Przetargi.pl
Świadczenie usług konserwacyjnych i serwisowych urządzeń instalacji klimatyzacji, central wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, Wiślna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 62 90 205, , fax. 12 421 67 57
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
    Wiślna 7
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 62 90 205, , fax. 12 421 67 57
    REGON: 10212700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konserwacyjnych i serwisowych urządzeń instalacji klimatyzacji, central wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacyjnych i serwisowych urządzeń instalacji klimatyzacji, central wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych znajdujących się w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: 1) część I zamówienia – usługi konserwacyjne i serwisowe urządzeń instalacji klimatyzacji, central wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wymienionych w załącznikach nr: 1a, 1e oraz 1i do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 2) część II zamówienia – usługi konserwacyjne i serwisowe urządzeń instalacji klimatyzacji, central wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wymienionych w załącznikach nr: 1b, 1f oraz 1j do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 3) część III zamówienia – usługi konserwacyjne i serwisowe urządzeń instalacji klimatyzacji, central wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wymienionych w załącznikach nr: 1c, 1g oraz 1k do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; 4) część IV zamówienia – usługi konserwacyjne i serwisowe urządzeń instalacji klimatyzacji, central wentylacyjnych oraz kurtyn powietrznych wymienionych w załącznikach nr: 1d, 1h oraz 1l do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu i warunki realizacji zamówienia zostały zwarte w: 1) Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ dla wszystkich części zamówienia; 2) Wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ dla wszystkich części zamówienia; 3) Zestawieniu urządzeń – załączniki do Wzoru umowy nr: a) 1a, 1e, 1i dla I części zamówienia, b) 1b, 1f, 1j dla II części zamówienia, c) 1c, 1g, 1k dla III części zamówienia, d) 1d, 1h, 1l dla IV części zamówienia; 4) Zakresie czynności konserwacyjnych - załączniku nr 3 do Wzoru umowy dla wszystkich części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy Wykonawca wykaże, że posiada certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, potwierdzający, że przedsiębiorca spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 2221 z późn. zm.). Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ oraz aktualnego certyfikatu, o którym mowa powyżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy wspólny dla części nr I - IV zamówienia ( Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 2.Wykonawca może w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.Zamawiający będzie oceniał, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 5-8 pzp. 4.W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach