Przetargi.pl
Świadczenie usług księgowo-finansowych dla potrzeb AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. przy ulicy Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie

"Aqua Żyrardów" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Stefana Jodłowskiego 25/27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 854 16 46 wew. 100 , fax. 46 854 16 46 wew. 100
  • Data zamieszczenia: 2012-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Aqua Żyrardów" Spółka z o.o.
    ul. Stefana Jodłowskiego 25/27 25/27
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 46 854 16 46 wew. 100, fax. 46 854 16 46 wew. 100
    REGON: 14066036300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://aqua.bip.eur.pl/public/.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług księgowo-finansowych dla potrzeb AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. przy ulicy Stefana Jodłowskiego 25/27 w Żyrardowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi księgowo-finansowej dla potrzeb AQUA ŻYRARDÓW Sp. z o.o. Do szczegółowych zadań Wykonawcy należało będzie : 1.prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (t. j. Dz. U. z 2009r, Nr 152, poz. 1223 z późn. zm.) oraz przyjętego rachunku kosztów w oparciu o Zakładowy Plan Kont,przy użyciu programu komputerowego spełniającego wymogi ustawy o rachunkowości, 2.prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych, 3.nadzór nad prowadzeniem ewidencji inwentarza niskocennego, 4.nadzór nad ewidencją ilościowo- wartościową zapasów, 5.aktualizacja wyceny środków trwałych (jeżeli zostanie zarządzona lub zaistnieją przesłanki do jej dokonania), 6.nadzór formalny nad inwentaryzacją składników majątkowych i rozliczeniem inwentaryzacji, 7.dokonywanie inwentaryzacji w drodze potwierdzenia sald oraz przygotowywanie materiałów do inwentaryzacji w drodze weryfikacji nakładów, 8.nadzór nad obiegiem, kontrolą, archiwizowaniem i zabezpieczaniem dokumentów księgowych, 9.nadzór nad sporządzaną dokumentacją i obrotem kasowym, kontrola dziennych obrotów kasowych, 10.nadzór nad ustalaniem i stosowaniem właściwych stawek podatkowych, w szczególności stawek podatku od towarów i usług. 11.odbiór dokumentów Zamawiającej przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającej z częstotliwością pozwalającą na bieżące wywiązywanie się Wykonawcy z obowiązków nadzoru nad sporządzaniem i obiegiem dokumentów oraz obrotem kasowym,co najmniej 3 razy w tygodniu, 12.księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej, 13.sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz wymaganych przez jednostki nadzorujące sprawozdań finansowych (m.in. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących) w terminach określonych przez jednostkę nadzorującą, 14.sporządzanie comiesięcznych analiz i raportów, bilansu i rachunków zysków i strat w podziale na poszczególne obiekty (działy) kompleksu sportowo-rekreacyjnego, zgodnie z przyjętymi w Spółce zasadami rozliczania przychodów i kosztów, 15.sporządzanie okresowych sprawozdań statystycznych i finansowych związanych z wypełnianiem obowiązków sprawozdawczych wobec GUS oraz banku(ów) finansujących Spółkę, a wymagających podania danych ewidencjonowanych w księgach rachunkowych i w zakresie danych z nich wynikających lub wymagających podania danych ewidencjonowanych w dokumentacji płacowo-kadrowej, 16.sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, za pełny rok obrotowy, na koniec wykonania zadania), 17.przechowywanie ksiąg rachunkowych i dokumentacji finansowej w siedzibie Wykonawcy lub innym miejscu, w którym Wykonawca prowadzi działalność, przez okres do 1 roku od dnia zamknięcia ksiąg za rok obrotowy, 18.udostępnianie Zamawiającej, na jej żądanie, przechowywanych dokumentów, w terminie do 1 dnia roboczego, 19.prowadzenie rozliczeń podatkowych oraz terminowe i prawidłowe sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług, podatków lokalnych oraz wpłat należnych na PFRON, 20.sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych - deklaracji i informacji podatkowych, 21.składanie, zatwierdzonych deklaracji i zeznań podatkowych we właściwym organie podatkowym, 22.reprezentowanie Spółki w postępowaniu kontrolnym i podatkowym przed organami podatkowymi i kontroli skarbowej, 23.przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, w szczególności przygotowanie zestawień dotyczących przeterminowanych należności, wystawianie not odsetkowych i sporządzanie wezwań do zapłaty, 24.sporządzanie i składanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (dla jednostki oraz osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów zlecenia) oraz reprezentowanie Spółki przed organami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, 25.obsługa dotycząca pracowników Zamawiającego w zakresie spraw finansowo- księgowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności: -prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, -przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników, -nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom, -naliczanie świadczeń urlopowych, nagród jubileuszowych i innych należnych pracownikom świadczeń oraz przygotowanie list płac wypłaty świadczeń, -sporządzanie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, -przygotowywanie wniosków emerytalno - rentowych, 26.monitorowanie stanu urlopów oraz prowadzenie ewidencji urlopów w ścisłej współpracy z komórką kadrową Spółki 27.obsługa finansowo- księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i Kasy Zapomogo-Pożyczkowej, 28.obsługa zawieranych z osobami fizycznymi umów cywilno-prawnych, w szczególności realizowanie obowiązków płatnika oraz sporządzanie projektów takich umów oraz rachunków do nich, 29.obsługa w zakresie zajęć wynagrodzeń przez organy egzekucyjne, 30.prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków, 31.przyjęcie upoważnienia i związanej z tym odpowiedzialności za dokonywanie przelewów bankowych z konta Spółki związanych z realizacją zobowiązań podatkowych, składek ZUS i płacowych oraz rat kredytów bankowych a także z realizacją innych bieżących zobowiązań, 32.udzielanie Zarządowi i wskazanym pracownikom Spółki wyjaśnień w zakresie interpretacji przepisów prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie wynikającym z uprawnień doradcy podatkowego albo radcy prawnego albo biegłego rewidenta), 33.opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian planu w ciągu roku obrotowego oraz sporządzanie comiesięcznych raportów z wykonania planu finansowego, 34.opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego, 35.sporządzanie i składanie okresowych sprawozdań oraz naliczanie opłat dotyczących korzystania ze środowiska. 36.wyznaczenie osoby do kontaktów z Zamawiającym, z kwalifikacjami głównego księgowego, która w przypadku zdarzeń związanych z realizacją zamówienia, wymagających podjęcia czynności w siedzibie Zamawiającego, będzie wykonywać te czynności. 37.sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, o których mowa w umowie Spółki oraz ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą w wysokości 15 000 zł (słownie: pietnaście tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w punkcie 18.2 SIWZ. 3 Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Skierniewicach Filia w Żyrardowie, ul. Łukasińskiego 13, nr konta 35929700050457194620020001, z dopiskiem Wadium - przetarg na obsługę księgowo -finansową. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 15.3, ppkt. 2)-5) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w pkt. 15.3 ppkt. 1). 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej,z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty Zamawiającemu kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadku gdyby: 1)Wykonawca - o ile jego oferta zostanie wybrana, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2)Wykonawca - o ile jego oferta zostanie wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://aqua.bip.eur.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach