Przetargi.pl
Świadczenie usług koparka w celu utrzymania dróg gminnych w Gminie Chełmiec na 2012 r.

Wójt Gminy Chełmiec ogłasza przetarg

  • Adres: 33-395 Chełmiec, ul. Papieska 2/11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4430461 , fax. 018 4430461
  • Data zamieszczenia: 2012-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Chełmiec
    ul. Papieska 2/11 2/11
    33-395 Chełmiec, woj. małopolskie
    tel. 018 4430461, fax. 018 4430461
    REGON: 00053224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług koparka w celu utrzymania dróg gminnych w Gminie Chełmiec na 2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług koparka w celu utrzymania dróg gminnych w Gminie Chełmiec na 2012 r. Przedmiotem zamówienia są usługi: - małą koparką gąsienicową (pobierania fos) - szacowane zapotrzebowanie: 700 roboczogodzin - koparko - ładowarką (wszelkie roboty ziemne) - szacowane zapotrzebowanie: 700 roboczogodzin - koparką obrotową - łyżka 0,9m3 (pobór żwiru) - szacowane zapotrzebowanie: 100 roboczogodzin Cena za 1 roboczogodzinę. Zamawiający może zgłosić zapotrzebowanie na wszystkie w/w koparki jednocześnie. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia sprzętu wraz z kierowcą/operatorem w ciągu 6 godzin od zgłoszenia telefonicznego pracownika Zamawiającego o zapotrzebowaniu na w/w sprzęt. Zamawiający nie pokrywa kosztów dostarczenia sprzętu na miejsce pracy. Za wykonanie usługi strony będą rozliczać się miesięcznie na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę każdorazowo w terminie do 7 dnia miesiąca następnego po miesiącu, za który faktura jest wystawiona. Do faktur należy dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie usługi. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności w terminie do 21 dnia od dnia przekazania faktury przez Wykonawcę. Należność wypłacona zostanie przelewem na wskazane przez Wykonawcę konto. Obowiązującą formą odszkodowania stanowią kary umowne. Wysokość kar umownych obliczana będzie na podstawie wynagrodzenia brutto. Wynagrodzenie brutto zostanie ustalone w umowie zawartej między Zamawiającym a Wykonawcą po zakończeniu przetargu na podstawie stawek zawartych w ofercie. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości - 1% szacunkowego wynagrodzenia brutto za każdą godzinę zwłoki w udostępnieniu sprzętu wraz z kierowcą/operatorem. - 10% szacunkowego wynagrodzenia brutto za nie udostępnienie sprzętu po zgłoszeniu telefonicznym pracownika Zamawiającego - 15% szacunkowego wynagrodzenia brutto za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy. Strony mogą dochodzić odszkodowania uzupełniającego jeżeli wysokość kar umownych nie pokrywa rzeczywiście poniesionych szkód. Zamawiający może odstąpić od umowy jeżeli: - Wykonawca przerwał realizacje zleconych prac na okres co najmniej 3 dni bez uzasadnienia, - Wykonawca bez uzasadnionych przyczyn nie rozpoczął zleconej pracy, - jeżeli Wykonawca nie realizuje prac zgodnie z umową lub też nienależycie wykonuje swoje zobowiązania umowne, W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Umowa automatycznie wygasa w momencie gdy kwoty przeznaczona przez Zamawiającego na usługi transportu materiałów sypkich lub usługi koparką zawarte w umowie zostaną osiągnięte. Odstąpienie od umowy winno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i powinno zawierać uzasadnienie. Strona odstępująca od umowy, zobowiązana jest zawiadomić drugą stronę o zamiarze odstąpienia na jeden tydzień przed tym terminem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 455200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chelmiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach