Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-440 Białystok, ul. Malmeda 8
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 678 31 03 , fax. 0-85 678 31 00
- Data zamieszczenia: 2014-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
ul. Malmeda 8 8
15-440 Białystok, woj. podlaskie
tel. 0-85 678 31 03, fax. 0-85 678 31 00
REGON: 00233317700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http:// www.mopr.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług medycznych w zakresie profilaktycznych badań lekarskich na rzecz pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług medycznych z zakresu medycyny pracy, polegających na: a) wykonywaniu profilaktycznych badań lekarskich pracowników Zamawiającego oraz kandydatów do pracy u Zamawiającego, tj. badań wstępnych, okresowych, kontrolnych, wymaganych przez Kodeks pracy, w tym uzależnionych od czynnika narażenia występującego na stanowisku pracy, tj. dotyczącym osób pracujących na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością, dla pracowników administracyjno-biurowych pracujących przy komputerze dłużej niż 4 godziny dziennie, dla osób pracujących na wysokości do 3 m i powyżej 3m, dla osób prowadzących samochody służbowe (prawo jazdy kat. B) oraz osób niepełnosprawnych ( celowość zastosowania skróconej normy czasu pracy), b) wykonywaniu badań diagnostycznych, laboratoryjnych w zakresie niezbędnym do wydania orzeczeń lekarskich, c) wydawaniu orzeczeń lekarskich do celów określonych w Kodeksie pracy i przepisach wydanych na jego podstawie, d) udziale lekarza medycyny pracy w posiedzeniach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy powołanej w trybie art. 23712 Kodeksu pracy. 2. Ilość i rodzaj usług z zakresu medycyny pracy, stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, określona została w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w zakresie określonym w szczególności w: - ustawie z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) - ustawie z dnia 27 czerwca 1997r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm.), - ustawie z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013r. poz. 217), - rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Zdrowotnej z dnia 30 maja 1996r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), 4. Z usług medycznych w ramach medycyny pracy korzystać będą pracownicy Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku lub kandydaci do pracy w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Białymstoku, sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, na podstawie imiennego skierowania, według wzoru Zamawiającego, zawierającego m.in.: - imię, nazwisko i PESEL osoby skierowanej, - rodzaj badania profilaktycznego jakie powinno być wykonane (wstępne, okresowe, kontrolne), - stanowisko na jakim jest lub będzie zatrudniona skierowana osoba, - informacje o występowaniu na danym stanowisku pracy czynników szkodliwych lub uciążliwych do pracy, - pieczątkę Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, - pieczątkę i podpis uprawnionego pracownika Zamawiającego kierującego na badania. 5. W przypadku osób niepełnosprawnych, lekarz prowadzący badania profilaktyczne, będzie zobowiązany do wydania zaświadczenia o celowości stosowania skróconej normy czasu pracy w związku z art. 15 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r. Nr 127, poz. 721 z późn. zm.). Wydanie powyższego zaświadczenia nie powoduje zmiany ceny jednostkowej badania profilaktycznego. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi medyczne wynikające z przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ, świadczone były na terenie miasta Białegostoku, w jednym lub kilku placówkach medycznych, usytuowanych w odległości (w promieniu) do 3 km od siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, tj. od ul. Malmeda 8. 7. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i z najwyższą starannością, a także do ścisłej i stałej współpracy z Zamawiającym, b) zapewnienia pracownikom Zamawiającego lub kandydatom do pracy u Zamawiającego możliwości rezerwacji usług telefonicznie lub osobiście. Czas oczekiwania na badania z zakresu medycyny pracy nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, a w przypadku osób po długotrwałej nieobecności spowodowanej zwolnieniem lekarskim, badania powinny zostać wykonane w terminie ostatniego dnia zwolnienia lekarskiego pracownika lub najpóźniej dnia następnego, c) informowania telefonicznie Zamawiającego oraz osobę kierowaną na badania o ewentualnych zmianach ustalonego terminu pierwszej wizyty i uzgodnienia innego terminu wizyty, dogodnego dla osoby kierowanej na badania, d) wykonywania badań i wydania orzeczenia lekarskiego w ciągu 3 dni roboczych od stawienia się u Wykonawcy pracownika lub kandydata do pracy ze skierowaniem. W przypadku konieczności wykonania badań dodatkowych, zleconych przez lekarza medycyny pracy, okres ten może wynosić 5 dni roboczych. e) świadczenia usług medycznych wynikające z przedmiotu zamówienia w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 800 - 1430 , f) przeprowadzania tylko niezbędnych badań, zgodnych z obowiązującymi w stosunku do danego badania na określonym stanowisku pracy przepisami, chyba że lekarz stwierdzi celowość przeprowadzenia badań dodatkowych. W przypadku gdy osoba kierowana przez Zamawiającego na badania, posiadać będzie ważne cząstkowe badanie/badania, niezbędne do wydania końcowego orzeczenia, Wykonawca powinien uwzględnić to badanie, nie obciążając Zamawiającego dodatkowymi kosztami. W przypadku konieczności przeprowadzenia badań i konsultacji osób skierowanych przez Zamawiającego nie objętych niniejszym zamówieniem, o których każdorazowo zadecyduje lekarz Wykonawcy, zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Zdrowotnej z dnia 30 maja 1996. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), koszt tych świadczeń zostanie ustalony na podstawie aktualnego cennika Wykonawcy, a wskazana przez Zamawiającego w umowie osoba do kontaktu, zostanie poinformowana o konieczności ich wykonania, g) przedłożenia Zamawiającemu, niezwłocznie po zawarciu umowy, harmonogramu pracy poszczególnych poradni oraz laboratorium, a także aktualnych numerów telefonów placówek Wykonawcy świadczących usługi medyczne. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich zmianach w w/w zakresie, h) prowadzenia i przechowywania stosownej dokumentacji medycznej indywidualnie dla każdego pracownika: m.in. kart badania profilaktycznego, rejestru wydanych orzeczeń, i) sporządzania wykazów osób przebadanych w danym miesiącu, zawierających imię i nazwisko oraz rodzaj badania, które stanowić będą załącznik do faktury, j) świadczenia usług medycznych przez personel lekarski, pielęgniarki i inny, posiadający odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia określone w § 7 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996r. Nr 69, poz. 332 z późn. zm.), oraz rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami (Dz. U. z 2011r. Nr 151, poz. 896) , k) świadczenia usług medycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 05 grudnia.1996r. o zawodzie lekarza i lekarza dentysty (Dz. U. z 2011r. Nr 277, poz. 1634 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 lipca 2011r. o zawodach pielęgniarki i położnej (Dz. U. z 2011r. Nr 174, poz. 1039 z późn. zm.), zgodnie ze wskazaniami aktualnej wiedzy medycznej, dostępnymi mu metodami i środkami rozpoznawania chorób oraz zasadami etyki zawodowej, respektując prawa badanego, 8. Wykonawca powinien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012r., poz. 739). 9. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby badań wskazanych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznika nr 2 do SIWZ, w ilości nieprzekraczającej 30% wartości umowy z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny oraz zmian ilości i rodzajów badań w ramach wynagrodzenia umownego. Z tytułu zmniejszenia ilości badań, nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie oraz żadne roszczenia cywilnoprawne wobec Zamawiającego. 11. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury/rachunku, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) forma i warunki zapłaty - jak we wzorze umowy - załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 12. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega, że Wykonawca ma obowiązek osobistego wykonania kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. c) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. d) W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.mopr.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- świadczenie usług medycznych i stomatologicznych na potrzeby POSG
Dodano: 2016-07-15 - Badania lekarskie pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku oraz badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku
Dodano: 2016-01-07 - Badania lekarskie pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku oraz badania lekarskie osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku
Dodano: 2015-12-17 - USŁUGI MEDYCZNE Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY
Dodano: 2015-11-23 - Przetarg nieograniczony na świadczenie usług lekarskich obejmujących określenie wieku kostnego osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej w miejscowości Augustów (sprawa nr 36/ZP/SZ/15)
Dodano: 2015-10-09
Usługa wykonania badań laboratoryjnych ZP/PN-41/14
Dodano: 2014-12-19- Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Suwałkach z podziałem na zadania, liczba zadań - 5
Dodano: 2014-10-06 - Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Suwałkach z podziałem na zadania, liczba zadań - 5
Dodano: 2014-09-25 - Usługa wykonania badań weryfikacyjnych próbek krwi u osób z reaktywnymi wynikami testów wirusologicznych anty-HIV, anty-HCV, HBs-antygen oraz anty - Treponema pallidum. Nr postępowania: ZP/PN-28/14
Dodano: 2014-08-06
Usługa wykonania badań weryfikacyjnych próbek krwi u osób z reaktywnymi wynikami testów wirusologicznych anty-HIV, anty-HCV, HBs-antygen oraz anty - Treponema pallidum. Nr postępowania: ZP/PN-26/14
Dodano: 2014-07-22