członków Konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt 2 i 3 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art 22 ust. 1 Pzp członkowie Konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. Jeżeli ofertę składa konsorcjum firm należy dołączyć list intencyjny oraz ustanowienie przez te firmy pełnomocnika. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, który należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach