Przetargi.pl
Świadczenie usług medycznych - badania wstępne, okresowe i kontrolne pracowników Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu oraz podległych Biur Powiatowych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 52-438 Wrocław, ul. Giełdowa 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3697400 , fax. 71 3643702
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny
    ul. Giełdowa 8 8
    52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3697400, fax. 71 3643702
    REGON: 01061308300029
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług medycznych - badania wstępne, okresowe i kontrolne pracowników Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu oraz podległych Biur Powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są badania profilaktyczne (wstępne, kontrolne i okresowe) pracowników i stażystów Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego oraz 26 Biur Powiatowych ARiMR. Po przeprowadzonym badaniu lekarz medycyny pracy zobowiązany jest wydać pracownikowi i pracodawcy orzeczenie lekarskie dla celów określonych w Kodeksie pracy. Opis stanowisk oraz warunków pracy pracowników Zamawiającego podlegających badaniom stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Liczba przewidywanych badań wg grup pracowników: Biuro Kontroli na Miejscu Kierownicy Pozostali Wstępne 10 5 40 Okresowe 10 40 130 Kontrolne 5 5 50 2. Przedmiotem zamówienia są także dodatkowe badania okulistyczne pracowników Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR przeprowadzone z uwagi na ich pogarszający się wzrok. Przewidywana ilość pracowników podlegających ww. badaniu wynosi ok. 40 osób. Po przeprowadzonym badaniu lekarz medycyny pracy zobowiązany jest wydać pracownikowi i pracodawcy orzeczenie lekarskie dla celów określonych w Kodeksie pracy. 3. Przedmiotem zamówienia jest również zobowiązanie lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, do uczestnictwa w charakterze członka w pracach komisji BHP (raz na kwartał), powołanej przez Zamawiającego. W tym zakresie lekarz zobowiązany jest do wykonywania następujących zadań: - dokonywanie przeglądu stanowisk pracy, - opiniowanie podejmowanych przez Zamawiającego środków zapobiegających wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym, - formułowanie wniosków dotyczących poprawy warunków pracy, - współdziałanie z Zamawiającym w realizacji jego obowiązków w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Udział w pracach komisji jest obligatoryjny. 4. Ponadto przedmiotem zamówienia jest dokonywanie przez lekarza sprawującego profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami przeglądu warunków pracy, w tym przeprowadzenie wizytacji stanowisk pracy pracowników biurowych. Przeglądy będą się odbywały wraz z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym w zakresie bhp, przy czym koszt transportu do wskazanych lokalizacji ponosi Zamawiający. Ww. zadania Wykonawca przeprowadzi w jednym z 26 Biur Powiatowych wskazanym przez Zamawiającego oraz w Oddziale Regionalnym. Termin zostanie uzgodniony z Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę. 5. Przedmiotem zamówienia są również szczepienia ochronne - p/tężcowe, p/kleszczowe, badanie na wykrycie boleriozy - dla ok. 40 pracowników Biura Kontroli na Miejscu oraz badania sanitarno-epidemiologiczne razem z badaniem kału na nosicielstwo dla ok. 16 pracowników Zamawiającego oraz aktualizacja książeczki dla ok. 30 pracowników. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie psychotestów dla ok. 10 pracowników Zamawiającego. Psychotesty będą dotyczyły jedynie pracowników Oddziału Regionalnego z Wrocławia. 7. Wykonawca musi posiadać konieczne doświadczenie i profesjonalne kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia i zobowiązuje się do wykonania umowy przy dochowaniu należytej staranności określonej w art. 355 § 2 Kodeksu Cywilnego przy udziale lekarzy spełniających szczególne wymagania kwalifikacyjne do prowadzenia badań profilaktycznych oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej niezbędnej do oceny warunków pracy, wynikających z przepisów prawnych. 8. Przedmiotem zamówienia są również dodatkowe badania w kierunku boreliozy dla pracowników, których badania kontrolne/podstawowe dotyczące boreliozy przekraczają normę. Szacunkowa liczba pracowników, którzy mogą podlegać tego typu badaniom to 5 osób. 9. Warunki dodatkowe: 1. Przychodnia medycyny pracy, w której odbywać się będą badania musi znajdować się na terenie miasta Wrocław oraz w co najmniej jednej miejscowości z każdej z niżej wymienionych grup: - Ząbkowice i lub Kłodzko - Świdnica i lub Wałbrzych, - Jelenia Góra i lub Legnica - Głogów i lub Góra - Zgorzelec i lub Lubań i lub Bolesławiec 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z usług medycznych w dowolnym, zaproponowanym przez Wykonawcę zakładzie wg potrzeb Zamawiającego. Wykaz zakładów opieki zdrowotnej, w których będą świadczone usługi medyczne dla Zamawiającego, wraz z numerami telefonów do rejestracji stanowi załącznik nr 3 do umowy. 3. Zamawiający bezwzględnie wymaga aby wszystkie badania wraz z wydaniem orzeczenia przez lekarza medycyny pracy wykonane były w ciągu jednego dnia - jeżeli nie ma konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań, których nie można było przewidzieć i przeprowadzić od ręki. 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie dotrzyma terminu wykonania badań w ciągu jednego dnia i pracownik będzie musiał zgłosić się na badania innego dnia Wykonawca zwróci koszty przejazdu do placówki (przejazd w dwie strony), koszty delegacji z tytułu wyjazdu służbowego w celu przeprowadzenia badań lekarskich oraz zwróci koszt jednodniowego wynagrodzenia pracownika wg stawki osobistego zaszeregowania. 5. Usługi medyczne będące przedmiotem zamówienia wraz ze szczepieniami ochronnymi, badaniami sanitarno-epidemiologicznymi i psychotestami, będą świadczone w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy. 6. Wykonawca zapewnia możliwość wcześniejszej, telefonicznej rejestracji pracowników w wyznaczonych godzinach w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia i zobowiązuje się dokonać bezzwłocznej rejestracji osoby skierowanej na badania po jej telefonicznym zgłoszeniu. 7. Badania wstępne Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić po telefonicznej rejestracji dokonanej przez pracownika Zamawiającego, w terminie ustalonym podczas rejestracji, z zastrzeżeniem, że badanie zostanie przeprowadzone najpóźniej w ciągu pięciu dni roboczych od dnia telefonicznej rejestracji pracownika lub zgłoszenia osobistego w przychodni. 8. Badania okresowe Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić po telefonicznej rejestracji dokonanej przez pracownika Zamawiającego, w terminie ustalonym podczas rejestracji, z zastrzeżeniem, że badanie zostanie przeprowadzone najpóźniej w ciągu pięciu dni roboczych od dnia telefonicznej rejestracji pracownika lub po zgłoszeniu osobistym w przychodni. 9. Badania kontrolne Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić w dniu zgłoszenia się pracownika na badania, po wcześniejszej telefonicznej informacji przekazanej Wykonawcy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 10. Orzeczenia lekarskie (oryginał i kopia) dla celów określonych w Kodeksie pracy będą przekazywane przez Wykonawcę bezpośrednio po zakończeniu badania pracownikowi. Kopie tych zaświadczeń wraz z wynikami badań pracownicy Zamawiającego będą odbierać osobiście w dniu wykonania badania. 11. Po przeprowadzonym badaniu przez lekarza okulistę i wystawieniu recepty (w przypadku występowania wady wzroku) lekarz medycyny pracy zobowiązany jest do wpisu na zaświadczeniu lekarskim stwierdzającym brak przeciwwskazań do wykonywania zadań służbowych informację: konieczne używanie okularów korekcyjnych podczas pracy z monitorem ekranowym - w przypadku, jeśli badanie okulistyczne w ramach badań profilaktycznych wykaże potrzebę używania okularów korekcyjnych podczas pracy z komputerem, lub konieczna zmiana szkieł korekcyjnych do pracy z monitorem ekranowym- w przypadku zmiany wady wzroku od ostatniego badania. 12. Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o planowanym terminie posiedzenia Komisji BHP z co najmniej 14 - dniowym wyprzedzeniem. 13. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego o przeprowadzonym przeglądzie w terminie 14 dni od dnia jego ukończenia. 14. Informacje dotyczące liczby pracowników podlegających badaniom są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Jeżeli liczba pracowników podlegających badaniom przekroczy podane w SIWZ szacunki cena za poszczególne badania nie ulegnie zmianie w trakcie obowiązywania umowy. 15. W przypadku gdy liczba pracowników podlegających poszczególnym badaniom będzie mniejsza Wykonawca nie będzie rościł sobie praw do odszkodowania z tytułu niewykonanych badań. 16. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę przedstawi do akceptacji Zamawiającego wewnętrzne druki - zaświadczenia lekarskie i recepty od okulisty dotyczące przeprowadzonych badań pracowników. 17. W przypadku korzystania z podwykonawców Wykonawca dostosuje treść wygląd zaświadczeń lekarskich i recept od okulisty (unifikacja) tak by każda jednostka współpracująca z Wykonawcą wystawiała takie same co do treści i wyglądu dokumenty potwierdzające przeprowadzenie badań. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz na koszt własny wszelkie istotne informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach