Przetargi.pl
Świadczenie usług konserwacyjnych w obiekcie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz pomieszczeniach w budynku (Węglozbytu) przy ulicy Kościuszki 30

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-035 Katowice, ul. Plebiscytowa 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6032200 , fax. 32 2510406
  • Data zamieszczenia: 2012-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
    ul. Plebiscytowa 19 19
    40-035 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6032200, fax. 32 2510406
    REGON: 27180698300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konserwacyjnych w obiekcie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz pomieszczeniach w budynku (Węglozbytu) przy ulicy Kościuszki 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zadanie nr 1 stanowiące część I zamówienia. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest świadczenie stałego serwisu w wymiarze 2 godzin dziennie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedstawieniem specyfikacji technicznej urządzeń, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 3.Zakres zamówienia w zakresie zadania nr 1 obejmie w szczególności następujące czynności: a)kontrola rozdzielni i instalacji elektrycznej ( gniazdka, kontakty, bezpieczniki, przewody ), b)wymiana żarówek i świetlówek, c)kontrola działania i szczelności zaworów wodnych, spłuczek, pisuarów, kranów, podgrzewaczy, d)kontrola drzwi, okien, zamków, samozamykaczy, rolet i żaluzji, e)kontrola dachu, utrzymanie w sprawności instalacji podgrzewania połaci dachu. f)wymiana uszczelek, zaworów, grzałek, podgrzewaczy, g)wymiana bezpieczników, h)odśnieżanie dachu, i)wykonywanie drobnych napraw ślusarskich i stolarskich, j)wykonywanie prac gospodarczych, k)konserwacja, sprawdzenie stanu technicznego i wykonanie niezbędnych ustawień drzwi wejściowych do budynku. 4. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie do wykonania z należytą starannością, przy pomocy pracowników dających rękojmię należytego wykonania usług konserwacyjnych objętych zamówieniem. 5. W ramach realizacji zamówienia w zakresie zadania nr 1 Wykonawca zapewnia świadczenie usługi w formie stałego 2-godzinnego serwisu dziennego w godzinach pracy Funduszu między 7.00 a 10.00, oraz wykonywanie czynności napraw infrastruktury na podstawie odrębnych zleceń rozliczanych każdorazowo na podstawie protokołu wykonanych zadań i kosztorysu powykonawczego. Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół wykonanych zadań i kosztorys powykonawczy będzie podstawą do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku. 6.Kosztorysy powykonawcze sporządzane będą na podstawie obowiązującej bazy KNR oraz iloczynu przyjętej w umowie stawki wykonania usługi i jednostki poświęconego na to czasu tzw. stawki roboczogodziny. 7.Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia imiennej ewidencji czasu pracy pracowników realizujących zamówienie. Ewidencja czasu pracy przechowywana będzie u pracowników wykonujących usługi konserwacyjne i comiesięcznie przedkładana Zamawiającemu w formie załącznika do faktury VAT. 8.Zadanie nr 2 stanowiące część II zamówienia. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest świadczenie usługi wykonywania przeglądów i konserwacji urządzeń stanowiących infrastrukturę siedziby Funduszu. 9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z przedstawieniem specyfikacji technicznej instalacji i urządzeń, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 10.Zakres zamówienia w zakresie zadania nr 2 obejmie w szczególności następujące usługi: a)czynności konserwacyjne i obsługę instalacji centralnego ogrzewania, b)czynności konserwacyjne i obsługę instalacji klimatyzacji i wentylacji, c)dodatkowe prace wykonywane na zlecenia zamawiającego rozliczane kosztorysami powykonawczymi. 11.Czynności dodatkowe w zakresie zadania nr 2 realizowane będą na podstawie odrębnych zleceń rozliczanych każdorazowo na podstawie protokołu wykonanych zadań i kosztorysu powykonawczego. Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół wykonanych zadań i kosztorys powykonawczy będzie podstawą do wystawienia przez wykonawcę faktury/rachunku. 12.Kosztorysy powykonawcze sporządzane będą na podstawie obowiązującej bazy KNR oraz iloczynu przyjętej w umowie stawki wykonania usługi i jednostki poświęconego na to czasu tzw. stawki roboczogodziny. 13.W przypadku napraw i usuwania usterek realizowanych w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2, Zamawiający zapewni wszelkie materiały i części zamienne niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Wykonawcę. 14.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku konieczności realizacji przez wykonawców części zamówienia wymagających określonych przepisami prawa uprawnień - Wykonawca, w trakcie realizacji umowy, przedstawi każdorazowo na żądanie Zamawiającego takie uprawnienia. 15.Zamawiający nie dopuszcza dalszego dzielenia wyróżnionych przez niego zadań. 16.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wewnętrznych regulacji Zamawiającego, w tym w szczególności z zakresu normy PN-EN ISO 14001:2005 oraz systemu ekozarządzania EMAS. 17.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich okoliczności i informacji o charakterze technicznym, technologicznym, handlowym i organizacyjnym, o których dowiedział się w związku lub przy okazji wykonywania niniejszego zamówienia (tajemnica przedsiębiorstwa). Obowiązek zachowania tajemnicy rozciąga się na osoby, przy pomocy których Wykonawca będzie realizował niniejsze zamówienie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka roboczogodziny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfosigw.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach