Przetargi.pl
Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 w grupie dróg Y1

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2009/2010 w grupie dróg Y1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nośnikami wyposażonymi w piaskarki, pługi, czołownice, oznakowanie i oświetlenie w grupie dróg Y1 (odc. Limanowa - Szyk - Mstów, Rybie - Rupniów) przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w Limanowej. Wykonawca zapewnia sprawną, uzbrojoną jednostkę transportową wraz z kierowcą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg. Wykonawca wykonuje usługi sprzętem własnym, materiał niezbędny do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg (sól, piasek, kruszywo uszorstniające) zapewnia Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej. Mechaniczny załadunek piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi zapewni Zamawiający. Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2009r. do 31.03.2010r Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna i wykaz dróg wraz z kilometrażem będące załącznikiem do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: I. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. III. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania. 2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami (tj. sprzętem) niezbędnymi do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum: 1 pojazdem samochodowym o mocy co najmniej 250 KM z napędem na minimum 2 osie, 1 piaskarką o pojemności co najmniej 5 m3 oraz 1 pługiem odśnieżnym. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 3) Wykaz wykonanych usług- Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania. 4) Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń - Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami (tj. sprzętem) niezbędnymi do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum: 1 pojazdem samochodowym o mocy co najmniej 250 KM z napędem na minimum 2 osie, 1 piaskarką o pojemności co najmniej 5 m3 oraz 1 pługiem odśnieżnym. 5) Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie niezbędnych narzędzi i urządzeń, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 6) Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie o spełnianiu warunków i niewykluczeniu, 7) Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach