Przetargi.pl
Świadczenie usług konserwacji i napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu.

Politechnika Świętokrzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 25-314 Kielce, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 424 150 , fax. 041 3443874,041 3424140
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Świętokrzyska
    Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
    25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 424 150, fax. 041 3443874,041 3424140
    REGON: 16950000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tu.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług konserwacji i napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu. Konserwację urządzeń objętych niniejszym przetargiem należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 03.06.2016r w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa (Dz. U. 2016 poz. 811) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dn. 30.10.2018r. (Dz. U. 2018 poz.2176) w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego. Wykonanie konserwacji i bieżących napraw obejmuje: - dźwigi osobowe w budynkach dydaktycznych A,B,C,D, budynku ENERGIS, budynku CENWIS, Bibliotece Głównej, Hali Sportowej, Domach Studenta nr 1,2,3,4,6,7 - urządzenia dla osób niepełnosprawnych w bud. A, B, C, D, Auli Głównej, Ośrodku Architektury i Humanistyki w Sandomierzu - suwnice – 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ A. Do obowiązków konserwującego należy: 1. przestrzeganie instrukcji eksploatacji, 2. dokonywanie przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresie określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzanie: a) stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań, b) działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych, c) działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d) prawidłowości obsługi UTB. 3. sprawdzanie przez oględziny, nie rzadziej niż co 12 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów, stanu: a) konstrukcji nośnej , w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych, b) toru jezdnego dźwignic szynowych, c) instalacji ochrony przeciwporażeniowej 4. bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu UTB 5. odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzenie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności 6. bezzwłoczne powiadamianie eksploatującego UTB o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji. 7. konserwujący w ramach czynności, o których mowa w pkt. 4 może bez uzgodnienia z organem właściwej jednostki dozoru technicznego dokonać wymiany elementów UTB, o ile mają one parametry techniczne i charakterystyki takie jak elementy wymieniane i nie są wymienione w § 17 ust.2 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dn. 30.10.2018r. (Dz. U. 2018 poz. 2176) w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego zwanego dalej Rozporządzeniem, 8. przeglądy konserwacyjne powinny być wykonywane nie rzadziej niż w terminach określonych w załączniku Nr 2 w/w Rozporządzenia, o ile nie zostały określone inaczej w instrukcji eksploatacji, w tym: - wykonywanie przeglądów konserwacyjnych podstawowych (zakres przeglądu podstawowego podano w zał. Nr 2 do umowy) - wykonywanie przeglądu rozszerzonego (zakres przeglądu okresowego podano w zał. Nr 3 do umowy) B. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia oraz Ustawy z dnia 21.12.2000 roku – o Dozorze Technicznym (t.j. Dz.U. z 2017r., poz.1040). 2. Utrzymanie UTB w stałej sprawności technicznej ( w tym usuwanie awarii ) i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiającego z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności naprawczych i konserwacyjnych 3. Wykonywanie napraw UTB zleconych każdorazowo przez Zamawiającego. Z tytułu wykonywania czynności wymienionych w pkt. III B ust. 1 i 2 Wykonawca będzie otrzymywał miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca na własny koszt dostarczał będzie materiały do konserwacji wymienione poniżej: - cewki, styki główne i pomocnicze styczników i wyłączników - czyściwo - diody, rezystory i inne elementy elektroniczne do tablic sterowniczych - farby olejne i rozpuszczalniki - gumy sprzęgła koła ciernego - instrukcje użytkowania urządzenia - korki drzwi - odboje gumowe, różne - podkładki gumowe suwaka - smarowniczki wkrętne - smary, oleje, nafta - szyby w drzwiach - źródła światła - żarówki sygnalizacyjne - inne drobne elementy o wartości jednostkowej do 20,00zł brutto związane z konserwacją. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać naprawy, o których mowa w pkt. III B ust. 3 SIWZ. W celu przeprowadzenia naprawy Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu niezbędnych materiałów. Koszty napraw rozliczane będą po przedstawieniu przez Wykonawcę i zatwierdzeniu przez Zamawiającego dokładnego kosztorysu opartego na KNR edytowanego w programie NORMA PRO. Termin wykonania naprawy zostanie każdorazowo ustalony przez strony. Stawka 1 roboczogodziny będzie równa stawce zgodnie ze złożoną ofertą i będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. Wskaźniki kosztorysowe (koszty ogólne, zysk, koszty zakupu) Wykonawca przyjmie jako równe stawkom z poprzedniego kwartału ogłoszonymi w informatorze SEKOCENBUDU. Kosztorys podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. W przypadku niezaakceptowania przez Zamawiającego cen dostarczonych materiałów Wykonawca wykona usługę z części dostarczonych przez Zamawiającego. Na wykonane naprawy Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z ofertą. Ilość roboczogodzin bieżących napraw w całym okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć liczby 500rbg. Dopuszcza się zmianę ilości roboczogodzin (+) (-) 20% bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą: oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą: oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenia składa także każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów (w tym podwykonawców), na zasoby, których Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamieszcza o tych podmiotach informacje w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i 2. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza o podwykonawcach informację w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 2. 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 6. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a/ pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji, b/ dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, c/ dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 lit. b SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach