Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Suwałkach z podziałem na zadania, liczba zadań - 5

Izba Wytrzeźwień ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sportowa 24
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 34 19 , fax. 87 566 34 19
  • Data zamieszczenia: 2014-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Wytrzeźwień
    ul. Sportowa 24 24
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 34 19, fax. 87 566 34 19
    REGON: 00131353400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Izba Wytrzeźwień

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Suwałkach z podziałem na zadania, liczba zadań - 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Suwałkach z podziałem na zadania, liczba zadań - 5. 2.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych osobom doprowadzonym i przebywającym w Izbie Wytrzeźwień w Suwałkach, całodobowo w dni powszednie, niedziele i święta w 2015 roku, zgodnie z Ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982r.(tekst jednolity). Zadanie nr 1 - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Suwałkach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Niezwłoczne przeprowadzenie badań lekarskich osoby doprowadzonej do izby, ze szczególnym opisem obrażeń lub uszkodzeń ciała. 2.Pisemne i czytelne odnotowanie wyniku badania lekarskiego wraz z określeniem stanu zdrowia badanego w ewidencyjnej karcie pobytu. 3.W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych natychmiastowe powiadomienie pogotowia lub zespołu ratownictwa medycznego. 4.Wydawanie opinii uzasadniającej odmowę przyjęcia osoby doprowadzonej do izby. 5.Wykonywanie zabiegów higieniczno-sanitarnych. 6.Sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu. 7.Podejmowanie decyzji o zastosowaniu lub zaprzestaniu stosowania środka przymusu bezpośredniego. 8.Odnotowywanie w karcie pobytu zastosowanych środków i zabiegów oraz prowadzenie ich ewidencji. 9.Prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę, we współpracy z psychologiem 10.Wykonywanie innych czynności lekarskich niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi pacjentów izby 11.Określanie niezbędnej ilości oraz sprawdzanie terminów ważności środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego w porozumieniu z zamawiającym 12.Świadczenie usług medycznych osobom korzystającym z noclegowni. 13.Świadczenie usług medycznych osobom dowiezionym przez funkcjonariuszy Policji, w tym wykonanie usługi w zakresie opieki medycznej, służącej profilaktyce, polegającej na zidentyfikowaniu czynników ryzyka oraz zagrożeń zdrowotnych, mających na celu postawienie diagnozy o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z uzasadnieniem, a także opatrzenie ran oraz wystawienie recepty na niezbędne leki osobie zatrzymanej i przewidzianej do umieszczenia w PDOZ, spełniającej warunki określone w § 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.06.2002r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. Nr 97, poz.880) oraz wydanie zaświadczenia lekarskiego w przedmiotowej sprawie: a)pobranie krwi (bez badania analitycznego) od osoby zatrzymanej oraz sporządzenie protokołu pobrania krwi - pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Policja, b)wydanie zaświadczenia lekarskiego w sytuacji gdy osoba zatrzymana nie wyraża zgody na udzielenie pierwszej pomocy medycznej lub przeprowadzenie niezbędnego badania lekarskiego, albo swoim zachowaniem uniemożliwia wykonanie tych czynności. 14.Świadczenie usług medycznych osobom dowiezionym przez funkcjonariuszy Straży Granicznej: a)wykonanie badań osób dowiezionych przez Straż Graniczną (kod CPV: 85121000-3 usługi medyczne) i wystawienie zaświadczeń lekarskich o istnieniu lub braku istnienia przeciwwskazań lekarskich do osadzenia w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych w areszcie lub ośrodku dla cudzoziemców. Przewidywana ilość godzin oraz usług medycznych wynosi: - w dni powszednie - 1219 godzin - w dni świąteczne - 532 godziny - usługi dla KMP i SG - 120 szt. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie zmianowym. Harmonogram dyżurów ustala Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Suwałkach oraz osoba przez niego upoważniona. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 2 - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Suwałkach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Niezwłoczne przeprowadzenie badań lekarskich osoby doprowadzonej do izby, ze szczególnym opisem obrażeń lub uszkodzeń ciała. 2. Pisemne i czytelne odnotowanie wyniku badania lekarskiego wraz z określeniem stanu zdrowia badanego w ewidencyjnej karcie pobytu. 3. W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych natychmiastowe powiadomienie pogotowia lub zespołu ratownictwa medycznego. 4. Wydawanie opinii uzasadniającej odmowę przyjęcia osoby doprowadzonej do izby. 5. Wykonywanie zabiegów higieniczno-sanitarnych. 6. Sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu. 7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu lub zaprzestaniu stosowania środka przymusu bezpośredniego. 8. Odnotowywanie w karcie pobytu zastosowanych środków i zabiegów oraz prowadzenie ich ewidencji. 9. Prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę, we współpracy z psychologiem 10. Wykonywanie innych czynności lekarskich niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi pacjentów izby 11. Określanie niezbędnej ilości oraz sprawdzanie terminów ważności środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego w porozumieniu z zamawiającym 12. Świadczenie usług medycznych osobom korzystającym z noclegowni. 13. Świadczenie usług medycznych osobom dowiezionym przez funkcjonariuszy Policji, w tym wykonanie usługi w zakresie opieki medycznej, służącej profilaktyce, polegającej na zidentyfikowaniu czynników ryzyka oraz zagrożeń zdrowotnych, mających na celu postawienie diagnozy o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z uzasadnieniem, a także opatrzenie ran oraz wystawienie recepty na niezbędne leki osobie zatrzymanej i przewidzianej do umieszczenia w PDOZ, spełniającej warunki określone w § 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.06.2002r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. Nr 97, poz.880) oraz wydanie zaświadczenia lekarskiego w przedmiotowej sprawie: c)pobranie krwi (bez badania analitycznego) od osoby zatrzymanej oraz sporządzenie protokołu pobrania krwi - pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Policja, d)wydanie zaświadczenia lekarskiego w sytuacji gdy osoba zatrzymana nie wyraża zgody na udzielenie pierwszej pomocy medycznej lub przeprowadzenie niezbędnego badania lekarskiego, albo swoim zachowaniem uniemożliwia wykonanie tych czynności. 14. Świadczenie usług medycznych osobom dowiezionym przez funkcjonariuszy Straży Granicznej: b)wykonanie badań osób dowiezionych przez Straż Graniczną (kod CPV: 85121000-3 usługi medyczne) i wystawienie zaświadczeń lekarskich o istnieniu lub braku istnienia przeciwwskazań lekarskich do osadzenia w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych w areszcie lub ośrodku dla cudzoziemców. Przewidywana ilość godzin oraz usług medycznych wynosi: - w dni powszednie - 1219 godzin - w dni świąteczne - 532 godziny - usługi dla KMP i SG - 120 szt. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie zmianowym. Harmonogram dyżurów ustala Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Suwałkach oraz osoba przez niego upoważniona. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 3 - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Suwałkach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Niezwłoczne przeprowadzenie badań lekarskich osoby doprowadzonej do izby, ze szczególnym opisem obrażeń lub uszkodzeń ciała. 2. Pisemne i czytelne odnotowanie wyniku badania lekarskiego wraz z określeniem stanu zdrowia badanego w ewidencyjnej karcie pobytu. 3. W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych natychmiastowe powiadomienie pogotowia lub zespołu ratownictwa medycznego. 4. Wydawanie opinii uzasadniającej odmowę przyjęcia osoby doprowadzonej do izby. 5. Wykonywanie zabiegów higieniczno-sanitarnych. 6. Sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu. 7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu lub zaprzestaniu stosowania środka przymusu bezpośredniego. 8. Odnotowywanie w karcie pobytu zastosowanych środków i zabiegów oraz prowadzenie ich ewidencji. 9. Prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę, we współpracy z psychologiem 10. Wykonywanie innych czynności lekarskich niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi pacjentów izby 11. Określanie niezbędnej ilości oraz sprawdzanie terminów ważności środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego w porozumieniu z zamawiającym 12. Świadczenie usług medycznych osobom korzystającym z noclegowni. 13. Świadczenie usług medycznych osobom dowiezionym przez funkcjonariuszy Policji, w tym wykonanie usługi w zakresie opieki medycznej, służącej profilaktyce, polegającej na zidentyfikowaniu czynników ryzyka oraz zagrożeń zdrowotnych, mających na celu postawienie diagnozy o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z uzasadnieniem, a także opatrzenie ran oraz wystawienie recepty na niezbędne leki osobie zatrzymanej i przewidzianej do umieszczenia w PDOZ, spełniającej warunki określone w § 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.06.2002r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. Nr 97, poz.880) oraz wydanie zaświadczenia lekarskiego w przedmiotowej sprawie: e)pobranie krwi (bez badania analitycznego) od osoby zatrzymanej oraz sporządzenie protokołu pobrania krwi - pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Policja, f)wydanie zaświadczenia lekarskiego w sytuacji gdy osoba zatrzymana nie wyraża zgody na udzielenie pierwszej pomocy medycznej lub przeprowadzenie niezbędnego badania lekarskiego, albo swoim zachowaniem uniemożliwia wykonanie tych czynności. 14. Świadczenie usług medycznych osobom dowiezionym przez funkcjonariuszy Straży Granicznej: c)wykonanie badań osób dowiezionych przez Straż Graniczną (kod CPV: 85121000-3 usługi medyczne) i wystawienie zaświadczeń lekarskich o istnieniu lub braku istnienia przeciwwskazań lekarskich do osadzenia w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych w areszcie lub ośrodku dla cudzoziemców. Przewidywana ilość godzin oraz usług medycznych wynosi: - w dni powszednie - 1219 godzin - w dni świąteczne - 532 godziny - usługi dla KMP i SG - 120 szt. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie zmianowym. Harmonogram dyżurów ustala Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Suwałkach oraz osoba przez niego upoważniona. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ Zadanie nr 4 - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Suwałkach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Niezwłoczne przeprowadzenie badań lekarskich osoby doprowadzonej do izby, ze szczególnym opisem obrażeń lub uszkodzeń ciała. 2. Pisemne i czytelne odnotowanie wyniku badania lekarskiego wraz z określeniem stanu zdrowia badanego w ewidencyjnej karcie pobytu. 3. W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych natychmiastowe powiadomienie pogotowia lub zespołu ratownictwa medycznego. 4. Wydawanie opinii uzasadniającej odmowę przyjęcia osoby doprowadzonej do izby. 5. Wykonywanie zabiegów higieniczno-sanitarnych. 6. Sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu. 7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu lub zaprzestaniu stosowania środka przymusu bezpośredniego. 8. Odnotowywanie w karcie pobytu zastosowanych środków i zabiegów oraz prowadzenie ich ewidencji. 9. Prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę, we współpracy z psychologiem 10. Wykonywanie innych czynności lekarskich niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi pacjentów izby 11. Określanie niezbędnej ilości oraz sprawdzanie terminów ważności środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego w porozumieniu z zamawiającym 12. Świadczenie usług medycznych osobom korzystającym z noclegowni. 13. Świadczenie usług medycznych osobom dowiezionym przez funkcjonariuszy Policji, w tym wykonanie usługi w zakresie opieki medycznej, służącej profilaktyce, polegającej na zidentyfikowaniu czynników ryzyka oraz zagrożeń zdrowotnych, mających na celu postawienie diagnozy o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z uzasadnieniem, a także opatrzenie ran oraz wystawienie recepty na niezbędne leki osobie zatrzymanej i przewidzianej do umieszczenia w PDOZ, spełniającej warunki określone w § 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.06.2002r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. Nr 97, poz.880) oraz wydanie zaświadczenia lekarskiego w przedmiotowej sprawie: g)pobranie krwi (bez badania analitycznego) od osoby zatrzymanej oraz sporządzenie protokołu pobrania krwi - pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Policja, h)wydanie zaświadczenia lekarskiego w sytuacji gdy osoba zatrzymana nie wyraża zgody na udzielenie pierwszej pomocy medycznej lub przeprowadzenie niezbędnego badania lekarskiego, albo swoim zachowaniem uniemożliwia wykonanie tych czynności. 14. Świadczenie usług medycznych osobom dowiezionym przez funkcjonariuszy Straży Granicznej: d)wykonanie badań osób dowiezionych przez Straż Graniczną (kod CPV: 85121000-3 usługi medyczne) i wystawienie zaświadczeń lekarskich o istnieniu lub braku istnienia przeciwwskazań lekarskich do osadzenia w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych w areszcie lub ośrodku dla cudzoziemców. Przewidywana ilość godzin oraz usług medycznych wynosi: - w dni powszednie - 1219 godzin - w dni świąteczne - 532 godziny - usługi dla KMP i SG - 120 szt. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie zmianowym. Harmonogram dyżurów ustala Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Suwałkach oraz osoba przez niego upoważniona. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ. Zadanie nr 5 - świadczenie usług medycznych dla Izby Wytrzeźwień w Suwałkach. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Niezwłoczne przeprowadzenie badań lekarskich osoby doprowadzonej do izby, ze szczególnym opisem obrażeń lub uszkodzeń ciała. 2. Pisemne i czytelne odnotowanie wyniku badania lekarskiego wraz z określeniem stanu zdrowia badanego w ewidencyjnej karcie pobytu. 3. W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych natychmiastowe powiadomienie pogotowia lub zespołu ratownictwa medycznego. 4. Wydawanie opinii uzasadniającej odmowę przyjęcia osoby doprowadzonej do izby. 5. Wykonywanie zabiegów higieniczno-sanitarnych. 6. Sprawdzanie stanu zdrowia i zachowania pacjentów izby wytrzeźwień i przeprowadzanie w tym celu obchodu. 7. Podejmowanie decyzji o zastosowaniu lub zaprzestaniu stosowania środka przymusu bezpośredniego. 8. Odnotowywanie w karcie pobytu zastosowanych środków i zabiegów oraz prowadzenie ich ewidencji. 9. Prowadzenie rozmów profilaktyczno-terapeutycznych z pacjentami opuszczającymi izbę, we współpracy z psychologiem 10. Wykonywanie innych czynności lekarskich niezbędnych do zapewnienia prawidłowej obsługi pacjentów izby 11. Określanie niezbędnej ilości oraz sprawdzanie terminów ważności środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego w porozumieniu z zamawiającym 12. Świadczenie usług medycznych osobom korzystającym z noclegowni. 13. Świadczenie usług medycznych osobom dowiezionym przez funkcjonariuszy Policji, w tym wykonanie usługi w zakresie opieki medycznej, służącej profilaktyce, polegającej na zidentyfikowaniu czynników ryzyka oraz zagrożeń zdrowotnych, mających na celu postawienie diagnozy o braku lub istnieniu przeciwwskazań medycznych do przebywania osoby zatrzymanej w pomieszczeniu dla osób zatrzymanych wraz z uzasadnieniem, a także opatrzenie ran oraz wystawienie recepty na niezbędne leki osobie zatrzymanej i przewidzianej do umieszczenia w PDOZ, spełniającej warunki określone w § 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.06.2002r. w sprawie badań lekarskich osób zatrzymanych przez Policję (Dz. U. Nr 97, poz.880) oraz wydanie zaświadczenia lekarskiego w przedmiotowej sprawie: i)pobranie krwi (bez badania analitycznego) od osoby zatrzymanej oraz sporządzenie protokołu pobrania krwi - pakiet do pobrania krwi dostarcza każdorazowo Policja, j)wydanie zaświadczenia lekarskiego w sytuacji gdy osoba zatrzymana nie wyraża zgody na udzielenie pierwszej pomocy medycznej lub przeprowadzenie niezbędnego badania lekarskiego, albo swoim zachowaniem uniemożliwia wykonanie tych czynności. 14. Świadczenie usług medycznych osobom dowiezionym przez funkcjonariuszy Straży Granicznej: e)wykonanie badań osób dowiezionych przez Straż Graniczną (kod CPV: 85121000-3 usługi medyczne) i wystawienie zaświadczeń lekarskich o istnieniu lub braku istnienia przeciwwskazań lekarskich do osadzenia w pomieszczeniach dla osób zatrzymanych w areszcie lub ośrodku dla cudzoziemców. Przewidywana ilość godzin oraz usług medycznych wynosi: - w dni powszednie - 1220 godzin - w dni świąteczne - 536 godziny - usługi dla KMP i SG - 120 szt. Wykonawca będzie świadczył usługi wynikające z niniejszej umowy w systemie zmianowym. Harmonogram dyżurów ustala Dyrektor Izby Wytrzeźwień w Suwałkach oraz osoba przez niego upoważniona. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iw.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach