Przetargi.pl
Usługa polegająca na zarządzaniu projektem poprzez pełnienie funkcji Instytucji Wspomagającej Zarzadzanie Projektem pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w gminie Bieruń - etap II

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3242400 , fax. 32 2164777
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 32 3242400, fax. 32 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegająca na zarządzaniu projektem poprzez pełnienie funkcji Instytucji Wspomagającej Zarzadzanie Projektem pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w gminie Bieruń - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na wyłonienie wykonawcy usługi polegającej na zarządzaniu projektem poprzez pełnienie funkcji Instytucji Wspomagającej Zarządzanie Projektem pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w gminie Bieruń - etap II. Przedmiotem zamówienia jest wybór Instytucji Wspomagającej Zarządzanie projektem pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w gminie Bieruń - etap II nr POIG.08.03.00-24-081/11 w ramach działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Do zadań Instytucji Wspomagającej Zarządzanie będzie należało zarządzanie, kontrola i nadzór nad realizacją projektu w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz, a w szczególności: A. Bieżące Zarządzanie Projektem Nadzór nad całym projektem i kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego, technicznego, formalno - prawnego, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, budżetem, zawartą umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym oraz aktualnymi przepisami krajowymi i Unii Europejskiej w tym m.in.: 1.organizacja zarządzania projektem; 2.identyfikacja obszarów problemowych i ryzykownych projektu oraz proponowanie środków zaradczych, wskazywanie kierunków i rozwiązań dotyczących modyfikacji projektu; 3.bieżące informowanie o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu; 4.terminowe sporządzanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji na aktualnych wzorach, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie, procedur, standardów, instrukcji oraz innych obowiązujących dokumentów; 5.monitorowanie realizacji projektu w celu osiągnięcia wskaźników określonych we wniosku o dofinansowanie w tym w szczególności: monitorowanie i raportowanie postępów realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie projektu; 6.czuwanie nad jakością, prawidłową i terminową realizacją projektu, w tym zgodnością realizacji zadań z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu, jego harmonogramem, budżetem oraz umową o dofinansowanie. 7.nadzór nad terminowością założonych działań - m.in. szkoleń, promocji, realizacji inwestycji; 8.przygotowanie harmonogramu realizacji projektu oraz realizacja projektu zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym wynikającym z wniosku o dofinansowanie projektu, a w razie potrzeb przygotowanie dokumentów niezbędnych do wprowadzenia zmian w harmonogramie; 9.współpraca z Zespołem Projektowym oraz innymi osobami uczestniczącymi w projekcie, prowadząca do osiągnięcia celów projektu oraz skwantyfikowanych wskaźników realizacji celów projektu (wskaźniki produktów, wskaźniki rezultatów) określonych we wniosku oraz w umowie o dofinansowanie, w tym uczestnictwo w spotkaniach i naradach członków Zespołu Projektowego, rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na pytania Zespołu Projektowego; 10. spotkania Zespołu Projektowego będą się odbywać minimum raz w miesiącu, w pozostałych przypadkach dopuszczalny jest kontakt telefoniczny, e-mailowy, jednakże na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przybyć na miejsce realizowania projektu, niezależnie od ilości odbytych wizytacji; 11. współpraca z wybranymi Wykonawcami, przedstawicielami jednostek sektora publicznego, z wykładowcami / trenerami w zakresie przygotowania szczegółowego programu szkoleń i innymi osobami, podmiotami związanymi z przedmiotowym projektem; 12. przestrzeganie obowiązku stosowania zasady równości kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji, a także zasady zrównoważonego rozwoju i propagowania ochrony i poprawy jakości środowiska naturalnego; 13. nadzór i kontrola nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu oraz z wytycznymi w tym zakresie; 14. poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu; 15. obecność podczas kontroli projektu oraz czynne współuczestniczenie w realizacji wniosków pokontrolnych; 16. współpraca z WWPE w zakresie: przekazywania wszelkich informacji i dokumentów dotyczących projektu we wskazanym przez WWPE zakresie i terminach. 17. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o stwierdzonych zagrożeniach opóźnienia realizacji projektu w porównaniu z przyjętym harmonogramem, wnioskiem o dofinansowanie lub niezrealizowaniu projektu oraz proponowanie działań zaradczych; 18. uczestnictwo w spotkaniach, konferencjach, szkoleniach dotyczących realizacji projektu; 19. komplementarność podejmowanych działań w celu uniknięcia podwójnego dofinansowania z innymi projektami realizowanymi przez Zamawiającego w ramach innych programach współfinansowanych ze środków zewnętrznych; 20. współpraca z Operatorem Wykonawczym, który będzie działał na podstawie odrębnej umowy; 21. opracowywanie projektów dokumentów związanych z realizacją projektu. Wszystkie dokumenty związane z realizacją przedmiotowego projektu sporządzone przez Wykonawcę muszą być uzgadniane z Zamawiającym; 22. nadzór nad ewaluacją projektu, w tym tworzenie i kontrola ankiet ewaluacyjnych oraz wykonanie raportu końcowego z monitoringu oraz ewaluacji projektu; 23. wykonywanie innych czynności zastrzeżonych dla Instytucji Wspomagającej Zarządzanie Projektem, które są niezbędne do prawidłowego zrealizowania projektu; 24. przekazanie Zamawiającemu po rozliczeniu projektu wszystkich dokumentów związanych z realizacją projektu w wersji papierowej i elektronicznej - na nośniku CD. B. Przygotowanie i udział w przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego Przygotowanie postępowań dotyczących zamówień publicznych prowadzonych w trybie przetargu nieograniczonego jak również zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 Euro. 1. Przygotowanie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na wyłonienie: -Wykonawcy budowy infrastruktury teleinformatycznej/teletechnicznej i dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem; -Wykonawcy świadczenia usług zapewnienia dostępu do Internetu, usług Operatora Wykonawczego odpowiedzialnego za opiekę posprzedażną sprzętu i oprogramowania. w tym: a. przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, szacunkowej wartości zamówienia doradztwo i pomoc w ewentualnych odpowiedziach na zapytania Wykonawców, zapewnienie opinii oraz ekspertyz biegłych; b. przygotowanie i uzgodnienie z Zamawiającym ogłoszeń o przetargach i Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia łącznie z projektami stosownych umów; c. przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia wezwania Wykonawcy do uzupełnienia w formie elektronicznej propozycji odpowiedzi na pytania Wykonawców składane na etapie postępowań przetargowych; d. przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych od dnia wezwania Wykonawcy do uzupełnienia w formie elektronicznej propozycji odpowiedzi na odwołania i skargi złożone przez Wykonawców oraz na wniosek Zamawiającego, udział w postępowaniach odwoławczych; e. czynne uczestnictwo w Komisjach przetargowych powołanych przez Zamawiającego; f. przestrzeganie postanowień zawartych w ustawie Prawo zamówień publicznych i ustawie o finansach publicznych oraz uzgadnianie wszystkich czynności z Referatem Zamówień Publicznych Zamawiającego; g. przygotowywanie i przeprowadzanie rozpoznania rynku w zakresie wszystkich zamówień publicznych w ramach projektu. Przygotowana przez Wykonawcę dokumentacja o której mowa w punktach a oraz b, musi zostać skonsultowana z Zamawiającym oraz dostarczona w wersji papierowej oraz elektronicznej na nośniku CD w jednym egzemplarzu. Przedłożenie ww. dokumentacji niezgodnej z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych oraz wymogami wynikającymi umowy o dofinansowanie, będzie traktowane jako niewykonanie zamówienia w terminie i będzie skutkowało naliczeniem kar umownych zgodnie z zapisami we wzorze umowy. 2. Przygotowanie postępowań o udzielenie zamówienia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 Euro na wyłonienie: -Wykonawcy realizującego promocję projektu, -Wykonawcy realizującego szkolenia dla grupy beneficjentów ostatecznych. w tym: a. przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, doradztwo prawne oraz opracowanie odpowiedzi na ewentualne zapytania Wykonawców; Przygotowane przez wykonawcę postępowania o udzielenie zamówienia, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 Euro musi być zgodna z obowiązującą w Urzędzie Miejskim w Bieruniu instrukcją wydatkowania środków publicznych z budżetu miasta Bierunia na zamówienia z zakresu dostaw, usług i robót budowlanych dla których stosowanie do art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych nie stosuje się oraz wytycznymi WWPE. Przygotowana przez Wykonawcę dokumentacja o której mowa powyżej, musi zostać skonsultowana z Zamawiającym oraz dostarczona w wersji papierowej oraz elektronicznej na nośniku CD w jednym egzemplarzu. C. Wykonywanie usług administracyjno - rozliczeniowych 1. Nadzór nad wydatkami dotyczącymi realizacji projektu oraz nad spójnością projektu w aspekcie zarządzania finansami zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu, poprzez: a. nadzór nad obsługą finansową i rachunkową projektu, w tym koordynacja rozliczeń finansowych; b. dokonywanie rozliczeń okresowych projektu (przygotowanie wniosków o płatność pośrednią, wniosków zaliczkowych, sprawozdań), dokonanie rozliczenia końcowego inwestycji (wniosek o płatność końcową, raport końcowy) z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych - opracowanie dowodów OT, PT. Rozliczenie projektu musi być zgodnie z wytycznymi i wymogami WWPE; c. przygotowywanie treści opisu faktur i innych dokumentów księgowych do wypłaty; d. zabezpieczanie środków na realizację projektu, przygotowywanie wniosków o zaangażowanie środków; e. sporządzanie planu finansowego projektu; f. weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku oraz ich kwalifikowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2006 w sprawie szczegółowej klasyfikacji wydatków strukturalnych oraz z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. 2. monitoring budżetu projektu, zgodnie z wymogami WWPE; 3. realizacja obowiązków administracyjno-rozliczeniowych, związanych z projektem w tym przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian do umowy o dofinansowanie projektu zgodnie z wymogami WWPE; 4. uzgodnienie z WWPE wzorów wszystkich dokumentów mających być w użyciu w ramach realizacji projektu; 5. kontrolowanie przepływów finansowych zgodnie z harmonogramem robót; 6. przygotowanie projektu do kontroli zewnętrznych pod względem dokumentacyjnym; 7. doradztwo prawne w sprawie koniecznych do rozwiązania kwestii związanych ściśle z realizowanym projektem. D. Usługi w zakresie nadzoru nad realizacją zadań 1. zapewnienie osoby pełniącej funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją procesu budowy infrastruktury teleinformatycznej (w trybie zaprojektuj i wybuduj), umożliwiającej przyłączenie beneficjentów końcowych do Internetu, posiadającego odpowiednie kwalifikacje zawodowe, którego zakres obowiązków określony jest w ustawie Prawo Budowlane; 2. nadzór i kontrola prawidłowości dostarczenia materiałów i sprzętu przez wykonawcę budowy infrastruktury teleinformatycznej/teletechnicznej i dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem zgodnie z podpisaną umową; 3. sprawdzenie i weryfikacja dokumentacji projektowej opracowanej przez wykonawcę budowy infrastruktury teleinformatycznej/teletechnicznej i dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem; 4. kontrola prawidłowości wykonywania robót budowlanych pod względem zgodności z dokumentacją projektową, SIWZ, specyfikacją techniczną, umową z wykonawcą, szczegółowymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; 5. organizowanie i prowadzenie w razie konieczności narad technicznych, koordynacyjnych i innych spotkań oraz udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego; 6. udzielanie konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu w kwestii realizacji projektu; 7. opracowanie protokołów, m.in.: dotyczących odbioru zakupionego sprzętu i infrastruktury, uruchomienia łącza internetowego, przekazania sprzętu beneficjentom ostatecznym, wykonania szkoleń, promocji, itp.; 8. uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych robót, dostaw i usług; 9. dokumentacyjne przygotowanie Gminy Bieruń do obowiązkowych kontroli, określonych w umowie o dofinansowanie projektu; 10. kontrolowanie beneficjentów ostatecznych w celu prawidłowej realizacji projektu w tym kontrola i monitoring sprzętu i działania Internetu. E. Usługi w zakresie promocji projektu i szkolenia beneficjentów końcowych; 1. Wdrażanie oraz kontrola obowiązków promocyjnych i informacyjnych związanych z realizacją projektu, poprzez: a. czuwanie nad prawidłowym oznaczeniem obowiązującymi logotypami dokumentacji projektowej, materiałów promocyjnych, informacyjnych, szkoleniowych, oznaczenie sprzętów zakupionych w ramach projektu i pomieszczeń w których prowadzony jest projekt, informowanie uczestników projektu o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej, promocję projektu w środowisku lokalnym; b. promocja i informacja musi być zgodna z zapisami umowy o dofinansowanie projektu oraz wytycznymi w zakresie promocji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka; c. przygotowanie treści materiałów informacyjnych i ogłoszeń promocyjnych dla realizowanego projektu z przeznaczeniem do opublikowania na stronie internetowej oraz w prasie. 2. Nadzór nad organizacją szkoleń dla grupy docelowej oraz uczniów szkół objętych projektem wraz z opracowaniem listy szkolonych uczniów. F. Usługi w zakresie rekrutacji beneficjentów ostatecznych Wsparcie Zamawiającego w wyłonieniu grupy docelowej w postaci 40 beneficjentów końcowych, w tym m.in.: 1. opracowanie wraz z Zamawiającym oraz Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Bieruniu procedury aplikacyjnej - regulaminu rekrutacji wyboru beneficjentów, (kryteria wyłonienia beneficjentów ostatecznych muszą być zgodnie z wymaganiami Działania 8.3: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion oraz szczegółowymi zapisami wniosku o dofinansowanie; 2. opracowanie listy podstawowej 40 beneficjentów ostatecznych oraz listy rezerwowej zawierającej 10 dodatkowych potencjalnych beneficjentów; 3. zredagowanie ogłoszenia o prowadzonej rekrutacji; 4. uczestnictwo w pracach komisji kwalifikacyjnej/rekrutacyjnej; 5. opracowanie wzorów wszystkich niezbędnych dokumentów rekrutacyjnych i uzgodnienie ich z Zamawiającym; 6. opracowanie wzoru Umowy użyczenia sprzętu komputerowego i uzgodnienie go z Zamawiającym. Wykonawca oświadczy w zawartej umowie, że w trakcie obowiązywania umowy, jak również po jej ustaniu, zachowa pełną poufność w stosunku do wszelkich informacji wynikających z tej umowy i nie wyjawi ich osobom trzecim oraz że wykonywane przez niego czynności nie będą naruszać praw osób trzecich i obowiązującego prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 3. musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w BS O/Tychy numer konta: 26 8435 0004 0000 0000 6158 0001 z adnotacją: Wadium - Przetarg nieograniczony na wybór wykonawcy zamówienia pn. Usługa polegająca na zarządzaniu projektem poprzez pełnienie funkcji Instytucji Wspomagającej Zarządzanie Projektem pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w gminie Bieruń - etap II- Oznaczenie sprawy: ZP.271.4.2014. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu wykonawca może załączyć do oferty przelew. W takim przypadku stwierdzenie, czy wykonawca wniósł wadium w pieniądzu przed upływem terminu składania ofert (stwierdzenie wpływu pieniędzy na rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert) nastąpi na podstawie dokumentu otrzymanego z banku, w którym zamawiający posiada rachunek bankowy, potwierdzającego uznanie rachunku bankowego wskazanego przez zamawiającego kwotą wadium (wpływ pieniędzy na ten rachunek bankowy) nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, tj. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.), wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Miejskiego w Bieruniu (I piętro), pokój nr pokój nr 8, segment B. 9. Wadium może wnieść osoba trzecia. 10. Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Usługę polegającą na zarządzaniu projektem poprzez pełnienie funkcji Instytucji Wspomagającej Zarządzanie Projektem pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w gminie Bieruń - etap II- oraz oznaczenie sprawy: ZP.271.4.2014. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. (pkt 16). 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 13. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp (pkt 11), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 17. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach