Przetargi.pl
Świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem Aktywna Integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.)

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Gen. Sikorskiego 3 3
    70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
    REGON: 00543335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem Aktywna Integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem Aktywna integracja w Szczecinie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 7.1.1.); Wykonawca świadczyć będzie usługi koordynacji projektu w wymiarze maksymalnie 100 godzin zegarowych miesięcznie zgodnie z budżetem i harmonogramem projektu w szczególności w biurze projektu znajdującym się na ternie miasta Szczecin jak i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający zapewnia Wykonawcy sprzęt niezbędny do świadczenia usług tj. sprzęt komputerowy, materiały biurowe itp. Do zadań wykonawcy należeć będzie w szczególności: a) stały nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez personel zatrudniony do obsługi projektu i potwierdzanie wykonania prac, b) opracowywanie, powierzenie i kontrolowanie wykonania zakresu obowiązków personelu, c) zatwierdzanie list wynagrodzeń personelu zatrudnionego na potrzeby projektu, d) bieżąca współpraca z pracownikami biura projektu, reagowanie na zgłaszane uwagi dotyczące realizacji projektu, e) opracowywanie i zgłaszanie z wyprzedzeniem harmonogramów i planów realizacji działań w 2014 r., dla poszczególnych grup beneficjentów, umożliwiające przygotowanie i przeprowadzenie postępowań wyłaniających wykonawców poszczególnych działań w ramach projektu przewidzianych na rok 2014, oraz wyłonienia beneficjentów poszczególnych działań, f) nadzorowanie dokonywania zakupów sprzętu i wyposażenia, g) bieżące nadzorowanie postępu merytorycznego i finansowego projektu, analiza przedkładanych dokumentów, h) gromadzenie ofert potencjalnych wykonawców zaplanowanych działań (kursów, szkoleń itp.) i przedłożenie ich Dyrektorowi MOPR celem dokonania wyboru wykonawców, i) nawiązanie kontaktów i bieżąca współpraca z wybranymi wykonawcami, j) nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji prac zleconych związanych z realizacją projektu, k) bieżące kontrolowanie sporządzanej dokumentacji oraz nadzór nad archiwizacją zgromadzonych dokumentów zgodnie z wytycznymi Instytucji pośredniczącej, l) terminowe i prawidłowe wypełnianie wniosków o płatność zgodnie z treścią zawartej umowy, w części dotyczącej postępu merytorycznego projektu oraz złożenie wypełnionego wniosku w siedzibie instytucji pośredniczącej, m) stosowanie się do wszelkich zaleceń Instytucji Pośredniczącej w zakresie realizacji projektu, n) bieżące składanie raportów z postępu realizacji projektu Dyrektorowi MOPR oraz informowanie o wszelkich problemach i nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, o) przekazywanie Instytucji Pośredniczącej wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na realizację zawartej umowy, w szczególności zmian w projekcie skutkujących koniecznością spisania aneksu do umowy, a także wszelkich informacji, których zgłoszenia wymaga Instytucja pośrednicząca, p) sporządzanie projektów umów z wykonawcami, q) złożenie Dyrektorowi MOPR pisemnego szczegółowego sprawozdania z realizacji zlecenia po jego zakończeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie wykonawcy w świadczeniu usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem współfinansowanym z EFS w ramach prirytetu VII POKL
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczeci.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach