Przetargi.pl
Konserwację dźwigów osobowych elektrycznych w zasobach SBM „PIONIER” w Kielcach” wraz z pełnieniem całodobowego pogotowia technicznego

Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Pionier" ogłasza przetarg

  • Adres: 25-150 Kielce, ul. Barwinek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 361 18 26 , fax. 41 362 06 71
  • Data zamieszczenia: 2020-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Pionier"
    ul. Barwinek 29
    25-150 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 361 18 26, fax. 41 362 06 71
    REGON: 48510900000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Pionier"- zamówienie nie podlegające Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwację dźwigów osobowych elektrycznych w zasobach SBM „PIONIER” w Kielcach” wraz z pełnieniem całodobowego pogotowia technicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: „Konserwacja dźwigów osobowych elektrycznych w zasobach SBM wraz z pełnieniem całodobowego pogotowia technicznego” Kod robót budowlanych CPV :  50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind,  50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów 2. Przedmiot i zamówienia a) przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja i ewentualna naprawa dźwigów osobowych z napędem mechanicznym zgodnie z wykazem : Lp Urządzenie 1) dźwig osobowy Kochanowskiego 5 10 przystanków 2) dźwig osobowy Kochanowskiego 51 0 przystanków 3) dźwig osobowy Barwinek 24/ Klatka II 11 przystanków 4) dźwig osobowy Barwinek 24/ Klatka I 11 przystanków 5) dźwig osobowy Barwinek 23/ Klatka I 11 przystanków 6) dźwig osobowy Barwinek 23/ Klatka II 11 przystanków 7) dźwig osobowy Barwinek 22/ Klatka I 11 przystanków 8) dźwig osobowy Barwinek 22/ Klatka II 11 przystanków 9) Jana Ch Paska 6 2 przystanków b) Zakres czynności konserwacyjnych wynika z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), z przepisów UDT, dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń oraz ich stanu technicznego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:  Prowadzenia przeglądów i konserwacji dźwigów zgodnie z przepisami Urzędu Dozoru Technicznego, instrukcjami producentów dźwigów oraz kartą zakresu i częstotliwości przeglądów konserwacyjnych dźwigów.  Dokonywania pomiarów ochrony od porażeń elektrycznych i stanu izolacji w zakresie i w terminach wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego, potwierdzanych na protokołach pomiarowych w miejscu lokalizacji dźwigu.  Wykonywanie bieżących napraw.  Zapewnienia nadzoru technicznego przez całą dobę Prace konserwacyjne w ramach przeglądu P1 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić do końca każdego miesiąca kalendarzowego, natomiast w prace ramach przeglądu P2 raz na 9 miesięcy. Poza pracami konserwacyjnymi Wykonawca ma obowiązek przybycia na miejsce zainstalowania urządzenia dźwigowego w przypadku awarii na wezwanie . Czas przybycia nie może być dłuższy niż 60 minut od momentu wystąpienia lub zgłoszenia awarii, a niezwłocznie po przybyciu Wykonawca przystąpi do dokonywania stosownych czynności eliminujących ewentualne zagrożenie dla osób trzecich (uwolnienie ewentualnych pasażerów nie może przekroczyć 30 min o momentu przybycia ). Czas na usunięcie awarii nie może być dłuższy niż 24 godzinny. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę, że zachodzi konieczność dokonania wymiany zużytych lub zniszczonych części urządzenia dźwigowego, winien on niezwłocznie zgłosić ten fakt Zamawiającemu. W razie wystąpienia awarii, koszt wymienianych części oraz wykonywanych napraw wykraczających poza zakres czynności opisany w umowie Wykonawca powinien przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 16.04.2020r do godz. 10.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach