Przetargi.pl
Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i konserwacji w zasobach komunalnych i socjalnych oraz na terenach zewnętrznych przyległych do tych zasobów stanowiących własność Gminy Czerwonak

Gmina Czerwonak ogłasza przetarg

  • Adres: 62-004 Czerwonak, ul. Źródlana 39
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6544204 , fax. 61 8120270
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonak
    ul. Źródlana 39 39
    62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6544204, fax. 61 8120270
    REGON: 63125874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i konserwacji w zasobach komunalnych i socjalnych oraz na terenach zewnętrznych przyległych do tych zasobów stanowiących własność Gminy Czerwonak
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług kompleksowego utrzymania porządku i czystości wewnątrz nieruchomości budynkowych stanowiących własność gminy, w pomieszczeniach ogólnie dostępnych, utrzymanie czystości na zewnątrz budynków oraz czynności konserwacyjne, w tym wykonanie następujących czynności: 1) utrzymanie czystości wewnątrz budynków, w tym: a) zamiatanie i sprzątanie odpadów z części wspólnych nieruchomości, b) odkurzanie lamp i skrzynek pocztowych, rur i grzejników znajdujących się w częściach wspólnych nieruchomości, c) mycie okien i lamp na klatkach schodowych, parapetów okiennych, balustrad, poręczy i lamperii na klatkach schodowych oraz lamp przed wejściami do budynków, drzwi wejściowych i skrzynek pocztowych, d) utrzymanie porządku w korytarzach piwnicznych w budynkach podpiwniczonych, e) rozwieszanie ogłoszeń i komunikatów oraz dostarczanie wewnętrznej korespondencji najemcom lokali mieszkalnych, a) usuwanie plakatów i ogłoszeń z tablic ogłoszeniowych oraz innych miejsc, zawieszonych bez pisemnej zgody Zamawiającego; 2) utrzymanie czystości na zewnątrz budynków, w tym: a) zamiatanie i sprzątanie odpadów z terenów utwardzonych i terenów zielonych, b) czyszczenie wycieraczek przed wejściem do budynków, c) czyszczenie krawężników i terenów utwardzonych z chwastów i mchu (mechaniczne i chemiczne), d) opróżnianie koszy znajdujących się na terenie nieruchomości, e) sprzątanie terenu wokół pojemników na odpady oraz sprzątanie wewnątrz altan śmietnikowych, f) wygrabianie i usuwanie liści z terenów zielonych, g) regularne wykaszanie terenów zielonych, skoszona trawa musi być przekazana do zagospodarowania w ciągu doby od skoszenia, h) przycinanie żywopłotów (3-krotne w ciągu roku, łącznie 6-krotnie w ciągu całego okresu umowy) - rozpoczęcie prac na pisemne polecenie Zamawiającego, i) podlewanie kwiatów posadzonych przez Zamawiającego, j) odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem i solą drogową terenów utwardzonych, usuwanie lodu, błota pośniegowego i piasku, k) zabezpieczenie na własny koszt piasku oraz soli drogowej, l) usuwanie sopli oraz śniegu z daszków znajdujących się nad wejściami do budynków; 3) wykonywanie czynności konserwacyjnych i innych: m) wymiana źródeł światła (żarówki i świetlówki) w oświetleniu części wspólnych, klatek schodowych oraz w oświetleniu zewnętrznym nieruchomości, (żarówki i świetlówki zabezpiecza Wykonawca własny koszt), n) zgłaszanie zauważonych usterek i skutków wandalizmu oraz w miarę możliwości niezwłoczne zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń; 1) wykonywanie czynności związanych z zimowym utrzymaniem wejścia głównego oraz bocznego do budynku Urzędu Gminy Czerwonak - w okresie od dnia 15 października 2014r. do dnia 31 marca 2015r. oraz od dnia 15 października 2015r. do dnia 31 marca 2016r.: a) odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem, usuwanie lodu, błota pośniegowego i piasku z wejścia głównego i bocznego do budynku tj. schody, podest oraz podjazd dla niepełnosprawnych, a) odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem, usuwanie lodu, błota pośniegowego i piasku z terenu wokół budynku (odcinek łączący parking przed budynkiem z wejściem głównym oraz odcinek parkingu od strony zachodniej, północnej, wschodniej wg załączonego szkicu) . 2. Odpady zielone należy zagospodarowywać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), czyli przekazać podmiotom wymienionym w art. 27 ust. 2 i ust. 9 tej ustawy. Karty przekazania odpadów biodegradowalnych należy dostarczyć Zamawiającemu, w terminie 7 dni od daty wytworzenia odpadów zielonych. 3. Po podjęciu przez Związek Międzygminny Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej uchwały o usługach dodatkowych, która będzie prawem miejscowym, postępowanie z odpadami zielonymi musi być zgodne z tą uchwałą. 4. Wykonawca wykonywać będzie przedmiot zamówienia z użyciem własnych materiałów i narzędzi. 5. Wykonawca dysponować będzie minimum 5 osobami wykonującymi codziennie opisaną w przedmiocie zamówienia usługę. 6. Wykonawca wskaże jedną osobę, która będzie pełnić całodobowy dyżur telefoniczny we wszystkie dni okresu obowiązywania umowy. 7. Osoba pełniąca dyżur winna mieć dostęp do wszystkich kluczy oraz dysponować numerami alarmowymi oraz numerem telefonu do pracownika Zamawiającego (konserwatora), powinna także zawiadamiać odpowiednie służby o zaistniałych sytuacjach awaryjnych. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: 1) Zakres rzeczowy prac wraz z organizacją - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Zestawienie powierzchni terenów oraz budynków komunalnych i socjalnych na terenie Gminy Czerwonak - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Szkice nieruchomości z zaznaczonym obszarem prac. 9. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi objęte niniejszą umową z należytą starannością, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w niniejszej SIWZ oraz przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U.2013.1399 ze zm.), oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013.21 ze zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000, 00 PLN (słownie PLN: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium: 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku: 29 1020 4027 0000 1302 1205 0847 na przelewie należy umieścić informację: Wadium - świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i konserwacji w zasobach komunalnych oraz na terenach zewnętrznych przyległych do tych zasobów stanowiących własność Gminy Czerwonak, 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy złożyć w oryginale - przed upływem terminu składania ofert - w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, 3) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pktu 6 ppkt 2) SIWZ; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pktu 4 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - jeżeli było wymagane; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. XI. Termin związania ofertą 1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czerwonak.pl/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach