Przetargi.pl
Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 3 zadania. CPV 79421000-1

Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP ogłasza przetarg

  • Adres: 50-413 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3444908 , fax. 071 3424901
  • Data zamieszczenia: 2010-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP
    ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9 9
    50-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3444908, fax. 071 3424901
    REGON: 00700348000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 3 zadania. CPV 79421000-1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług koordynatora terenowego projektu regionalnego Młodość - Aktywność - Praca współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 3 zadania. CPV 79421000-1. 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.05.2011r. 3. Miejsce realizacji zadań: a) Zadanie nr 1 - w Jeleniej Górze, b) Zadanie nr 2 - w Wołowie, c) Zadanie nr 3 - w Wałbrzychu i Świdnicy. 4. Zajęcia w ramach projektu odbywać będą się we: Jeleniej Górze (20 osób), Wołowie (30 osób), Wałbrzychu i Świdnicy (20 osób). Wałbrzych i Świdnica podlegają jednemu koordynatorowi terenowemu. Łącznie w projekcie realizowanym w w/w miejscowościach w weźmie udział 70 osób. 5. Zajęcia w ramach projektu mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8.00-20.00 z przerwą 15 minut po min. 1 godzinie zajęć. 6. Koordynatorzy terenowi projektu będą podlegać bezpośrednio Kierownikowi Projektu i będą przed Nim odpowiedzialni za wykonywanie swoich zadań. 7. Zakres czynności Koordynatora dla zadania nr 1, 2, 3: a) Koordynowanie i monitoring przebiegu prac poszczególnych wykonawców w projekcie działających na jego terenie (w tym: firm, specjalistów, wykładowców, asystentów i opiekunów, etc.), w celu zrealizowania projektu zgodnie z obowiązującą w ramach POKL dokumentacją, obowiązującymi przepisami prawa, umową o dofinansowanie projektu, zaplanowanym budżetem oraz w zaplanowanym w harmonogramie projektu terminie oraz w sposób zmierzający do osiągnięcia założonych we wniosku o dofinansowanie rezultatów i efektów. b) Organizacja spotkań roboczych z udziałem podmiotów zaangażowanych w realizację poszczególnych zadań. c) Współpraca z Kierownikiem Projektu oraz Działem Wdrażania Projektów Europejskich i Współpracy Międzynarodowej Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w zakresie realizacji projektu, a także udzielanie im niezbędnych odpowiedzi i wyjaśnień. d) Udział w Komisjach rekrutacyjnych, negocjacyjnych i przetargowych. e) Zrekrutowanie, zgodnie z zapisami zawartymi we wniosku o dofinansowanie, odpowiedniej ilości uczestników spełniających kryteria kwalifikujące do wzięcia udziału w projekcie oraz zatwierdzenie Deklaracji uczestnictwa w Projekcie. f) Bieżąca obsługa projektu np. sporządzanie harmonogramu zajęć, dbanie o sprawny przebieg informacji, kontrola list obecności i posiłków, bieżąca kontrola frekwencji na szkoleniach, prowadzenie dokumentacji projektowej, kontrola podmiotów zewnętrznych realizujących dane zadanie, nadzór, wydatkowanie i akceptowanie płatności przewidzianych dla danego regionu wg budżetu, etc. g) Monitorowanie prawidłowego wydatkowania środków finansowych zgodnie z Preliminarzem Projektu, h) Sporządzanie informacji miesięcznej - tabeli monitorującej realizacje projektu, i) Przygotowywanie informacji ustnych i pisemnych dotyczących stanu realizacji projektu na żądanie Zleceniodawcy, w tym przygotowanie sprawozdań merytorycznych dotyczących realizacji projektu oraz stanu zapotrzebowania i wydatkowania środków finansowych. j) Opracowywanie raportów i innych dokumentów w terminie i według wzoru określonego w umowie nr UDA-POKL.07.02.01-02-004/09-00 dnia 15 marca 2010 r. ( m.in. wniosku o płatność oraz dokumentacji rozliczeniowej wniosku o płatność ), k) Kontrolowanie i opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowo- księgowych dotyczących projektu Młodość- Aktywność- Praca. l) Reprezentowanie projektu Młodość- Aktywność- Praca w kontaktach zewnętrznych. m) Administrowanie sprzętem zakupionym w ramach realizacji projektu. n) Promocja projektu zgodna z wytycznymi zawartymi w dokumentach programowych POKL, o) Właściwa dystrybucja dostarczonych przez Zamawiającego materiałów promocyjnych, p) Sporządzanie formularza PEFS (i przekazywanie go z zachowaniem procedur bezpieczeństwa Kierownikowi Projektu) oraz wszystkich dokumentów z tym związanych. q) Monitoring i ewaluacja projektu, w tym przeprowadzenie ewaluacji ex-post i zebranie stosownych dokumentów w 6 miesięcy po zakończeniu projektu, r) Wsparcie i motywowanie uczestników projektu do końca ich uczestnictwa w projekcie. s) Wykonywanie innych czynności wynikających z obowiązujących przepisów i poleceń Kierownika. t) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zapisów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity 8. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z dojazdem do miejsca realizacji zadania oraz kosztów diet, noclegów, rozmów telefonicznych itd. Wykonawca ponosi wszystkie koszty realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach