Przetargi.pl
Świadczenie usług księgowych dla potrzeb AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. przy ulicy Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie

"Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 854 16 46 wew. 100 , fax. 046 854 16 46 wew. 100
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o.
    ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 25/27
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 046 854 16 46 wew. 100, fax. 046 854 16 46 wew. 100
    REGON: 14066036300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua.zyrardow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług księgowych dla potrzeb AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. przy ulicy Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi księgowej dla potrzeb AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. 2. Do Szczegółowych zadań Wykonawcy należało będzie : 1) prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U. Nr 152, poz. 1223) oraz kalkulacyjnego rachunku kosztów w oparciu o Zakładowy Plan Kont, przy użyciu programu komputerowego spełniającego wymogi ustawy o rachunkowości, 2) prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych, 3) nadzór nad prowadzeniem ewidencji inwentarza niskocennego, 4) nadzór nad ewidencją ilościowo- wartościową zapasów, 5) aktualizacja wyceny środków trwałych (jeżeli zostanie zarządzona lub zaistnieją przesłanki do jej dokonania), 6) nadzór formalny nad inwentaryzacją składników majątkowych i rozliczeniem inwentaryzacji, 7) dokonywanie inwentaryzacji w drodze potwierdzenia sald oraz przygotowywanie materiałów do inwentaryzacji w drodze weryfikacji nakładów, 8) księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej (do 400 pozycji miesięcznie), 9) sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz sporządzanie wymaganych przez jednostki nadzorujące sprawozdań finansowych (m.in. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących) w terminach określonych przez jednostkę nadzorującą, 10) sporządzanie okresowych sprawozdań statystycznych i finansowych związanych z wypełnianiem obowiązków statystycznych wobec GUS oraz banku(ów) finansujących Spółkę, a wymagających podania danych ewidencjonowanych w księgach rachunkowych i w zakresie danych z nich wynikających, 11) sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, za pełny rok kalendarzowy, na koniec wykonania zadania), 12) przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentacji finansowej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu, w którym Wykonawca prowadzi działalność, przez okres do 1 roku od dnia zamknięcia ksiąg za rok obrotowy, 13) udostępnianie Zamawiającej, na jej żądanie, przechowywanych dokumentów, w terminie do 1 dnia roboczego, 14) prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz terminowe i prawidłowe sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług oraz podatków lokalnych i wpłat należnych na PFRON, 15) sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych deklaracji i informacji podatkowych, 16) składanie, zatwierdzonych deklaracji i zeznań podatkowych we właściwym organie podatkowym, 17) reprezentowanie Spółki w postępowaniu kontrolnym i podatkowym przed organami podatkowymi i kontroli skarbowej, 18) przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, 19) sporządzanie i składanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki oraz osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów zlecenia - do 60 osób miesięcznie), 20) obsługa pracowników Zamawiającego w zakresie spraw finansowo - księgowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności (dla grupy pracowników do 60 osób miesięcznie): - prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, - przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników, - nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom, - naliczanie świadczeń urlopowych i innych należnych pracownikom świadczeń oraz przygotowanie list płac wypłaty świadczeń, - wystawianie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, - przygotowywanie wniosków emerytalno - rentowych, 21) prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków, 22) nadzór nad obiegiem, kontrolą, archiwizowaniem i zabezpieczaniem dokumentów księgowych, 23) nadzór nad sporządzaną dokumentacją i obrotem kasowym, kontrola dziennych obrotów kasowych (z 6 punktów kasowych), 24) przyjęcie upoważnienia i związanej z tym odpowiedzialności za dokonywanie przelewów bankowych z konta Spółki związanych z realizacją zobowiązań podatkowych i płacowych, 25) udzielanie wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie wynikającym z uprawnień doradcy podatkowego albo radcy prawnego albo biegłego rewidenta), 26) opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian planu w ciągu roku kalendarzowego, 27) opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego, 28) wyznaczenie osoby do kontaktów z Zamawiającym, z kwalifikacjami głównego księgowego, która w przypadku zdarzeń związanych z realizacją zamówienia, wymagających podjęcia czynności w siedzibie Zamawiającego, będzie wykonywać te czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2 Zamawiający, realizując swoje prawo, a zarazem obowiązek doprecyzowania warunków udziału w postępowaniu wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniali następujące wymogi: 2.1 W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch usług odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia, 2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi certyfikat księgowy lub osobami wpisanymi do rejestru biegłych rewidentów bądź na listę doradców podatkowych. 2.2 W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty wchodzące w skład oferty (załączone do oferty), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, należy w szczególności dołączyć do oferty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku dołączenia do oferty kopii (np. kserokopii, fotokopii) dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnioną (-e) do reprezentowania Wykonawcy. Wzory dokumentów, stanowiące załączniki do SIWZ są wiążące dla Wykonawców. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty: a) Wykaz dwóch zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających charakterowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i nazwy odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wzór Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających charakterowi niniejszego zamówieniastanowi Załącznik numer 4 do SIWZ). b) Wykaz osób (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego, wykształcenia i zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z załączeniem kopii dokumentu (certyfikat księgowy lub świadectwo kwalifikacji, ewentualnie zaświadczenie o wpisie do rejestru biegłych rewidentów lub doradców podatkowych), który uprawnia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. c) Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4b) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, (dokument należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/Pełnomocnika). d) Oświadczenie osób uprawnionych do prowadzenia ksiąg o tym, że nie zostały skazane prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za czyny określone w art. 77-79 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (tekst jednolity Dz. U. Nr 152, poz. 1223) po otrzymaniu certyfikatu księgowego lub świadectwa kwalifikacyjnego). 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz.605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua.zyrardow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach