Przetargi.pl
Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla projektu Elektroniczne Wrota dla Powiatu Pszczyńskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych

Urząd Gminy Pawłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4756320 , fax. 032 4756301
  • Data zamieszczenia: 2011-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Pawłowice
    ul. Zjednoczenia 60 60
    43-250 Pawłowice, woj. śląskie
    tel. 032 4756320, fax. 032 4756301
    REGON: 00054276400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla projektu Elektroniczne Wrota dla Powiatu Pszczyńskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Działanie 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Bieżące doradzanie Zamawiającemu w zakresie metodyki zarządzania projektem w zakresie: 1) organizacji i zarządzania projektem, 2) sposobie jego funkcjonowania oraz wymogów związanych z wdrożeniem, 3) wdrażania rozwiązań teleinformatycznych w ramach projektu, 4) identyfikacji obszarów problemowych i ryzykownych w implementacji projektu oraz zaplanowanie środków zaradczych. 2. Wsparcie Zamawiającego jako członka komisji Przetargowej w procedurze wyboru Wykonawców w ramach zamówień publicznych w zakresie: 1) opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a w tym: a) wyboru trybu postępowania, b) właściwego określenia przedmiotu zamówienia pod względem zgodności z zasadami określonymi prawem zamówień publicznych, c) właściwego określenia warunków udziału w postępowaniu w sposób nienaruszający zasady równego traktowania wykonawców oraz uczciwej konkurencji, a jednocześnie pozwalający na wyłonienie kręgu wykonawców dających rękojmię prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, d) właściwego określenia kryteriów oceny ofert aby przy możliwie jak najlepszym bilansie ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia możliwy był wybór oferty najkorzystniejszej, e) sporządzenia projektu (wzoru) umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) czynności związanych z przygotowaniem postępowania, a w tym: a) określenia wspólnie z Zamawiającym szacunkowej wartości zamówienia, 3) czynności podejmowanych przez Zamawiającego w toku postępowania, a w tym: a) opracowanie odpowiedzi na wnioski wykonawców o wyjaśnienia treści SIWZ w zakresie formalno-prawnym, b) wskazanie możliwych działań w zakresie postępowania odwoławczego, c) rozstrzyganie innych problemów prawnych pojawiających się w toku postępowania oraz przygotowanie pism i decyzji w tym zakresie, 4) czynności związanych z badaniem i oceną ofert, a w tym: a) sporządzenie ewentualnych informacji o wykluczeniu z postępowania, b) sporządzanie ewentualnych informacji o odrzuceniu oferty, c) udział w wyborze oferty najkorzystniejszej, 3. Wsparcie Zamawiającego na etapie wykonawstwa i odbioru prac projektu w zakresie: 1) kontroli procesu realizacji całego projektu oraz poszczególnych kontraktów, 2) kontroli jakości wykonania projektu co do zgodności z założeniami, dokumentacją techniczną i harmonogramem, 3) monitoringu, kontroli i udziału w odbiorach wykonania poszczególnych Kontraktów pod względem technicznym, organizacyjnym i czasowym, 4) wsparcie Zamawiającego w kwestiach technicznych dotyczących realizacji Projektu, 5) przegląd i opiniowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej, 6) informowaniu Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót/dostaw, 7) informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących oraz przewidywanych problemach oraz proponowanie działań zapobiegawczych i naprawczych, 8) sporządzania i przechowywaniu dokumentacji projektu, 9) sporządzaniu okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawianiu ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych (kwartalnych), 10) udział w okresowych spotkaniach w siedzibie Zamawiającego w celu wsparcia Zamawiającego w podejmowaniu bieżących decyzji dotyczących wszystkich zagadnień mających wpływ na postęp realizacji projektu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 tys zł. Zamawijacy wymaga wniesienia wadium na etapie składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach